|
מי שמבין בצבא ...כנסו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא יודע
אני כבר הבנתי שאין לדברים האלו חוקים קבועים....
אם יש לך כבר פרופיל 45 נפשי אז אתה בטח על הדרך לקבל פטורים..
הכל תלוי בכמה אתה לא מוכן לוותר...וכמובן תלוי כמה הפסיכיאטר קשה..! |
האמתי אחי היא שאתה טועה בגדול
יש חוקים ברורים מאד ומגבילים מאד לגבי הורדת פרופיל וזכאות לפטורים מסוימים
הקטע שכל קב"ן יכול לפרש אותם בצורה קצת שונה ו/או לא להאמין לסיפור של החייל.....בגלל זה ההבדלים בין קבן לקבן
ואגב קל"ב - זה 100 קילומטר
אבל מה אכפת לי אני משוחרר !!!!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
האמתי אחי היא שאתה טועה בגדול
יש חוקים ברורים מאד ומגבילים מאד לגבי הורדת פרופיל וזכאות לפטורים מסוימים
הקטע שכל קב"ן יכול לפרש אותם בצורה קצת שונה ו/או לא להאמין לסיפור של החייל.....בגלל זה ההבדלים בין קבן לקבן
ואגב קל"ב - זה 100 קילומטר
אבל מה אכפת לי אני משוחרר !!!!!!!!!! |
קל"ב זה 100 ק"מ נכון
אבל שקבן נותן לך קל"ב הוא נותן את זה כי הוא יודע שקשה לך להיות בבסיס סגור ולטחון
אז לא יציבו אותך בבסיס סגור בב"ש אם אתה מת"א
וגם אם יציבו אותך שם אתה תצא ב 2-3 מהבסיס כל יום |
|
|
| Sm0keMachine |
שחר 45 נפשי זה לא פסול קורסים..
יש לי חבר עם 45 שעשה קורס אפסנאי טכני בחיל האויר למשל..
ויכול לעשות קורס מש"ק לוגיסטיקה וקורסים של נהיגה וכאלה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
שחר 45 נפשי זה לא פסול קורסים..
יש לי חבר עם 45 שעשה קורס אפסנאי טכני בחיל האויר למשל..
ויכול לעשות קורס מש"ק לוגיסטיקה וקורסים של נהיגה וכאלה.. |
אני יודע זה ההוא שראיתי בווקס לא?
אבל יש 45 פסול קורסים זה נראה לי מה שהיה לצח
נקווה שהוא יגיב פה שהוא יחזור מאיביזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
קל"ב זה 100 ק"מ נכון
אבל שקבן נותן לך קל"ב הוא נותן את זה כי הוא יודע שקשה לך להיות בבסיס סגור ולטחון
אז לא יציבו אותך בבסיס סגור בב"ש אם אתה מת"א
וגם אם יציבו אותך שם אתה תצא ב 2-3 מהבסיס כל יום |
לא בהכרח...
יש לי חבר שהיה מסופח לבקו"ם והוא מערד...
והוא היה חוזר כל יום הביתה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא בהכרח...
יש לי חבר שהיה מסופח לבקו"ם והוא מערד...
והוא היה חוזר כל יום הביתה |
סיפוח זה סיפוח
אבל אם יש לו 45 נפשי אז הקבן רוצה שהוא יהיה קרוב לבית בשביל שהיציאות שלו יהיו טובות ויקלו על המצב הנפשי שלו
כנראה לחבר שך זה לא היה נפשי |
|
|
| Q-PiXeL |
אני רואה ששיחקת אותה דיכאוני
משתין במיטה, אין חברים
במיוחד שגם השארת מקום שאתה מסתיר ממנה משהו שיכל להדאיג אותה קצת
נראה לי מוזר שהיא מזמנת הורים
יכול להיות שזה בשביל לראות אם אתה אומר את האמת ויכול להיות שזה בשביל לשחרר אותך בכלל
במיוחד גם שהיא קבעה לך תור לפסיכיאטר
כדאי שתבדוק טוב מאוד שהיא לא נתנה איזה המלצה על 21 בדרך... כי קב"ן יכול לתת רק המלצה, פסיכיאטר הוא הזה שמוציא...
ואתה לא רוצה לצאת מהצבא... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אני רואה ששיחקת אותה דיכאוני
משתין במיטה, אין חברים
במיוחד שגם השארת מקום שאתה מסתיר ממנה משהו שיכל להדאיג אותה קצת
נראה לי מוזר שהיא מזמנת הורים
יכול להיות שזה בשביל לראות אם אתה אומר את האמת ויכול להיות שזה בשביל לשחרר אותך בכלל
במיוחד גם שהיא קבעה לך תור לפסיכיאטר
כדאי שתבדוק טוב מאוד שהיא לא נתנה איזה המלצה על 21 בדרך... כי קב"ן יכול לתת רק המלצה, פסיכיאטר הוא הזה שמוציא...
ואתה לא רוצה לצאת מהצבא... |
איך אני יכול לבדוק אם היא נתנה המלצה?
וכל השיחות אמרתי לה שאני כן רוצה לשרת
ולא יותר הגיוני שהיא הביאה לי פסיכיאטר כדי שיתן לי לינת בית?!
וכדי לקבל 21 אני צריך לחתום נכון? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
איך אני יכול לבדוק אם היא נתנה המלצה?
וכל השיחות אמרתי לה שאני כן רוצה לשרת
ולא יותר הגיוני שהיא הביאה לי פסיכיאטר כדי שיתן לי לינת בית?!
וכדי לקבל 21 אני צריך לחתום נכון? |
אתה וההורים שך...
כן...:) ההורים...... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אתה וההורים שך...
כן...:) ההורים...... |
צח אמר שלא צריך תהורים
אבל בלי קשר הם לא יחתמו ואנלא רוצה לצאת |
|
|
| Q-PiXeL |
מה זאת אומרת לחתום? יענו שיש לך אפשרות לא לחתום אם באים לתת לך 21? אז לא, אם מחליטים להביא לך 21 אז אתה מקבל 21....
אבל זה תלוי במקרה, כי יכול להיות מקרה שישאלו אותך אם אתה רוצה לצאת ואם אתה בטוח בזה
ויכולים להיות מקרים שהצבא פשוט ינסה כמה שיותר מהר להסיר את האחריות עליך...
ולא תמיד צריך הורים
שוב פעם, זה תלוי במקרה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מה זאת אומרת לחתום? יענו שיש לך אפשרות לא לחתום אם באים לתת לך 21? אז לא, אם מחליטים להביא לך 21 אז אתה מקבל 21....
אבל זה תלוי במקרה, כי יכול להיות מקרה שישאלו אותך אם אתה רוצה לצאת ואם אתה בטוח בזה
ויכולים להיות מקרים שהצבא פשוט ינסה כמה שיותר מהר להסיר את האחריות עליך...
ולא תמיד צריך הורים
שוב פעם, זה תלוי במקרה |
יש לי חבר שכבר שיחררו אותו ואמרו שהחייל לא מכיר בחוקי צהל
ואז הוא דיבר עם הקבנית הראשית של חייל האוויר והיא החזירה אותו או משו
ועכשיו יש לו כל מה שבא לו |
|
|
|
|