|
[16-09-2005] Vanditnight: Popcomm closing event - E-werk, Berlin
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
in het kader van: We rijden maar weer eens naar Berlijn:
Vandit Night - the official Popkomm Closing Event / E-werk
with Deep Dish, Benny Benassi, Nick Warren, Behrouz, Adam Sheridan and Paul van Dyk.
toegangsprijs is €20,-- (ohne VVK Gebühr 6 euro :whip: :whip: )
het beste nieuws: E-Werk !!!!! da's wel verschrikkelijk lang geleden...Tresor is dood, lang leve E-werk!!
nog meer NLTA's die hierheengaan? |
|
|
| SnuggLe |
| Jammer van van Dijk er tussen staat, de andere namen zijn wel leuk :toothless |
|
|
| ZZandirt |
LOL!!
om met JP te spreken: hoop maar dat er een kebaptent is.... ben wel benieuwd naar Benni Benassi.. iemand ervaring mee?
las trouwens dat Politics of Dancing II (sequelll???? barf..) de daaropvolgende maandag wordt gereleased... als dat betekent dat ie lekker zijn best gaat doen, zal het best uit te houden zijn... |
|
|
| jp |
| Op die datum is al een vaag oldschoolfeest in Zoetermeer gepland :( |
|
|
| ZZandirt |
zal verslaggie voor je maken hoor...
er was nog wel plaats geweest... (als je de versnellingsppook comfortabel vind...)
:) :) :) :thepirate |
|
|
| jp |
| Ik zou de heli van Adam Curry kunnen hebben geleend |
|
|
| ZZandirt |
Mocht er iemand interesse hebben, dit gaat live uitgezonden worden via Fritzradio van 01.00 to 06.00. (www.fritz.de)
:o :o :o
... mochten mensen dit (deels) vastleggen, dan hoor ik het graag.. |
|
|
| @win |
| Wordt trouwens eens een keer tijd voor een Vandit Night in NL... |
|
|
| Glaniskanis |
Alsjeblieft zeg
Hou die troep mooi daar bij de oosterburen |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Alsjeblieft zeg
Hou die troep mooi daar bij de oosterburen |
Zeg je hoeft echt niet te komen hoor ;) Maar een avondje PvD met Nu-NRG misstaat ook in NL niet!! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by @win
Zeg je hoeft echt niet te komen hoor ;) Maar een avondje PvD met Nu-NRG misstaat ook in NL niet!! |
Lekker in Berlijn houden, tenslotte is het maar een paar uurtjes rijden... daar komt bij (voor mijzelf althans) dat 2 daagjes berlijn erg gezellig is met wat vrienden. (6 uur rijden 2 uur pitten 10 uur feesten, ontbijten en terugrijden...net als die geTA's, maar die doen het andersom....)
Daarbij komt ook nog eens dat ik hoge verwachtingen heb van E-werk. ben benieuwd of het geluid het niveau van de colombiahalle gaat halen. Dat hoor je niet vaak in NL.. (akoestiek is geweldig...zo'n bass die gewoon aan komt rollen:eyes: :eyes: ) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jammer van van Dijk er tussen staat, de andere namen zijn wel leuk :toothless |
+1
en Adam Sheridan konden ze ook nog wel even wegstrepen:p |
|
|
|
|