return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אורן מתגייססססססס
View this Thread in Original format
KrazyDJs
אורן...
או בכינויו בפורום Rising
מתגייס מחר...


שלל ברכות ואיחולים לאחשלנו...
שיפשוף נעים, גיוס קל ומוצ'וס בהצלחה בצבא ליוצר המוכשר שלנו :p

יאללה חברה תהיו נחמדים...עוד אחד מהוותיקים נוטש לטובת צה"ל...
Sm0keMachine
משתתף בצערך! :(

סתם,
שיהיה בהצלחה אחי,..
נקווה שיקצרו לך את השירות לשנתיים וחצי ושתעבור לך התקופה המגעילה של הצבא כמה שיותר מהר... :D

ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!
yaman
ואללה אורן אני שמח למוע שאתה מגיע לצה"ל ואני בטוח שתיהיה שם משהו שרק יעזור לצה"ל ולך

מצטער שאני לא שמרתי איתך יותר מידי על קשר אבל רק תדע שאתה בן אדם אחלה

ושמור על עצמך ובעיקר בהצלחה בכל ה 3 שנים האלה
Glenn-Holmes
עוד אחד מאחרוני הכותבים פה הולך לדרכו...
עצוב...
שיהיה בהצלחה אחי...תלמד להיות טיפה אגואיסט בצבא.. (הכל בגבולות הטעם הטוב)
OREN
שיהיה לך אחלה שירות אחי
אתה יודע לאן אתה מתגייס?
Flotser
המון בהצלחה אורן!!!
איך
ivibes
יסתדרו בלעדיך?
:p

לאן מתגייס כבר ידוע?

בהצלחה!!!
:D :)
DJ-Kreing^^
לאאאאאאאאאא!#!$!
אחי אל תתן להם לקחת אותך!!...עדיף למות על קידוש השם

סתם נו..קטע מעפן הייתי בטוח עוד יש לך זמן, לאן מתגייס אגב?

ומזה התאריך גיוס המוזר הזה...
coby
בהצלחה שיהיה גיוס קל
Segev
אחי שהייה לך גיוס קל ושיעבור לך מהר..
אל דאג היה טוב!!
Shahar
גיוס קל כפרה עליך
שמע עכשיו זה נראה לי גיוס קרבי למה אתמול היה גיוס תותחנים
אם אתה לא מקבל משהו שתרוצה אל תתפנה מהבקום
חבל אחר כך תתחיל לאכול סרטים איך לצאת וזה
לא קיבלת מה שרצית אל תתפנה
ותבוא רעב למה יש אוכל בנזונה בבקום

ותקשיב לי טוב טוב אל תהיה אגואיסט למה ישנאו אותך
ולא יקצרו לך תשירות זה רק מ 2006 ומעלה

skelz
גיוס קל אחי..
ושיהיה בהצלחה!!! :)
DJ-Kreing^^
דוגרי...האוכל בבקו"ם בן זונה אחי
דפוק להם תמילקי והשוקו בלי חשבון...כי אחרי זה תוכל רק לחלום על ארוחות בוקר כאלה חחחע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement