|
אורן מתגייססססססס
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אורן...
או בכינויו בפורום Rising
מתגייס מחר...
שלל ברכות ואיחולים לאחשלנו...
שיפשוף נעים, גיוס קל ומוצ'וס בהצלחה בצבא ליוצר המוכשר שלנו :p
יאללה חברה תהיו נחמדים...עוד אחד מהוותיקים נוטש לטובת צה"ל... |
|
|
| Sm0keMachine |
משתתף בצערך! :(
סתם,
שיהיה בהצלחה אחי,..
נקווה שיקצרו לך את השירות לשנתיים וחצי ושתעבור לך התקופה המגעילה של הצבא כמה שיותר מהר... :D
ב-ה-צ-ל-ח-ה !!! |
|
|
| yaman |
ואללה אורן אני שמח למוע שאתה מגיע לצה"ל ואני בטוח שתיהיה שם משהו שרק יעזור לצה"ל ולך
מצטער שאני לא שמרתי איתך יותר מידי על קשר אבל רק תדע שאתה בן אדם אחלה
ושמור על עצמך ובעיקר בהצלחה בכל ה 3 שנים האלה |
|
|
| Glenn-Holmes |
עוד אחד מאחרוני הכותבים פה הולך לדרכו...
עצוב...
שיהיה בהצלחה אחי...תלמד להיות טיפה אגואיסט בצבא.. (הכל בגבולות הטעם הטוב) |
|
|
| OREN |
שיהיה לך אחלה שירות אחי
אתה יודע לאן אתה מתגייס? |
|
|
| Flotser |
המון בהצלחה אורן!!!
איך
ivibes
יסתדרו בלעדיך?
:p
לאן מתגייס כבר ידוע?
בהצלחה!!!
:D :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לאאאאאאאאאא!#!$!
אחי אל תתן להם לקחת אותך!!...עדיף למות על קידוש השם
סתם נו..קטע מעפן הייתי בטוח עוד יש לך זמן, לאן מתגייס אגב?
ומזה התאריך גיוס המוזר הזה... |
|
|
| coby |
| בהצלחה שיהיה גיוס קל |
|
|
| Segev |
אחי שהייה לך גיוס קל ושיעבור לך מהר..
אל דאג היה טוב!! |
|
|
| Shahar |
גיוס קל כפרה עליך
שמע עכשיו זה נראה לי גיוס קרבי למה אתמול היה גיוס תותחנים
אם אתה לא מקבל משהו שתרוצה אל תתפנה מהבקום
חבל אחר כך תתחיל לאכול סרטים איך לצאת וזה
לא קיבלת מה שרצית אל תתפנה
ותבוא רעב למה יש אוכל בנזונה בבקום
ותקשיב לי טוב טוב אל תהיה אגואיסט למה ישנאו אותך
ולא יקצרו לך תשירות זה רק מ 2006 ומעלה |
|
|
| skelz |
גיוס קל אחי..
ושיהיה בהצלחה!!! :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
דוגרי...האוכל בבקו"ם בן זונה אחי
דפוק להם תמילקי והשוקו בלי חשבון...כי אחרי זה תוכל רק לחלום על ארוחות בוקר כאלה חחחע |
|
|
|
|