|
המסיבה בהאנגר + התחרות תקליטנים - בושות פשוט בושות
|
View this Thread in Original format
| Vman |
קודם כל נגיע למסיבה בהאנגר
נורא ואיום כיבו את המוסיקה אחרי שעתיים ואמרו שאנשים ירגעו כי יש לחץ בכניסה .
אז חצי שעה עמדנו כמו מפגרים בלי מוסיקה בחום של 100 מעלות ולא יכולנו לצאת.
זה חוץ מהעובדה שהמוסיקה כל 20 דקות הפסיקה בגלל תקלה טכנית.
התחרות תקליטנים הייתה דפוקה בטרוף!!!!
הזמינו אותנו ל 8 וחצי אמרו לנו שאם נאחר אנחנו נעוף
חיכינו בחוץ כמו טמבלים עד 11 בערך ורק אז נזכרו להתחיל את התחרות נתנו לכל אחד 10 דקות לנגן על מיקסר שהקרוספיידר לא עובד
זה ועוד שהמוסיקה נכבתה כל רגע ממש קילקל.
כל התחרות הייתה באלאגן אחד גדול לא נשארתי לראות אם זכיתי בגלל
אז אם למישהוא יש מושג מי זכה תכתבו פה |
|
|
| MoSH_MaN |
ידעתי לא ללכת לזה!
בקיצור פדיחה אחת גדולה...
BU אפסים...! |
|
|
| Pinto |
| ערן אמר לי שלא קיבלו את הסט שלך |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה.. מזל שלא הלכתי בסוף לשם
למה תכננתי ללכת
אודי... מצטער אחי שעברת את החרא הזה
כנראה שלא צריך לסמוך על בי יו |
|
|
| DjChook |
אתמול הייתי בדום אבל לא נכנסתי מאלף סיבות
בעיקרון, נראה לי בפנים היה חמוד, למרות שיותר מדי הם השקיעו בהאוס,
ואני לא מת על זה |
|
|
| DJ-Energy |
אחי...
מצטער שהיית צריך "לעבור" דבר כזה...
לא נורא זה רק נותן עוד סיבה למה הפקות של בי יו הם על הפנים!!..
אני דווקא גם רציתי ללכת בסוף לא היה לי איך
מזל שלא הלכתי.
:) |
|
|
| DjNumShum |
איזה יום מסריח היה אתמול
התחלתי בדום, חרא של מסיבה, חרא אנשים, 70% בנים, בנות מכוערות רצח
מוסיקה מסריחה
זה הספיק לי כדי לא להיכנס....
אח"כ נסעתי למסיבה של בי יו שהייתי מסריחה גם היא מכיוון ש:
ילדים מכיתה ג ומעלה, פולללללל ערסים בכל הגדלים והסוגים, כזה לח אני לא ראיתי הרבה זמן.
בקיצור, פרשתי ישבנו בשנטי בר :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| מישהו היה ברעש בגעש?!? |
|
|
| Hell_Copter |
נמרוד אמר שהוא הולך לא?!
בראסמי... נראה לי אני יצאתי הכי כלי שהלכתי לתל יצחק
לא ככה? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נמרוד אמר שהוא הולך לא?!
בראסמי... נראה לי אני יצאתי הכי כלי שהלכתי לתל יצחק
לא ככה? |
שמע אחי..
גם אני הייתי במסיבה מפציצת חושים..
אבל אם אתה אומר אני לא יתנגד
:) |
|
|
| Hell_Copter |
שנינו יצאנו הכי כלים
שמע.. כל מסיבה שאני הולך אליה אני מנסה לנצל את המקסימום ממנה
וככה אני נהנה!!
אם אתה גם ככה אז סבבה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שנינו יצאנו הכי כלים
שמע.. כל מסיבה שאני הולך אליה אני מנסה לנצל את המקסימום ממנה
וככה אני נהנה!!
אם אתה גם ככה אז סבבה |
אני בדיוק כמוך
אני מנסה להוציא את הכי הרבה ממה שאפשר.
בד"כ אני הולך למסיבות בישובים פה לא משהו רציני
הפעם יצא לי ללכת למסיבה מפציצה!!..
אני עדיין בשלבי החלמה
:) |
|
|
|
|