|
De eerste dag TALPA (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by New Wave
Talpa wil het 'familiegevoel' tijdens de wedstrijden laten zien. Bij de NOS was het hapslikweg voetbal maar talpa doet er iets extra's mee. daar horen ook die interviews bij. |
ja, dat hoorde ik, maar dat moet toch ook wel op een andere manier te doen zijn? Ik krijg niet bepaald een familie gevoel als ik één of andere ouwe opa zie met een NEC sjaaltje om :)
Vond de uitzending van vandaag trouwens al weer beter, ga zometeen Cafe de Sport kijken (beetje lompe naam). Hopen dat de combinatie Jack & Tan leuke televisie brengt :)
Je hebt trouwens wel gelijk over de grote/scherpte van mijn televisie, is idd een slecht klein dingetje, maar ik denk wel dat er meer mensen zijn met zo'n zelfde soort TV, dus iets groter zou nlekker zijn :)
En dat je kan zien in welke minuut ze spelen, is echt goed :)
(Trouwens, godzijdank tijdens de uitzending geen idiote smsbalk 'man of the samenvatting' onzin. Ik zag alleen even een klein reclamevenstertje onder de score/tijdindicatie) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ja, dat hoorde ik, maar dat moet toch ook wel op een andere manier te doen zijn? Ik krijg niet bepaald een familie gevoel als ik één of andere ouwe opa zie met een NEC sjaaltje om :)
|
Als je opa met kleinzoon ziet, of dichter met pa dan geeft dat uiteindelijk een ander beeld dan enkel de wedstrijd. Onbewust geeft het een andere sfeer, geloof me, ik heb er voor geleerd ;) maar mensen kunnen het ook storend vinden. Ik wil je niet tegenspreken. :) |
|
|
| BaRTeZ |
beetje zitten zappen tussen Cafe de Sport en Studio Voetbal. Cafe de Sport viel me wat tegen, had meer humor in de show verwacht.
Het 'geinige' filmpje, met leuke beelden en doelpunten van het weekend, zoals dat bij de NOS ook altijd was, was bij Talpa niet leuk. De voice over haalt bij lange na niet het niveau van de gozer bij de NOS (Henry Schut volgens mij).
Op het einde een heerlijke sneer van Jack van Gelder ('volgende week van Hooijdonk, omdat Cees geel niet kan) (Geel zit volgende week bij Talpa :P) |
|
|
| SnuggLe |
| Talpa is gvd kut, non de ju. Ik word daar echt gek van. Eerst al die knake potten, dan nog die reclame, en al die RETARDS die gaan zeiken over het stadion in Groningen en wat ze wel niet vinden van dit en dat en zus. LEKKER BELANGRIJK, ik wil voetbal zien.....niets anders. Bah. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
beetje zitten zappen tussen Cafe de Sport en Studio Voetbal. Cafe de Sport viel me wat tegen, had meer humor in de show verwacht.
Het 'geinige' filmpje, met leuke beelden en doelpunten van het weekend, zoals dat bij de NOS ook altijd was, was bij Talpa niet leuk. De voice over haalt bij lange na niet het niveau van de gozer bij de NOS (Henry Schut volgens mij).
Op het einde een heerlijke sneer van Jack van Gelder ('volgende week van Hooijdonk, omdat Cees geel niet kan) (Geel zit volgende week bij Talpa :P) |
Cafe De Sport vond ik ook geen zak aan. Iedereen probeerde die avond grappig te zijn. De combi Humberto/Jack vond ik maar niks. Beter gaat Humberto het in zn eentje doen of met iemand die minder grappig probeert te zijn. Je merkt ook dat Jack een beetje probeert te teren op de manier van presenteren zoals hij dat deed tijdens "Kopspijkers".
Dat filmpje haalt het inderdaad bij lange na niet bij dat filmpje van de NOS. Dat was echt leuk gewoon. En de stem erbij was ook zeer prettig om naar te luisteren.
Hehe Jack zei voordat Studio Voetbal begon ook al zoiets van "Zodra we terug zijn na de reclame hebben we voetbal.... zonder onderbrekingen" :D
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Talpa is gvd kut, non de ju. Ik word daar echt gek van. Eerst al die knake potten, dan nog die reclame, en al die RETARDS die gaan zeiken over het stadion in Groningen en wat ze wel niet vinden van dit en dat en zus. LEKKER BELANGRIJK, ik wil voetbal zien.....niets anders. Bah. |
Niks aan toe te voegen. Ronduit bagger wat ik heb gezien.
Zoals je al zei. WTF boeit mij die groningensupporters nou die gaan janken om een stadion. Gaat toch nergens over. Komt nog bij dat ik geen woord verstond van wat ze zeiden. Denken ze daar bij Talpa dat iedereen dat accent kan ontcijferen :crazy: |
|
|
| Dj_Day-V |
Voetbal, voetbal, voetbal...
Ik heb niks te klagen hoor ;) :tongue2 |
|
|
| BaRTeZ |
| NSE is echt ongelooflijk slecht zeg :nervous: |
|
|
| Tim81 |
| en ik heb een heel klein stukje gezien van dat programma ervoor... met gordon, winston, froukje, etc. dat was ook niet om over naar huis te schrijven! Maarja, vroeger keken er ook meer dan een miljoen mensen naar de 5 Uur Show :p :o Voorlopig hou ik het alleen bij voetbal op Talpa! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
En over de tijd/stand. Op mijn 37 cm tv scherm was het gewoon prima te zien. Koop een goeie scherpe TV of koop een grotere.
|
ik vind een 70 cm breedbeeld (100hz) best groot, en zelfs daar was de tijd/stand erg klein te noemen
voor de rest niks gezien op talpa |
|
|
| nwopper |
'Thuis' maakt me echt aan het braken :nervous:
Nooit geweten dat ze zoveel irritante televisiepersoonlijkheden in een studio konden krijgen (Gordon, Gerstanowitch, Froukje)...gatver...
'Leven op Stelten' is wel aardig, maar ik ben nou niet echt onder de indruk. Ik kijk ook geen voetbal, dus misschien is dat het.... :toothless |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Blik
ik vind een 70 cm breedbeeld (100hz) best groot, en zelfs daar was de tijd/stand erg klein te noemen
voor de rest niks gezien op talpa |
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basd
|
heb al lenzen en ben laatst nog op controle geweest en het was prima. Is ook niet zo dat ik het niet kan lezen, maar laatst stond AZ - Sparta op RTL5 aan, het stond 3-0. De 3 was zo klein dat het net een 1 leek |
|
|
|
|