return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
Verslaafd aan......? (pg. 4)
View this Thread in Original format
jp
Vooruit dan maar:

-hard over rotondes rijden (vooral die kleintjes met verhoging)
-oldschool hardcore feesten (jeugdsentiment)
-vrouwenborsten (more than a handfull is a waste)
-vodka (fles gaat in een keer op)
-pillen (alleen op harde feesten)
-auto wassen (2x per week minstens)
-pistolet met filet americain (elke morgen 4 stuks)
-doner kebab (met zo veel mogelijk sambal)
-fotograferen (cam blijft gelukkig thuis overdag)
-energydrinks (5 per dag minstens)
-tomatensap (vooral Taki Taki)
-Paul van Dyk setjes verzamelen (heb ze alle 300+)
-rare signatures en andere graphic troep maken (alleen bij ingeving)

Ik leef nog steeds en alle vitale lichaamsfuncties werken nog naar behoren ook ondanks alle verslavingen uit het verleden die hier geen nadere vermelding krijgen :D

Overigens heeft geen enkele verslavingen een (te) negatieve uitwerking op m'n dagelijks fuctioneren. Veel geld kost het echter wel :haha:
Roger
quote:
Originally posted by jp
Ik leef nog steeds en alle vitale lichaamsfuncties werken nog naar behoren ook ondanks alle verslavingen uit het verleden die hier geen nadere vermelding krijgen :D


flauw hoor:p dacht hier wordt eindelijk iets spannends neergezet maar nee:D
jp
Die verhalen kan ik hier beter niet plaatsen ;)
Tim81
Zozo JP, zaterdag 17 september een vrije avond :p (of in ieder geval nog nader in te vullen :D )
jp
Kon geen party vinden die de moeite waard is. Misschien vier ik m'n verjaardag dan maar. Wanna come? :D
BaRTeZ
quote:
Originally posted by jp
Kon geen party vinden die de moeite waard is. Misschien vier ik m'n verjaardag dan maar. Wanna come? :D


Ik kan iig niet, ben dan zelf jarig :p
jp
Doen we een duo-birthday op een secret location :wtf:
@win
-Trance en allerlei andere genoegen die house muziek te bieden heeft!
-Wielrennen (alleen kijken :p )
-Voedsel :toothless
-Internet
-M'n Vriendin :rolleyes:
MennoB
quote:
Originally posted by jp

-vrouwenborsten (more than a handfull is a waste)


Haha, zoals 'jammer tieten': alles wat je niet vast kan houden is jammer :D

Ik ben verslaafd aan muziek. Maakt me niet uit wat, maar het liefst toch wel trance, techno en progressive.
Verder verslaafd aan TA. Kijk er elke dag wel een aantal keren op en zo nu en dan post ik eens wat.
Ook verslaafd aan MSN :D

Verder heb ik niet zo veel verslavingen.. of ik kan er zo niet op komen omdat ik het onbewust doe :)
eXos
Het verzamelen van CDS/CDM en die lekker te rippen voor personal use only. Heb in totaal nu zo'n 200 CDM's & over 3500 CDrips in 256kbps/320kbps. Elke maand brand ik een DVD weg als backup. Gaat dus aardig vlotjes zo :)

Owja, en Lang leve ebay, beatport & audiojelly :)

ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Doen we een duo-birthday op een secret location :wtf:


zo mag ik dat zien...!! je eigen feestje bouwen....
als je nog een PA met alles erop en eraan nodig hebt, meld je je maar... kan misschien wel iets regelen dat een zaal met 500 man kan platbeuken...(heb je op die secret location wèlkrachtstroom nodig)

:o
jp
Ik leen wel wat stroom van de buren. Die jatten toch al van Eneco met hun illegale naaiatelier :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement