|
[12-08-2005] Yoji Bijomechanika + J.P. - Paard Van Troje, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Maybe leuk voor sommigen hier:
| quote: | vrijdag 12 augustus
YOJI BIOMEHANIKA + J.P.
‘HellHouse vs. Supernova’ DJ's Yoji Biomehanika, J.P., Matjo, Nastro, Fausto, Oliver Kucera (live) & Omejo
zaal open 23.00 uur / aanvang 23.00 uur
grote+kleine zaal : vvk. € 15,- / € 17,50 (deur)
HELLHOUSE vs. SUPERNOVA feat. YOJI BIOMEHANIKA & J.P.
Yoji Biomehanika is dé Japanse grootmeester of het gebied van nu energy trance en hardhouse. In Nederland is hij vooral bekend vanwege zijn optredens op Dance Valley en Impulz en zijn naam staat hoge in menige lijst van beste internationale DJ’s. Zijn platen verschijnen via zijn eigen label Hellhouse.
De Nederlandse DJ JP is vooral bekend vanwege zijn residency bij de HQ-parties. JP runt sinds enige tijd ook zijn eigen label, dat hij Novastar Traxx heeft gedoopt. In het Paard van Troje presenteert JP een aantal acts van zijn label. |
|
|
|
| basd |
| Hee die Oliver Kucera staat ook op de vrijdag van de volgende Awakenings.. Grappig. |
|
|
| eieregooie |
| ehehe... deze dag is t Underworld in Zurich voor mij :) |
|
|
| nwopper |
| Bij mij rijden naar Zurich :toothless |
|
|
| jp |
| Yoji zien we de volgende dag in het Hallenstadion wel ;) |
|
|
| basd |
| Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basd
Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen. |
x2
Het is al 3 maanden overduidelijk dat jullie naar Zurich gaan voor die parade, dat hoef ik niet in elke thread te lezen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
x2
Het is al 3 maanden overduidelijk dat jullie naar Zurich gaan voor die parade, dat hoef ik niet in elke thread te lezen... |
Ssssst, anders zeuren we! Foei! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ssssst, anders zeuren we! Foei! |
Zeur niet zo... |
|
|
| kutvolkots |
| Ik vind Yoji nogal Borg. |
|
|
| SnuggLe |
| Overigens ben ik hier wel bij. Ik ga eens even een kijkje nemen, mijn 'horizon verbreden' ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ga eens even een kijkje nemen, mijn 'horizon verbreden' ;) |
kijk...! Snuggs snaptum....daar kunnen sommigen nog een voorbeeld aan nemen.. DJ's (of werk daarvan) ongezien door de mangel halen, geeft geen blijk van respect ofzo. :whip: :whip: :whip:
.... stereotyping starts war....
veel plezier daar Snug, en denk eraan: je bent zo wijs als je horizon breed is
:cool: :cool: |
|
|
|
|