|
השכרת דיסקוטק (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
כן, אני מתכוון להשכיר |
וואלה אחי סבבה...
אתה מתכוון להזמין לשם איזה דיי גיי טוב או סתם את הרזידנט? |
|
|
| DjNumShum |
הרעיון הוא להביא דיגיי טוב..
אבל כלום עוד לא סגור
רק המקום סגור - טי אל וי
אבל אין עוד שום תאריך וכלום...
ממש בחיתולים |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
הרעיון הוא להביא דיגיי טוב..
אבל כלום עוד לא סגור
רק המקום סגור - טי אל וי
אבל אין עוד שום תאריך וכלום...
ממש בחיתולים |
סבבה...
הבנתי..
דיברת איתם בכלל? |
|
|
| Vman |
| אם אתה צריך תקליטן אתה מוזמן ליצור איתי קשר |
|
|
| Agent-Fire |
| תזמין את גיל שוורץ אם הוא יוכל להגיע מבאר שבע:) |
|
|
| eXeTik |
יאללה... יש חינמים לכל ה
TA
הישראלים :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יאללה... יש חינמים לכל ה
TA
הישראלים :) |
חחחח.. זה היה ברור מראש אחי
:)
ואל תשכחו גם קרמבו חינם
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יאללה... יש חינמים לכל ה
TA
הישראלים :) |
אני בתוררררררר
אני נכנסת עכשיו
יופטפויאמט בלאד
אני אני אני בתור!!!!!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יופטפויאמט בלאד |
לא ידעתי שאתה דובר רוסית אחי
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לא ידעתי שאתה דובר רוסית אחי
:) |
אני לא אחי...
אבל רואים שאתה לא רואה מספיק קיציס
אני יסלח לך על זה |
|
|
| Gil Shwarts |
| היי מה איתי??? גם אני רוצה חינם!!! :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
היי מה איתי??? גם אני רוצה חינם!!! :) |
הציעו שתתקלט שם ואתה מבקש חינם
אני במקומך הייתי מבקש עוד חינמים בשבילי
שיהיה לא רק לי... אלא גם לחברים שלי |
|
|
|
|