return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פתחתי מחדש את האפ.טי.פי! עידכון חשוב לקרוא! (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
Connecting to moshman.dyndns.org
Connection failed (Connection refused)
Delaying for 99 seconds before reconnect attempt #1
MoSH_MaN
חברה אני מצטער פשוט בזק שווים לתחת!

מתנתק לי סתם

אני ינסה עוד פעם אחת אם יתנתק עוד פעם אני יחכה שאני יעבור לקווי זהב

שזה הרבה יותר יציב
s0undw4v3
אחי
אני מנסה להתחבר אבל תמיד הסרבר שלך סגור...
MoSH_MaN
פתחתי עכשיו


אם נופל --------בגלל בזק
nesher
אחי אני מוריד
Fruity Loops 3.3.0
MoSH_MaN
ני לא מאמין בתוכנה המעצבת אבל טובה זה תמיד היה כתוב שאי פי שלי

10.200.0.0
בגלל זה הייתי צריך ידני לשנות כי אמרו לי שזה לא עובד
ואני מגלה שזה כן עובד! אז אני לא צריך לשנות IP כל שנייה

בכל אופן תהנה להוריד אני שם את הטראק החדש שלי שהוא טראק בין הטובים ששמעתי לאחרונה!
MoSH_MaN
חברה עשיתי כמו יעני ריליס אמיתי! רוצו להוריד!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חברה עשיתי כמו יעני ריליס אמיתי! רוצו להוריד!


חחחח
אני טס.
:p
nesher
אחי אתה לא תומך
FXP
ניסיתי להעלות לך
וזה לא עבד
MoSH_MaN
אני תומך...

יכול להיות ואני בטוח שביוזר הזה אי אפשר

יש יוזר
root
שתומך אבל אני לא יכול לפרסם את זה...

nesher
חבל
=[
eXeTik
המתכונים למקדונלדס נשמע לי מעניין
אני אנסה להתחבר מאוחר יותר
תודה על האפ-טי-פי גבר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement