return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
ט"ו באב (pg. 8)
View this Thread in Original format
Shahar
חזרתי עכשיו מלילה סופני ויש לי דוגמא מהיום להוכיח תדברים שלי
מחר אני יספר למה עוד 5 שעות אני מתעורר

לילההה
Glenn-Holmes
טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב...
שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר"
DjChook
סיסי אלי ברוכים השבים!!!
Black Dragon
אהלן צ'וקי :)
באמת היה כיף להתחיל לרשום שוב..לא יודע למה אבל לא יצא לי להתקרב לפורומים בכלל בתקופה האחרונה
תמיד כיף לחזור :)
Shahar
קיצור אתמול בלילה נסענו למסעדה של אחד המפקדים אצלנו
אכלנו היה בנזונה
נסענו אל חבר הבית לרמת דגן לשבת בשכונה שלו
מפה לשם החבר הזה תמיד סיפר לנו שיש לו גולף שנת 90 משופרת
קיצור הוא עשה לנו סיבוב בעיר הראה לנו תביצועים של האוטו
אוטו מטורףףףףףףף
הוא לקח תמזדה שלי להתאמץ בכלל!!
קיצור הגענו לסביבת רמת אפעל עשינו סיבובים ראינו 3 בנות
אמרנו בא לכם לבוא איתנו לעשות לחיצות עם נהגים?
אמרו כן באו
נסענו עד יפו מצאנו שם אחד עם לאנסר 2005
חבר שלי אמר לו מה תאומר יש לחיצה ככה בספונטני?
ההוא אמר יאללה בוא
חבר שלי רק נגע בדוושה לא ראינו את הלאנסר בכלל!!
קיצור אמרנו לבנות בואו לשכונה שבו איתנו על נרגילה אמרו בא להם בטוב
נסענו
בערך בצומת מסובים ראינו אימפרזה חבר שלי אמר לו יש לחיצה?
ההוא אמר מתאים
עם 6 אנשים באוטו זיייייינו את האימפרזה הנהג היה בהלםםםם!! לא הבין מה עשינו לרכב!!
קיצור אחר כך נסענו לשכונה שלו חזרה ישבנו עם הבנות קיבלנו טלפונים וחתכנו הבית
קיצור בנות לא פריחות לא ערסיות לא כלום אולי צפוניות אפילו באו גם בלי שנתחנן ונלקק להם ועם כל הפוזה של האוטו המשופר וזה עדיין זרמו ואני יודע מלא פה יגידו אנחנו ערסים אבל וואלה מי שמכיר אותי יודע שאנלא
והתאוריה שלי כן תופסת
ואולי אפילו הם יבואו איתנו לאומן בחמישי אם נלך

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב...
שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר"


וואלה לא
תיודע שזה לא הכוונה אבל הכוונה זה שעד היום הגישה שלי באה בטוב ויש לי על מה להתבסס וזה מביא לי תעצבים שאנשים סתם מדברים באוויר בזמן שאין להם כלום ביד ולי יש
DjChook
אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...

ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל ;)
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)

אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום


תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...

ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל ;)
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)

אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום


תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו


כי כל אחד שהיה רואה את זה היה אומר שאנחנו ערסים
תחשוב גולף שנת 90 עם דיכאון ו2 מרוקאים ואחד תמני
:D

ונכון לא אמרנו להם תקשיבו בא לכם לעשות סיבוב אמרנו בא לכם לעשות לחיצות עם נהגים?
זה בערך אותו דבר

וזה לא יקרה ליובל
:D

בכל מקרה פעם הבאה שאתה בא לחר"פ תקפוץ אלי לראות איך אני מדבר עם השומרות ותגיד אם התאוריה שלי נכונה או לא..:D

[edit]
ובקשר לשאלה שך
אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי
היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות
DjChook
אני בא יום ראשון לועדה רפואית
אבל לא בשעות שאתה נמצא שם ;)
(14:30)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אני בא יום ראשון לועדה רפואית
אבל לא בשעות שאתה נמצא שם ;)
(14:30)


שמע תמיד יש סיכוי שאני יהיה
בכל זאת זה יום ראשון
ובגלל ההתנתקות מכריחים אותנו להזדהות איתם ובלה בלה
לא יודע אם אני יהיה או לא
בכל מקרה אם אתה בא ב 2:30 אתה בטח תצא משם באיזה 4 ואין מצב שאני כבר יהיה בבסיס
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
ובקשר לשאלה שך
אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי
היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות


קנאיות אובססיביות זה דבר בעייתי אבל תסלח לי שאני אומר את זה שחר לחברה שלך יש בעיה גדולה אם היא מאשרת לך להכיר ידידות חדשות
אתה יכול לשכנע אותה אותי את כל הפורום את חברים שלך ואת כל העולם שאתה רק מכיר "ידידות" חדשות... מעניין כמה זמן ייקח לך לשכנע את עצמך שזה באמת המצב

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
קנאיות אובססיביות זה דבר בעייתי אבל תסלח לי שאני אומר את זה שחר לחברה שלך יש בעיה גדולה אם היא מאשרת לך להכיר ידידות חדשות
אתה יכול לשכנע אותה אותי את כל הפורום את חברים שלך ואת כל העולם שאתה רק מכיר "ידידות" חדשות... מעניין כמה זמן ייקח לך לשכנע את עצמך שזה באמת המצב


שמע בחברה שלי אנלא יבגוד
תגיד מה שתרוצה
גם חברים אומרים לי שבדוק עם ידידות כאלה אי אפשר להתאפק וחייבים לבגוד אבל תכלס לא
ובגלל זה יש ידידות שאני מעדיף לא לישון אצלהם ולא לעשות דברים שיגרמו לדברים לקרות
yahel222
שחר מה אתה קשור לחר"פ??

ואיזו שכונה בר"ג ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement