|
Dj Mag Top 100 Votings Of 2005 Starts Now !
|
View this Thread in Original format
| shmuel flash |
טוב, אז הנה כבר עברה לה שנה מאוד מוצלחת מבחינתי\מבחינתינו (מקום 71 לפני שנה):D
וזה הזמן להצביע כמו כל שנה לחמשת הדיג'יים שאתם הכי אוהבים בבחירת דיג'יי השנה ב
DJ MAG 2005.
פרטים בלינק הבא:
http://www.djmag.com/top100-entry-form.php
אני מודה מראש לכל אלו שיצביעו בשבילינו
(FLASH BROTHERS)
ושייתמכו בנו. :)
כל הצבעה חשובה בהחלט
;)
אז תתחילו לתקתק חבר"ה
:p
shmuel |
|
|
| Viber |
עזוב אותך מהמצעד המצועצע הזה,מבחינתי קירקפתם את טיאסטו השנה
:p |
|
|
| YoraY |
flash brothers
marco v
yoji biomehanika
verano
candee jay
edit
שמעו מכורים יקרים...... אני מצביע פלאש ראשונים בגלל שאני מאד אוהב ובגלל שהם ישראליים
שימו לב הם ההאוס היחידי וההכי לא קשור
אני אומר להצביע לפרי וארמין בתור מקום ראשון לא ישפיע על כלום.....
אבל לתת מקום ראשון לאחים ולישראלים אחרים שעשו הרבה השנה כמו מושיק שמוש ציין פה זה לדעתי חובה.... |
|
|
| m0sh |
| אני מצטער שאני לא יצביע לכם כי לא יצא לי לשמוע אותכם אבל אני מצביע למושיק ואני מאד מקווה שהוא יכנס השנה. |
|
|
| yaman |
אני מקווה שתגיעו השנה למקומות הראשונים...
מצטער שבאופן אישי לא יצא לי להצביע לכם |
|
|
| omergunr |
חחחח לא ידעתי שאתם בפורום..
שמעתי אותכם לפני חודש וממש נדלקתי על המוזיקה שלכם..
עכשיו יש לי בקשה תבואווווווו לנגן במסיבות נוער.. :| שסוף מישהו טוב יבוא לנגן לנו הנוער.. :\
FLASH BROTHERS
Blank And Jones
Armin Van Buuren
Marco V
Johan Gielen
בהצלחה.. :> |
|
|
| YoraY |
סתם שאלה - אני וכל משתמש רגיל לא יכול להצביע 50000 פעמים?
פשוט רושמים 5 דיג'יז ממציאים מייל בלהבלה?........ |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by omergunr
חחחח לא ידעתי שאתם בפורום..
שמעתי אותכם לפני חודש וממש נדלקתי על המוזיקה שלכם..
עכשיו יש לי בקשה תבואווווווו לנגן במסיבות נוער.. :| שסוף מישהו טוב יבוא לנגן לנו הנוער.. :\
FLASH BROTHERS
Blank And Jones
Armin Van Buuren
Marco V
Johan Gielen
בהצלחה.. :> |
אחיי תצוחק? אני פותח על זה טרד לא מכובד לפתוח תדיון הזה פה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
סתם שאלה - אני וכל משתמש רגיל לא יכול להצביע 50000 פעמים?
פשוט רושמים 5 דיג'יז ממציאים מייל בלהבלה?........ |
מממ אתה צריך מייל שיהיה בשימוש אבל אני גם לא בטוח שאפשר להצביע פעמיים מאותו מחשב
היה כבר תדיון הזה שנה שעברה
אני לא מבין בכל החארטה של מחשבים ואינטרנט
אבל יש את כל הקוקיס האלה...
אתה צריך לפרמט את הכונן בשביל שתוכל להצביע שוב ולפתוח כל פעם גם אי מיילים חדשים
הרבה עבודה לא?
מה גם שלא בטוח שבמרוצת השנים הם לא מצאו כבר פתרונות לבעיות הללו |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by YoraY
סתם שאלה - אני וכל משתמש רגיל לא יכול להצביע 50000 פעמים?
פשוט רושמים 5 דיג'יז ממציאים מייל בלהבלה?........ |
תישלח מייל לטיאסטו ותישאל אותו איך הוא עושה את זה. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
חחחח לא ידעתי שאתם בפורום..
שמעתי אותכם לפני חודש וממש נדלקתי על המוזיקה שלכם..
עכשיו יש לי בקשה תבואווווווו לנגן במסיבות נוער.. :| שסוף מישהו טוב יבוא לנגן לנו הנוער.. :\
FLASH BROTHERS
Blank And Jones
Armin Van Buuren
Marco V
Johan Gielen
בהצלחה.. :> |
שנה מצויינת לאחים פלאש, טוב לשמוע את ארמין אומר \
"And now Flash Borther from Israel":eyes:
ל
גבי המסיבות נוער, רק אחוז קטן,ממש קטן מבני הנוער באמת מבין בטראנס..
בני נוער אפילו לא מכירים את גיטלמן או את האחים פלאש,
שלא לדבר על גרוע מזה..
סיפרתי לחברים שלי שאני נוסע לאילת לארמין. אמרו לי: "מי??!".. |
|
|
| Shahar |
שמואל אתם מקבלים מקום ראשון אצלי
ארמין מקום שני
לא יודע מה עם שאר המקומות
נקווה שהשנה תיכנסו למצעד אפילו למקום יותר גבוה מהקודם
faiiiithhhhh in loveeeeeee!! |
|
|
|
|