return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פתחתי מחדש את האפ.טי.פי! עידכון חשוב לקרוא! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
מישהו ניסה להתחבר ולא הצליח שיוריד את ה
USE PASSIVE MODE
MoSH_MaN
עידכון :D
MoSH_MaN
מי שהוריד אתמול את
puslerdriver in the mix
djs@work in the mix
תגיד עכשיו :D

נועם?
Agent-Fire
קובץ ה
cue
ב
pulsedriver
הוא פגום :(
הקובץ משתמש ב
djs at work
אבל הזמנים של פולס דרייבר
ככה זה נצרב לי...

אם אני ישנה את השם של הקובץ בתוך ה
cue
אני לא יוכל לדעת אם הזמנים נכונים...


קיצר למישהו יש את קובץ ה
cue
הנורמלי... כמו שהוא צריך להיות וכמו שהוא שוחרר...
MoSH_MaN
אני יודע

הורדתי אותו ככה ופתחתי וראיתי שהכל בסדר...
אז לא כתבתי
BAD
Agent-Fire
טוב אני ינסה לשנות את שם הקובץ בפנים ואז ליצרוב, נקווה שהזמנים נכונים, טוב מקסימום אני יבדוק ונראה אם זה נשמע טוב
Dj Moriano
לא הבנתי את הקטע עם הריפלי

מה זאת אומרת כל פעם שאני מוריד משהו לכתוב פה בט'רד????
s0undw4v3
כן אחי :D

אני מוריד את הסי די השני...
נראה לי כבר עבר חצי, אבל האףטיפי שלך שוב סגור אז אני מחכה :D

עכשיו לגבי המיקס של
DJs@Work
הטראקים מעולים, אבל המיקס לא חלק בכלל לדעתי
אני מחכה להוריד את כל הסידי של פולסדרייבר... צריך להיות פי שתיים (אם לא יותר) יותר טוב! :)

אם יש לך אייסיקיו- תוסיף אותי - ככה יהיה הכי קל לתאם זמנים :D
#1626802
MoSH_MaN
שתי דברים...

כן מי שמוריד שיודיע לי כי אני יבטל אותו ,לאנשים שלא כותבים קוראים

leechers
אני אפילו קורא
lamers

ומעום הייתי חייב לסגור את האף טי פי כי הורדתי משהו של 800 מגה וזה הפסיק באמצע אז הייתי חיחיב מחדש להוריד... היום אני יפתח.
אגב אני מחובר כבר יומים ו12 שעות...והמחשב עובד טוב
Dj Moriano
אם אני מוריד משהו איפה להודיע לך???

warpedd_
great work

עכשיו סיימתי להוריד כמה מתכונים עם ה56 האומלל שלי
:stongue:
אגב מאיפה יש לך אותם :conf:
s0undw4v3
warpedd- is that Bar Rephaely ? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement