return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מי שמבין בצבא ...כנסו
View this Thread in Original format
Shahar
טוב צח בטח יכול לעזור לי אבל הוא לא פה
אז כל אחד אחר שיודע משו..
אני בדרך לקבל לינת בית - שמירת בנות ופטור מאבטשים
הייתה לי שיחה עם הקבנית של הבסיס כדי שתפטור אותי מההתנתקות והמפקד אמר לי שלא קיבלו את מה שהיה בשיחה כי זאת קבנית חדשה וצריך לקבוע תור שוב לקבנית הנורמלית של הבסיס
הוא קבע לי תור ואתמול הוא אמר לי שהקבנית רוצה שביום רביעי אני יבוא עם ההורים שלי אליה
בכל השיחות עם הקבנים עד היום אמרתי שאני רוצה לשרת וחשוב לי לשרת ובלה בלה בלה..

מה יכוליות שהיא רוצה?
אחד האפשרויות זה שרוצים לשחרר אותי
מה עוד יכוליות?
Shahar
טוב הייתי אצלה בלי ההורים שלי
קבענו פגישה לעוד שבועיים עם ההורים שלי
ופגישה עם פסיכיאטר בקרוב..
Sm0keMachine
מה זה שמירת בנות ???

לשמור עם בנות? זה נשמע טוב;)

תגיד מה אמרת לה ואני אולי יגיד לך אם יכול להיות שהיא רוצה לשחרר אותך....
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה זה שמירת בנות ???

לשמור עם בנות? זה נשמע טוב;)

תגיד מה אמרת לה ואני אולי יגיד לך אם יכול להיות שהיא רוצה לשחרר אותך....


שמירת בנות זה שמירה פשוט בבוקר
מ 7 בבוקר עד 1 בצהרים
או מ 1 בצהרים עד 7 בערב
אחרי השמירה אתה הולך הבית

שמירת בנים זה שמירה בלילה......
מ 7 בערב ואחר כך
ואז צריך לישון בבסיס
בגלל זה אני רוצה שמירת בנות

אמרתי לה תדברים הקבועים
משתין במיטה אין חברים לא יצאתי לטיולים שנתיים וזה..
אבל שיחקתי לה אותה יעני אני מנסה להסתיר ממנה
ובכל מקרה בכל שיחה אמרתי לה שאני רוצה לשרת וזה חשוב וזה מספק אותי ואני רוצה להיות כמו כל בנאדם..
Sm0keMachine
אז לא יוציאו אותך מהצבא..

אתה סתם עוד חייל שמשחק טוב כנראה ;)

אבל אל תגזים עם המוטיבציה לשרת.. כי אז היא עוד תחשוב שאתה רוצה לתרום ולעשות את כל התורנויות המפגרות שדוחפים לך......
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אז לא יוציאו אותך מהצבא..

אתה סתם עוד חייל שמשחק טוב כנראה ;)

אבל אל תגזים עם המוטיבציה לשרת.. כי אז היא עוד תחשוב שאתה רוצה לתרום ולעשות את כל התורנויות המפגרות שדוחפים לך......


חחחחחח מה הפסיכיאטר יביא לי לדעתך?
Sm0keMachine
לא יודע
אני כבר הבנתי שאין לדברים האלו חוקים קבועים....
אם יש לך כבר פרופיל 45 נפשי אז אתה בטח על הדרך לקבל פטורים..
הכל תלוי בכמה אתה לא מוכן לוותר...וכמובן תלוי כמה הפסיכיאטר קשה..!
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
לא יודע
אני כבר הבנתי שאין לדברים האלו חוקים קבועים....
אם יש לך כבר פרופיל 45 נפשי אז אתה בטח על הדרך לקבל פטורים..
הכל תלוי בכמה אתה לא מוכן לוותר...וכמובן תלוי כמה הפסיכיאטר קשה..!


אין לי פרופיל נפשי
אבל יש חוות דעת של הקבן שראה אותי בטכני והמליץ לי על בסיס פתוח או הורדת פרופיל

יש מצב שהפסיכיאטר יביא לי 45 ואז יבקש מהמבס לתת לי שמירת בנות?
DjChook
45 נפשי
מוציא פטור משבתות ואבטשים בלי בכלל להניד עפעף

אבל שוב, צריך ליפול על קבן שלא מציק
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
45 נפשי
מוציא פטור משבתות ואבטשים בלי בכלל להניד עפעף

אבל שוב, צריך ליפול על קבן שלא מציק


ממש לא נכון..

לחצי מהבסיס שלי יש פרופיל 45 נפשי אבל אין להם כאלו פטורים..
מה שכן זה נותן לך ת"ש3 - כאילו אתה חייב להיות 3 ימים בבית בשבוע
אבל זה לא תקף לגבי אבט"שים (כי אבט"שים זה כמו תעסוקה מבצעית)
ואתה חייב לשרת קל"ב
וזה לא פוסל אותך מלעשות קורסים בצבא כמו שהרבה חושבים..

אה ועוד משהו..
רב הסיכויים שעד שלא יהיה לך פרופיל נפשי לא תקבל פטורים..

Meltdown
שחר, בסוף עוד ישלחו אותך לפנות יישובים זה יהיה פשוט קומי
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ממש לא נכון..

לחצי מהבסיס שלי יש פרופיל 45 נפשי אבל אין להם כאלו פטורים..
מה שכן זה נותן לך ת"ש3 - כאילו אתה חייב להיות 3 ימים בבית בשבוע
אבל זה לא תקף לגבי אבט"שים (כי אבט"שים זה כמו תעסוקה מבצעית)
ואתה חייב לשרת קל"ב
וזה לא פוסל אותך מלעשות קורסים בצבא כמו שהרבה חושבים..

אה ועוד משהו..
רב הסיכויים שעד שלא יהיה לך פרופיל נפשי לא תקבל פטורים..


כל מה שאמרת נכון חוץ מהפסול קורסים
כי יש 45 פסול קורסים ואם יש לך את זה אתה לא יכול לעשות שום קורס
45 נותן לך קלב
וזהו
ובקשר ל 3 ימים בבית..
נותנים לך להיות בבסיס של יומיות ואז אתה עושה ראשון שני שלישי בבית
ויכול לסגור שבת
אני רוצה לינת בית...או שמירת בנות ופטור מאבטשים זה אותו דבר
וברור שבשביל הפטורים האלה חייבים 45...ואז המבס מחליט אם לפטור אותך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement