|
[10-09-2005] Heroes of Techno - P60, Amstelveen
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
Wanneer: 10 September 2005
Waar: In de P60 in Amstelveen
Wie: Alexander Kowalski, Secret Cinema en Joris Voorn.
Prijs: 16 euro
Ze gaan een back2back live jamming iets met zijn 3en doen, lijkt me tof dus ik ben erbij :D |
|
|
| Miek |
| Ik ga hier ook echt proberen bij te zijn :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| Dit ziet er vet uit...is de P60 nog wat dan ? |
|
|
| basd |
| Helaas op vakantie dan, concept ziet er toch wel aardig uit (voor de DJs an sich hoeft het van mij niet..) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dit ziet er vet uit...is de P60 nog wat dan ? |
Esrem werkt er volgens mij, dus die kan er vast wel wat over vertellen :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| Hoogst waarschijnlijk ben ik hier bij! Zeker omdat het om de hoek is... |
|
|
| Muppy |
| hmmmm mocht mijn kaartje voor armin op een of andere manier niet doorgaan, dan is dit zeker wel een goed alternatief denk ik! |
|
|
| Esrem |
Hee cool, ik ga ff zorgen dat ik dan moet werken.
Maar dus ff over de p60. Het is niet super groot, maar ik vind het er wel vet uit zien altijd. De lichten zijn echt super en het geluid is ook goed. Voor de locatie hoef je het niet te laten. Er komen met dit soort feesten alleen wel altijd veel pillenslikkers (beoordeel de sfeer zelf maar dan), maar das overal wel... |
|
|
| franzelare |
| dan is er ook Q-Base :whip: |
|
|
| Phortje |
*schop*
Zin in! :D |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Esrem
Er komen met dit soort feesten alleen wel altijd veel pillenslikkers (beoordeel de sfeer zelf maar dan), maar das overal wel... |
Ik zag het inderdaad laatst ook op zo een house party. Zon kerel gooide een pilletje erin naast me, dus dacht eerst dat ie hoofdpijn had ofzo.. maar t was geen asperientje bleek. :( |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Original
Ik zag het inderdaad laatst ook op zo een house party. Zon kerel gooide een pilletje erin naast me, dus dacht eerst dat ie hoofdpijn had ofzo.. maar t was geen asperientje bleek. :( |
Ja, erg he :eek:. Misschien moet ik maar niet meer naar die house parties gaan :nervous:. Nee je hebt gelijk, ik kan maar beter thuisblijven :(
:p |
|
|
|
|