return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Verslaafd aan......? (pg. 3)
View this Thread in Original format
jp
Eerst nog effe wat nutteloze posten :o
robin
Biegt eens wat verslavingen op dan :p
magrec
Ik ben een heel lief mannetje van de veluwe. Wij laten ons niet verleiden tot de geneugten des levens :thepirate
moogwai
Ik ben verslaafd aan dance/house muziek net als iedereen hier :D
Vroeger was ik ook een game-addict, nu is het meer internet-addict.

quote:
Originally posted by Mindphaser
- Chamionship manager.


Dit spel heb ik ook uren en uren en uren gespeeld!

Ik heb nog een paar vette screenshots


Kijk, dat zijn pas uitslagen!



En dan gewoon gelijk spelen tegen Helmond Sport :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by moogwai


Ik heb nog een paar vette screenshots


Graafschap 10de! Ole ole!

quote:
Originally posted by magrec
Ik ben een heel lief mannetje van de veluwe. Wij laten ons niet verleiden tot de geneugten des levens :thepirate


Ja dat zagen we op DV, breezahs :D




Verslaafd aan:
- pindarotjes (maar mijn snack verslaving veranderd nog al eens)
- muesli met vanilleyoghurt
- zoethoutthee
- internetten (TA, PF, Groovecollection, FOK)
- Internet poker & managerspellen
- Flosdraad
Tim81
Sinds dit weekend weet ik het zeker, ik ben verslaafd aan luxe: mijn eigen bed!

Verder de gebruikelijke hobby's die op een verslaving lijken, zoals voetbal (en zaalvoetbal, 3e helft, VI, alles op tv kijken, managerspellen, Pro Evolution Soccer 4, etc), muziek (progressive, fora checken, feestjes bezoeken, mp3 luisteren, series als GU, Balance, Nubreed en Renaissance verzamelen), Internet (hotmail, marktplaats, fora, futsal, msn) en verder nog cabaret!

Voor mij verder geen pillen, lijntjes, sigaretten of drank... ook met een 7up ga ik los :p
robin
quote:
Originally posted by SnuggLe

- Flosdraad


:disbelief

:stongue:
Teknikol
- house/dance muziek
- roken
- internet
Mindphaser
[QUOTE]Originally posted by SnuggLe

Verslaafd aan:
- muesli met vanilleyoghurt

Same here :D

Qua snack zeg maar ben ik meer verslaafd aan shoarma broodjes met gesmolten kaas + groentes + turkse feta + whisky saus.. mjam!
trouser
- muziek
- hattrick
- een sigaretje op zijn tijd, maar ik rook niet dagelijks.

nwopper
- Anime's kijken (Op dit moment bezig met het volgen van Naruto)
- Hardtrance luisteren (ook wat trance en progressive)
- Naar feesten gaan
- Forums rondsurfen
- Striptekenen
- Kaasbroodjes van de Super
Roger
dropfruit duos!!

verder
-aandacht van het andere geslacht:D
-msn
-muziek:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement