return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Dj Mag Top 100 Votings Of 2005 Starts Now !
View this Thread in Original format
shmuel flash
טוב, אז הנה כבר עברה לה שנה מאוד מוצלחת מבחינתי\מבחינתינו (מקום 71 לפני שנה):D
וזה הזמן להצביע כמו כל שנה לחמשת הדיג'יים שאתם הכי אוהבים בבחירת דיג'יי השנה ב
DJ MAG 2005.
פרטים בלינק הבא:
http://www.djmag.com/top100-entry-form.php

אני מודה מראש לכל אלו שיצביעו בשבילינו
(FLASH BROTHERS)
ושייתמכו בנו. :)
כל הצבעה חשובה בהחלט
;)
אז תתחילו לתקתק חבר"ה
:p

shmuel
Viber
עזוב אותך מהמצעד המצועצע הזה,מבחינתי קירקפתם את טיאסטו השנה
:p
YoraY
flash brothers
marco v
yoji biomehanika
verano
candee jay


edit

שמעו מכורים יקרים...... אני מצביע פלאש ראשונים בגלל שאני מאד אוהב ובגלל שהם ישראליים


שימו לב הם ההאוס היחידי וההכי לא קשור

אני אומר להצביע לפרי וארמין בתור מקום ראשון לא ישפיע על כלום.....

אבל לתת מקום ראשון לאחים ולישראלים אחרים שעשו הרבה השנה כמו מושיק שמוש ציין פה זה לדעתי חובה....
m0sh
אני מצטער שאני לא יצביע לכם כי לא יצא לי לשמוע אותכם אבל אני מצביע למושיק ואני מאד מקווה שהוא יכנס השנה.
yaman
אני מקווה שתגיעו השנה למקומות הראשונים...

מצטער שבאופן אישי לא יצא לי להצביע לכם
omergunr
חחחח לא ידעתי שאתם בפורום..
שמעתי אותכם לפני חודש וממש נדלקתי על המוזיקה שלכם..
עכשיו יש לי בקשה תבואווווווו לנגן במסיבות נוער.. :| שסוף מישהו טוב יבוא לנגן לנו הנוער.. :\

FLASH BROTHERS
Blank And Jones
Armin Van Buuren
Marco V
Johan Gielen

בהצלחה.. :>
YoraY
סתם שאלה - אני וכל משתמש רגיל לא יכול להצביע 50000 פעמים?


פשוט רושמים 5 דיג'יז ממציאים מייל בלהבלה?........
YoraY
quote:
Originally posted by omergunr
חחחח לא ידעתי שאתם בפורום..
שמעתי אותכם לפני חודש וממש נדלקתי על המוזיקה שלכם..
עכשיו יש לי בקשה תבואווווווו לנגן במסיבות נוער.. :| שסוף מישהו טוב יבוא לנגן לנו הנוער.. :\

FLASH BROTHERS
Blank And Jones
Armin Van Buuren
Marco V
Johan Gielen

בהצלחה.. :>






אחיי תצוחק? אני פותח על זה טרד לא מכובד לפתוח תדיון הזה פה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
סתם שאלה - אני וכל משתמש רגיל לא יכול להצביע 50000 פעמים?


פשוט רושמים 5 דיג'יז ממציאים מייל בלהבלה?........


מממ אתה צריך מייל שיהיה בשימוש אבל אני גם לא בטוח שאפשר להצביע פעמיים מאותו מחשב
היה כבר תדיון הזה שנה שעברה
אני לא מבין בכל החארטה של מחשבים ואינטרנט
אבל יש את כל הקוקיס האלה...
אתה צריך לפרמט את הכונן בשביל שתוכל להצביע שוב ולפתוח כל פעם גם אי מיילים חדשים
הרבה עבודה לא?
מה גם שלא בטוח שבמרוצת השנים הם לא מצאו כבר פתרונות לבעיות הללו
Viber
quote:
Originally posted by YoraY
סתם שאלה - אני וכל משתמש רגיל לא יכול להצביע 50000 פעמים?


פשוט רושמים 5 דיג'יז ממציאים מייל בלהבלה?........


תישלח מייל לטיאסטו ותישאל אותו איך הוא עושה את זה.

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by omergunr
חחחח לא ידעתי שאתם בפורום..
שמעתי אותכם לפני חודש וממש נדלקתי על המוזיקה שלכם..
עכשיו יש לי בקשה תבואווווווו לנגן במסיבות נוער.. :| שסוף מישהו טוב יבוא לנגן לנו הנוער.. :\

FLASH BROTHERS
Blank And Jones
Armin Van Buuren
Marco V
Johan Gielen

בהצלחה.. :>


שנה מצויינת לאחים פלאש, טוב לשמוע את ארמין אומר \
"And now Flash Borther from Israel":eyes:

ל
גבי המסיבות נוער, רק אחוז קטן,ממש קטן מבני הנוער באמת מבין בטראנס..
בני נוער אפילו לא מכירים את גיטלמן או את האחים פלאש,
שלא לדבר על גרוע מזה..
סיפרתי לחברים שלי שאני נוסע לאילת לארמין. אמרו לי: "מי??!"..
Shahar
שמואל אתם מקבלים מקום ראשון אצלי
ארמין מקום שני
לא יודע מה עם שאר המקומות

נקווה שהשנה תיכנסו למצעד אפילו למקום יותר גבוה מהקודם

faiiiithhhhh in loveeeeeee!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement