return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[16-09-2005] Vanditnight: Popcomm closing event - E-werk, Berlin
View this Thread in Original format
ZZandirt
in het kader van: We rijden maar weer eens naar Berlijn:

Vandit Night - the official Popkomm Closing Event / E-werk

with Deep Dish, Benny Benassi, Nick Warren, Behrouz, Adam Sheridan and Paul van Dyk.
toegangsprijs is €20,-- (ohne VVK Gebühr 6 euro :whip: :whip: )

het beste nieuws: E-Werk !!!!! da's wel verschrikkelijk lang geleden...Tresor is dood, lang leve E-werk!!

nog meer NLTA's die hierheengaan?
SnuggLe
Jammer van van Dijk er tussen staat, de andere namen zijn wel leuk :toothless
ZZandirt
LOL!!
om met JP te spreken: hoop maar dat er een kebaptent is.... ben wel benieuwd naar Benni Benassi.. iemand ervaring mee?

las trouwens dat Politics of Dancing II (sequelll???? barf..) de daaropvolgende maandag wordt gereleased... als dat betekent dat ie lekker zijn best gaat doen, zal het best uit te houden zijn...
jp
Op die datum is al een vaag oldschoolfeest in Zoetermeer gepland :(
ZZandirt
zal verslaggie voor je maken hoor...
er was nog wel plaats geweest... (als je de versnellingsppook comfortabel vind...)
:) :) :) :thepirate
jp
Ik zou de heli van Adam Curry kunnen hebben geleend
ZZandirt
Mocht er iemand interesse hebben, dit gaat live uitgezonden worden via Fritzradio van 01.00 to 06.00. (www.fritz.de)
:o :o :o
... mochten mensen dit (deels) vastleggen, dan hoor ik het graag..
@win
Wordt trouwens eens een keer tijd voor een Vandit Night in NL...
Glaniskanis
Alsjeblieft zeg
Hou die troep mooi daar bij de oosterburen
@win
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Alsjeblieft zeg
Hou die troep mooi daar bij de oosterburen


Zeg je hoeft echt niet te komen hoor ;) Maar een avondje PvD met Nu-NRG misstaat ook in NL niet!!

ZZandirt
quote:
Originally posted by @win
Zeg je hoeft echt niet te komen hoor ;) Maar een avondje PvD met Nu-NRG misstaat ook in NL niet!!


Lekker in Berlijn houden, tenslotte is het maar een paar uurtjes rijden... daar komt bij (voor mijzelf althans) dat 2 daagjes berlijn erg gezellig is met wat vrienden. (6 uur rijden 2 uur pitten 10 uur feesten, ontbijten en terugrijden...net als die geTA's, maar die doen het andersom....)
Daarbij komt ook nog eens dat ik hoge verwachtingen heb van E-werk. ben benieuwd of het geluid het niveau van de colombiahalle gaat halen. Dat hoor je niet vaak in NL.. (akoestiek is geweldig...zo'n bass die gewoon aan komt rollen:eyes: :eyes: )
Roger
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jammer van van Dijk er tussen staat, de andere namen zijn wel leuk :toothless


+1

en Adam Sheridan konden ze ook nog wel even wegstrepen:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement