|
Hvilken Snus er best?
|
View this Thread in Original format
| Soeder |
siden vi hadde knallahrde diskusjoner i en annen tråd her, tenkte jeg det er fint om vi avgjør dette en gang for alle.
Jeg går for Skruff! |
|
|
| Kimito |
lol!
Artig diskusjon...må nok sverge til generalen => |
|
|
| Ariah |
litt typisk om generalen går av med seieren, er så A4 :p
stemte for gøteborg's
edit: egentlig er det 50/50 for meg mellom gøteborg og strongcut |
|
|
| Soeder |
| åpna min første Strongcut box igår, den var faktisk velding god. Den får 3dje plass hos meg |
|
|
| Ariah |
| så er det et stort pluss at den kommer i plastikkboks i stedet for den tragiske pappen. Hvor mange svenske bokser har jeg ikke klart å mose helt flate når jeg ikke har noe å åpne flasker med, og det begynner å bli litt utpå kvelden ;) |
|
|
| DJ_Audun |
| En tråd etter mitt hjerte. Sitter med en general white portion i leppa nå, men min stemme går til skruf sterk (wohooo 30% mer nikotin:D ) etterfulgt av vanlig skruf og så general white portion (large). |
|
|
| Soeder |
| quote: | Originally posted by Ariah
så er det et stort pluss at den kommer i plastikkboks i stedet for den tragiske pappen. Hvor mange svenske bokser har jeg ikke klart å mose helt flate når jeg ikke har noe å åpne flasker med, og det begynner å bli litt utpå kvelden ;) |
hehe, sant det. Jeg dro med meg Strongcut boxen ut igår men hadde ikke hjerte til å sette øllkorkens tenner i en så fin box.
btw, takk for din stemme Audun! nå er skruf tilbake på delt første:) |
|
|
| DJ_Audun |
Sant det at de fleste svenske bokser er noe herk. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har herpa dem på fest/vors. Ikke vanntette heller:p .
Er forøvrig ikke de norske heller, klarte å hoppe i basenget med en boks i lommen da jeg var på foam party i sommer. Ikke gøy når man ikke får kjøpt snus i Hellas. |
|
|
| moore |
| Er det lov å stemmer om man ikke snuser?:P |
|
|
| Soeder |
| det er aldri for seint å starte da |
|
|
| moore |
| Brukte Oliver Twist for 2 år siden da |
|
|
| Ariah |
| quote: | Originally posted by moore
Er det lov å stemmer om man ikke snuser?:P |
pollen er anonym er den ikke? ;)
sant at strongcut boksen er kul, vinner min stemme hvis vi starter ny poll "Hvilken snusboks er tøffest?" |
|
|
|
|