return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
ט"ו באב (pg. 7)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
יושב בבית עם מישהי שנראית כמו איזה חמוס


:stongue:
m0sh
טוב שחר אז ת'גבר!
אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר
אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טוב שחר אז ת'גבר!
אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר
אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה


למה מכחיש בדיוק?
להשיג בנות זה דבר רע?
זה שאתה לא הולך בדרך שלי ולא משיג בנות לא אומר שאני שונה תבין את זה...
ושוב החוכמה זה לא להשיג בחורות למה בימינו יש מלא כונפות שרק מחכות שמישו יבוא
החוכמה זה להשיג בנות שנראות טוב
Sm0keMachine
אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה
:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה
:rolleyes:


שיצא לו עשן אמרתי לך אני יודע מה יש לי ביד לא כפת לי מה הוא יגיד
בינתיים הוא רואה איזה דיבור יש לי עם בנות

ואמרתי לך קנאים לא חסר
לאנשים גם יוצא עשן ששומעים מה אני עושה בצבא בניגוד לאיך שטוחנים אותם

קנאה זה דבר רע :haha:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
שיצא לו עשן אמרתי לך אני יודע מה יש לי ביד לא כפת לי מה הוא יגיד
בינתיים הוא רואה איזה דיבור יש לי עם בנות

ואמרתי לך קנאים לא חסר
לאנשים גם יוצא עשן ששומעים מה אני עושה בצבא בניגוד לאיך שטוחנים אותם

קנאה זה דבר רע :haha:


מקסימום תזמין אותו לאיזה חומוס הוא ירגע ;)
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מקסימום תזמין אותו לאיזה חומוס הוא ירגע ;)


להה אחי אנלא משחד אנשים בשביל שיסכימו איתי
מספיק לי שהוא ראה תמונות של חברה שלי כדי שהוא יבין שאני הולך על איכות
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
להה אחי אנלא משחד אנשים בשביל שיסכימו איתי
מספיק לי שהוא ראה תמונות של חברה שלי כדי שהוא יבין שאני הולך על איכות


אני רואה שלא הבנת את הכוונה שלי כשכתבתי חומוס ! :D

בכל מקרה - אולי תעלה פה תמונה של חברה שלך שנראה על מה מדובר
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני רואה שלא הבנת את הכוונה שלי כשכתבתי חומוס ! :D

בכל מקרה - אולי תעלה פה תמונה של חברה שלך שנראה על מה מדובר


לא הבנתי תכוונה....

ואני בכוונה לא מעלה תמונה של חברה שלי ושל בנות שאני מדבר עליהם
מי שרצה ראה
Black Dragon
טוב מה שהולך פה זה ממש גנון...
אני לא מבין מי קבע את המסלול הנכון לחיים, לאהבה ולכל דבר אחר... כי פשוט אין כזה דבר
אין דרך אחת שככה אתה תשיג בנות ואין דרך אחת שהכל יסתדר..

כל אחד שיתנהג בדרך שלו ותאמינו לי כל אחד מוצא את מה שמתאים לו
שחר עם כל הכבוד ילדון אתה יודע שאני אוהב אותך..אתה קצת נסחפת פה.
אם ככה אתה מרגיש וככה אתה מתנהג וטוב לך אז אני שמח בשבילך..באמת הלוואי ותצליח להשיג את הבנות הכי כוסיות שיש.
רק תעשה טובה תשמור את המחשבות והדרכים שלך לעצמך

ואני באמת מקווה בשבילך שתשיג את כל מה שתחלום עליו.

אלונה מתוקה אחת..אל תקחי פה את הדברים כל כך קשה..את יודעת מזה כשנכנסים למלחמות של דעות שונות..
זה יכול להטריף את השכל..במיוחד אם אותו בן אדם לא מסוגל לשמוע מה שיש לאחרים להגיד אבל באמת תקחי את זה בקטנה אני יודע מי את ואני מכיר אותך יותר מאחרים ואני מניח שיש פה כמה שגם מכירים אותך יותר טוב.

כולה ת'רד על ט"ו באב.וזה הפך למלחמת אגו של ילדים :)

אני מקווה שלכולם היה יום אהבה שמח וכן שחר אהבה זה רגש וכיף להרגיש את זה.
תסמוך עליי שתגיע לזמן הזה שבאמת תאהב מישהי לא משנה מה..ותראה שהיחס שלך כלפיה ישתנה ואם באמת תאהב אותה אז תהיה מוכן גם להשפיל את עצמך כדי להשיג אותה ככה זו אהבה..בלי משחקי אגו..רק רגש נטו.

אז אנשים חלאס עם המשחקים פה.
רוב האנשים הרשומים פה כמה נמצאים המון שנים בפורום וכולנו גדלנו יחד אז נעלה את הרמה פה של הפורום..אל תשכחו שזה פורום טראנס!

שיהיה לכולם שבוע מצויייייייייייייייייייייייין!!!
ורק מסיבות טובות ורייבים טובים ואיביזה לפנים וכל מה שיבוא רק בברכה חח

princess cc
שיט באסה שאני נשואה!!!! אם הייתי רווקה הייתי בטוח מתאהבת בך שחר, כזה חתיך, מקסים, יפה, דוגמן והכי חשוב אינטליגנט... איזה יופי אתה כותב איןןןןןןן כל מילה זהב... בכלל כל הגישה שלך לחיים...ובעיקר היחס שלך לנשים זה פשוט עושה לי את זה
בחיים שלי לא הכרתי מישהו שגם נראה כזה טוב וגם מדבר כ"כ יפה...
מושלם... פשוט מושלם....

אה במחשבה שניה בטח לא היית רוצה אותי... כי אני לא עומדת בסטנדרטים שלך!!!!

שחר נו באמת!!!!!!!!! לא דיברנו על זה כבר? שתשקול מילים לפני שאתה אומר/רושם אותם??????????!!!!!!
לספור עד 10 וזה... שכחת???????

רד אבל מהר מהעץ שאתה נמצא עליו!!!!!!!!!!!
אתה יודע שאתה אחד הילדים האהובים עליי בעולם אבל אתה מדבר כאלה שטויותתתתתתת אלוהים!

נתחיל בזה שאתה אולי נראה טוב אבל אתה פאקינג רחוק מלהיות מושלם!!!
מה זה השחצנות הזו מיי גוד?????? מי אתה חושב שאתה?
צדק מי שאמר ששחצנות נובעת מחוסר בטחון, (או אולי זה היה בגלל ז' קטן?)
סורי לא ממש זוכרת...

ראיתי תמונות של החברה שלך ואני לא מכחישה... היא בהחלט נראית טוב אבל ביננו?
היא לא ממש חכמה אם היא יוצאת עם אחד כמוך!!!

לענייננו:

נשים לא אוהבות שגבר נדבק או רודף אחריהן טו מאץ'... אחד סטוקר כזה אבל באותה מידה הן גם לא אוהבות גבר שלא משקיע ומפרגן...
אנחנו אוהבות משהו באמצע! אחד שידע לרדוף ולהשקיע כשצריך ועם זאת לתת לנו חופש ומרחב מחיה...
גבר חכם יודע למצוא את האיזון בין השניים...

זה לא משהו שקל לעשות כי כמו שאלי אמר התמונה משתנה כשהלב מתערב, כשאוהבים מישהי לפעמים הרגש משתלט על ההגיון...
שורה תחתונה אם רוצים מישהו פשוט זורמים עם זה...
אין חוקים באהבה... הכל יכול להיות
;)
פשוט תעשו מה שאתם מרגישים כי כשתפגשו את האחד / האחת שלכם היא /הוא יאהבו אתכם בגלל מה שאתם!!!

עובדה שאני אוהבת אתכם בגלל שאתם עצמכם
:) וכן שחר גם אותך!!!!!!!
(אפילו שאתה דפוק !)

p.s

לפחות יצא מזה משהו טוב... שחר שוב הצליח להחזיר אותנו
לפורום!!!
Black Dragon
זה בהחלט משהו חיובי
הפורום הזה היה נראה מת למדיי אני מקווה שהוא יתחיל לחיות שוב ואני רוצה לראות שכולם יתחילו לרשום פה כולל אותי :)
ואותך נסיכה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement