return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Sika 17.Sept: Furry Music pres. Way out West feat. Jody Wisternoff
View this Thread in Original format
EspenW

Mine damer og herrer!

Etter en liten sommerferie er Furry Music konseptet tilbake på Sikamikanico. På forrige party hadde vi Özgür Can fra Sverige, en artig liten kar med helskjegg. Denne gangen trår vi til med legendariske Way Out West, med Jody Wisternoff bak mixeren. Way Out West er nok kjent for folk flest, med store hits som The Gift, Ajare, Mindcircus og remixer av bl.a Faithless, Tiësto, James Holden og Hybrid.

Selv om de er svært drevne i bransjen etter vel 10 år, er dette likevel første opptreden som Way Out West i Norge. Stian Klo og Thomas Nøkling står for oppvarmingen. De har vært svært produktive i det siste, noe som toppet seg i en opptreden på Nick Warren's siste Global Underground compilation fra Shanghai.

Låtene deres er å finne i platebagene til bl.a DJs som John Digweed, Hernan Cattaneo, James Zabiela, Pete Tong, Armin van Buuren, Deep Dish og Eric Prydz. Dette er med andre ord en kveld du definitivt ikke vil gå glipp av. Forvent dere en fiffig blanding av progressive, electro, acid og breaks. Tjohoi!

Kommende releaser fra Stian og Thomas:

Furry Nipples - Slackers (Original / Martin H Remix) [Invent]
Stian Klo - Timanfaya (Original / Özgür Can Remix) [Perc Trax]
Stian Klo - Navlelo [Furry Music]
Stian Klo - Was In Schwarte [Furry Digital]
Stian Klo - Zipper Boy [CPR Digital]
Seyton - The Drake Equation / Supreme Being [Heavy Rotation]
Seyton - Element Of Intent [Minimal]
Seyton - Anonymous Armpit / Master Bait [Loöq]
Seyton - Obscenity [CPR Digital]
Seyton & Tyler Michaud - Ze Big Divide (Original / Parham & Dominic Plaza Remix) [Maris Music]
Espen & Stian - The Cuban [Loöq]
Espen & Stian - Risifrutti [Lowriders]
Manipura - Tesseract / Slitz [Only Records]
Manipura - Blind Sheep [Loöq]

Lineup:
Way Out West DJ Set feat. Jody Wisternoff (UK)
Stian Klo (Seyton, Furry Nipples)
Thomas Nøkling (Seyton, Manipura)

Ved følgende klubb til følgende tidspunkt er det 100% oppmøteplikt.

Sikamikanico, Møllergata 2, Oslo
17. September 2005, 22:00 - 03:30
50 lusne kroner inngang før 24:00 - 80kr etter
Alder: de vanlige 20år

God musikk samt 19kr for en kjølig flaske sølevann gir god grunn til å starte tidlig!!

Ønsker du en plass på gjestelista eller annen info er du velkommen til å sende noen linjer til [email protected].

Så håper vi dere blir observert på dansegulvet med en kald en i hånden!

-

Mvh

Furry Music Crew

Relaterte linker:

www.wayoutwest.uk.com
www.furry-music.com
www.seyton.org
www.stianklo.com
LikWit
burde bli en susar av en kveld det heiiiiir jaaaaa!
Kimito
Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
EspenW
los 3 fantasticos
moore
Genialt! Skal ta turen helt fra Rena for å få med meg det her.. hehe. Det blir nok en sinnsyk kveld :D
EspenW
Det kan du være bra sikker på!!!!
KrissO
quote:
Originally posted by moore
Genialt! Skal ta turen helt fra Rena for å få med meg det her.. hehe. Det blir nok en sinnsyk kveld :D

Rena ? Er du i armyn ?

Får prøve å ta meg turen jeg også gitt =)
Lionhead
Jeg blir nøyaktig 2 år for ung den dagen. Faenskap. :whip:

Hva er det med 20-årsgrenser?
EspenW
hehe .. uteplasser tjener for lite penger om det er lavere aldersgrense, og promotørene går lettere på en smell om det ikke ligger noen drinkpenger i kassa .. det er kjipt, men vanskelig å komme utenom.
Redd
Dette skal jeg få med meg! Litt liten plass på Sika da men, det gjør det vel bare mer personlig :) Gleder meg

moore
TA Meeting da? Hehe.
EspenW
quote:
Originally posted by dj_palm
detta blir bra, men hvordan i alle dager greier man å få detta til å gå rundt med 80kr i ingang og 19kr pilsen? virker som den norske klubbscenen kommer på beina igjen nå, har vært masse kule events i det siste og ettersom jeg titter så er det flere i vente og. tøft, endelig er det morro i oslo igjen.

Panta flasker, lever på nuddler, og solgt min siste 3pack med ubrukte bjørn borg boksere ... noe må man ofre for en skikkelig fest!!!!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement