return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Hvilken Snus er best?
View this Thread in Original format
Soeder
siden vi hadde knallahrde diskusjoner i en annen tråd her, tenkte jeg det er fint om vi avgjør dette en gang for alle.
Jeg går for Skruff!
Kimito
lol!

Artig diskusjon...må nok sverge til generalen =>
Ariah
litt typisk om generalen går av med seieren, er så A4 :p

stemte for gøteborg's

edit: egentlig er det 50/50 for meg mellom gøteborg og strongcut
Soeder
åpna min første Strongcut box igår, den var faktisk velding god. Den får 3dje plass hos meg
Ariah
så er det et stort pluss at den kommer i plastikkboks i stedet for den tragiske pappen. Hvor mange svenske bokser har jeg ikke klart å mose helt flate når jeg ikke har noe å åpne flasker med, og det begynner å bli litt utpå kvelden ;)
DJ_Audun
En tråd etter mitt hjerte. Sitter med en general white portion i leppa nå, men min stemme går til skruf sterk (wohooo 30% mer nikotin:D ) etterfulgt av vanlig skruf og så general white portion (large).
Soeder
quote:
Originally posted by Ariah
så er det et stort pluss at den kommer i plastikkboks i stedet for den tragiske pappen. Hvor mange svenske bokser har jeg ikke klart å mose helt flate når jeg ikke har noe å åpne flasker med, og det begynner å bli litt utpå kvelden ;)

hehe, sant det. Jeg dro med meg Strongcut boxen ut igår men hadde ikke hjerte til å sette øllkorkens tenner i en så fin box.

btw, takk for din stemme Audun! nå er skruf tilbake på delt første:)
DJ_Audun
Sant det at de fleste svenske bokser er noe herk. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har herpa dem på fest/vors. Ikke vanntette heller:p .
Er forøvrig ikke de norske heller, klarte å hoppe i basenget med en boks i lommen da jeg var på foam party i sommer. Ikke gøy når man ikke får kjøpt snus i Hellas.
moore
Er det lov å stemmer om man ikke snuser?:P
Soeder
det er aldri for seint å starte da

moore
Brukte Oliver Twist for 2 år siden da
Ariah
quote:
Originally posted by moore
Er det lov å stemmer om man ikke snuser?:P

pollen er anonym er den ikke? ;)

sant at strongcut boksen er kul, vinner min stemme hvis vi starter ny poll "Hvilken snusboks er tøffest?"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement