|
פתחתי מחדש את האפ.טי.פי! עידכון חשוב לקרוא! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מישהו ניסה להתחבר ולא הצליח שיוריד את ה
USE PASSIVE MODE |
|
|
| MoSH_MaN |
מי שהוריד אתמול את
puslerdriver in the mix
djs@work in the mix
תגיד עכשיו :D
נועם? |
|
|
| Agent-Fire |
קובץ ה
cue
ב
pulsedriver
הוא פגום :(
הקובץ משתמש ב
djs at work
אבל הזמנים של פולס דרייבר
ככה זה נצרב לי...
אם אני ישנה את השם של הקובץ בתוך ה
cue
אני לא יוכל לדעת אם הזמנים נכונים...
קיצר למישהו יש את קובץ ה
cue
הנורמלי... כמו שהוא צריך להיות וכמו שהוא שוחרר... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יודע
הורדתי אותו ככה ופתחתי וראיתי שהכל בסדר...
אז לא כתבתי
BAD |
|
|
| Agent-Fire |
| טוב אני ינסה לשנות את שם הקובץ בפנים ואז ליצרוב, נקווה שהזמנים נכונים, טוב מקסימום אני יבדוק ונראה אם זה נשמע טוב |
|
|
| Dj Moriano |
לא הבנתי את הקטע עם הריפלי
מה זאת אומרת כל פעם שאני מוריד משהו לכתוב פה בט'רד???? |
|
|
| s0undw4v3 |
כן אחי :D
אני מוריד את הסי די השני...
נראה לי כבר עבר חצי, אבל האףטיפי שלך שוב סגור אז אני מחכה :D
עכשיו לגבי המיקס של
DJs@Work
הטראקים מעולים, אבל המיקס לא חלק בכלל לדעתי
אני מחכה להוריד את כל הסידי של פולסדרייבר... צריך להיות פי שתיים (אם לא יותר) יותר טוב! :)
אם יש לך אייסיקיו- תוסיף אותי - ככה יהיה הכי קל לתאם זמנים :D
#1626802 |
|
|
| MoSH_MaN |
שתי דברים...
כן מי שמוריד שיודיע לי כי אני יבטל אותו ,לאנשים שלא כותבים קוראים
leechers
אני אפילו קורא
lamers
ומעום הייתי חייב לסגור את האף טי פי כי הורדתי משהו של 800 מגה וזה הפסיק באמצע אז הייתי חיחיב מחדש להוריד... היום אני יפתח.
אגב אני מחובר כבר יומים ו12 שעות...והמחשב עובד טוב |
|
|
| Dj Moriano |
| אם אני מוריד משהו איפה להודיע לך??? |
|
|
| warpedd_ |
great work
עכשיו סיימתי להוריד כמה מתכונים עם ה56 האומלל שלי
:stongue:
אגב מאיפה יש לך אותם :conf: |
|
|
| s0undw4v3 |
| warpedd- is that Bar Rephaely ? :D |
|
|
|
|