|
השכרת דיסקוטק
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
תגידו,
כמה בערך עולה להשכיר דיסקוטק כמו ה TLV או ה DOME? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
תגידו,
כמה בערך עולה להשכיר דיסקוטק כמו ה TLV או ה DOME? |
המ.....
אני משאר בסביבות ה10,000 פלוס.... |
|
|
| DjNumShum |
אני משער שאפלו פחות מזה...
בגלל שאתה עושה איתם איזה קומבינה שהם משאיים את הבר אצלהם ואז הם גם עושים כסף על הבר.. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני משער שאפלו פחות מזה...
בגלל שאתה עושה איתם איזה קומבינה שהם משאיים את הבר אצלהם ואז הם גם עושים כסף על הבר.. |
יכול להיות....
בכמה אתה אומר אתה יכול להוציא מהם? |
|
|
| DjNumShum |
| אני מאמין שאת הטי אל וי אפשר להשיג ב 6500 ושהבר נשאר אצלהם... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני מאמין שאת הטי אל וי אפשר להשיג ב 6500 ושהבר נשאר אצלהם... |
אתה מתכוון להשכיר או שסתם שאלת? |
|
|
| DjNumShum |
| כן, אני מתכוון להשכיר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
כן, אני מתכוון להשכיר |
איזה מסיבה אתה הולך לעשות שם??
לאיזה גילאים?? |
|
|
| DjNumShum |
לא יודע עדיין אחי זה עדיין מה זה בחיתולים..
אבל משהו כמו 16+ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
לא יודע עדיין אחי זה עדיין מה זה בחיתולים..
אבל משהו כמו 16+ |
מתאים לי אחי
אז אל תשכח להודיע לי מתי ואיפה המסיבה
ואני מרשה לך לארגן לי כמה חינמים :D
דרך אגב... בן כמה אתה?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
18 |
סבבה אחי
אז אל תשכח להודיע לי על המסיבה
אפילו אם זה יהיה עוד כמה חודשים |
|
|
|
|