return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
השכרת דיסקוטק (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjNumShum
כן, אני מתכוון להשכיר


וואלה אחי סבבה...
אתה מתכוון להזמין לשם איזה דיי גיי טוב או סתם את הרזידנט?
DjNumShum
הרעיון הוא להביא דיגיי טוב..

אבל כלום עוד לא סגור

רק המקום סגור - טי אל וי

אבל אין עוד שום תאריך וכלום...

ממש בחיתולים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjNumShum
הרעיון הוא להביא דיגיי טוב..

אבל כלום עוד לא סגור

רק המקום סגור - טי אל וי

אבל אין עוד שום תאריך וכלום...

ממש בחיתולים


סבבה...
הבנתי..
דיברת איתם בכלל?
Vman
אם אתה צריך תקליטן אתה מוזמן ליצור איתי קשר
Agent-Fire
תזמין את גיל שוורץ אם הוא יוכל להגיע מבאר שבע:)
eXeTik
יאללה... יש חינמים לכל ה
TA
הישראלים :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik
יאללה... יש חינמים לכל ה
TA
הישראלים :)


חחחח.. זה היה ברור מראש אחי
:)

ואל תשכחו גם קרמבו חינם
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
יאללה... יש חינמים לכל ה
TA
הישראלים :)


אני בתוררררררר
אני נכנסת עכשיו
יופטפויאמט בלאד
אני אני אני בתור!!!!!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


יופטפויאמט בלאד


לא ידעתי שאתה דובר רוסית אחי
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


לא ידעתי שאתה דובר רוסית אחי
:)


אני לא אחי...
אבל רואים שאתה לא רואה מספיק קיציס
אני יסלח לך על זה

Gil Shwarts
היי מה איתי??? גם אני רוצה חינם!!! :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
היי מה איתי??? גם אני רוצה חינם!!! :)


הציעו שתתקלט שם ואתה מבקש חינם

אני במקומך הייתי מבקש עוד חינמים בשבילי
שיהיה לא רק לי... אלא גם לחברים שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement