return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[12-08-2005] Yoji Bijomechanika + J.P. - Paard Van Troje, Den Haag
View this Thread in Original format
SnuggLe
Maybe leuk voor sommigen hier:

quote:
vrijdag 12 augustus
YOJI BIOMEHANIKA + J.P.
‘HellHouse vs. Supernova’ DJ's Yoji Biomehanika, J.P., Matjo, Nastro, Fausto, Oliver Kucera (live) & Omejo
zaal open 23.00 uur / aanvang 23.00 uur
grote+kleine zaal : vvk. € 15,- / € 17,50 (deur)

HELLHOUSE vs. SUPERNOVA feat. YOJI BIOMEHANIKA & J.P.

Yoji Biomehanika is dé Japanse grootmeester of het gebied van nu energy trance en hardhouse. In Nederland is hij vooral bekend vanwege zijn optredens op Dance Valley en Impulz en zijn naam staat hoge in menige lijst van beste internationale DJ’s. Zijn platen verschijnen via zijn eigen label Hellhouse.

De Nederlandse DJ JP is vooral bekend vanwege zijn residency bij de HQ-parties. JP runt sinds enige tijd ook zijn eigen label, dat hij Novastar Traxx heeft gedoopt. In het Paard van Troje presenteert JP een aantal acts van zijn label.
basd
Hee die Oliver Kucera staat ook op de vrijdag van de volgende Awakenings.. Grappig.
eieregooie
ehehe... deze dag is t Underworld in Zurich voor mij :)
nwopper
Bij mij rijden naar Zurich :toothless
jp
Yoji zien we de volgende dag in het Hallenstadion wel ;)
basd
Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basd
Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.


x2

Het is al 3 maanden overduidelijk dat jullie naar Zurich gaan voor die parade, dat hoef ik niet in elke thread te lezen...
SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
x2

Het is al 3 maanden overduidelijk dat jullie naar Zurich gaan voor die parade, dat hoef ik niet in elke thread te lezen...


Ssssst, anders zeuren we! Foei!
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ssssst, anders zeuren we! Foei!


Zeur niet zo...
kutvolkots
Ik vind Yoji nogal Borg.

SnuggLe
Overigens ben ik hier wel bij. Ik ga eens even een kijkje nemen, mijn 'horizon verbreden' ;)
ZZandirt
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga eens even een kijkje nemen, mijn 'horizon verbreden' ;)



kijk...! Snuggs snaptum....daar kunnen sommigen nog een voorbeeld aan nemen.. DJ's (of werk daarvan) ongezien door de mangel halen, geeft geen blijk van respect ofzo. :whip: :whip: :whip:
.... stereotyping starts war....

veel plezier daar Snug, en denk eraan: je bent zo wijs als je horizon breed is


:cool: :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement