return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חנויות לציוד תקליטנים בישראל
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
שלום
אני מחפש חנויות בישראל שמהם אני יכול לקנות ציוד (לתקליטנים). אם מישהו מכיר חנויות טובות ויכול להמליץ לי על כמה, אני אשמח מאוד.
רצוי באיזור המרכז..........
תודה מראש.
DJ-Energy
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
שלום
אני מחפש חנויות בישראל שמהם אני יכול לקנות ציוד (לתקליטנים). אם מישהו מכיר חנויות טובות ויכול להמליץ לי על כמה, אני אשמח מאוד.
רצוי באיזור המרכז..........
תודה מראש.


בת"א יש ברחוב שנקין חנות שקוראים לה קרמבו
אני הולך לבקר שם שבוע הבאה כנראה...
אני בטוח שלאנשים כאן יש מידע קצת יותר רחב משלי..
nimrod levi
אחי הייתי בקרמבו ולא נראה לי שהם מוכרים ציוד..
רק תקליטים וגם המבחקר שם לא משהו... אבל יכול להיות שהם יתנו לך מידע על אנשים שיש להם ורוצים למכור:D
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by nimrod levi
אחי הייתי בקרמבו ולא נראה לי שהם מוכרים ציוד..
רק תקליטים וגם המבחקר שם לא משהו... אבל יכול להיות שהם יתנו לך מידע על אנשים שיש להם ורוצים למכור:D

צודק...
הייתי שם אתמול ויש שם רק דיסקים(למטה) תקליטים(למעלה) וחבורת אנשים שרוטים(בכל מקום) :D :D :D

אבל תלוי גם מה אתה רוצה לקנות?
יש לך בת"א את כלי זמר, שלדעתי הם לא משהו מבחינת מבחר, יש להם בלעדיות על מוצרי ג'מיני אז אם אתה רוצה, רק שם.
הקומפקטים של ג'מיני הם לא מומלצים כי העניים שלהם הולכות מהר יחסית.
מיקסרים של ג'ימיני זה נחמד להתחלה...

יש לך את חלילית בכיכר השעון, יפו, שם יש מבחר יותר גדול, מיקסרים לא ראיתי מה יש שם, אבל אני בטוח שיש דברים יותר טובים מכלי זמר, מבחינת קומפקטים יש להם ניומרק, דנון ועוד כמה חברות טטובות, ויש גם משהו בשם
WORK
זול אבל לא מומלץ...

אם זה לא מספיק לך יש עוד חנות בארץ בשם מרום שאותם אני לא מכיר אבל הם בעיקר מתעסקים עם כלי מוזיקה אז המבחר של המיקסרים וכו' בטח בהתאם...

יש לך גם את האינטרנט, שאתה יכול להזמין לארץ אבל לשלם מכס:
פטיפון - 70%
מיקסרים וקומפקטים - בסביבות ה100% +
אני חושב...

איזה ציוד אתה רוצה לקנות???
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

איזה ציוד אתה רוצה לקנות???


אני מחפש בעיקר תאורה.
אבל לא כדורי אורות, פליקרים, ודברים מסכנים כאלה.
רובוסקאנים, טומאסים, דימרים, וכל שאר התאורה החכמה....
המליצו לי על חנות בשם "לייטון" בראש העין, אבל אין לי עצבים לנסוע עד לשם.
אז חשבתי שאולי יש כאן עוד תקליטני אירועים שיוכלו לעזור לי...
ואגב, אם כבר אני שואל לגבי ציוד, אתם אולי יודעים איפה אני יכול לקנות סטאנדים לרמקולים? ואיפה אפשר להתקין את ה"כוסות" בשביל הסטאנדים???
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אני מחפש בעיקר תאורה.
אבל לא כדורי אורות, פליקרים, ודברים מסכנים כאלה.
רובוסקאנים, טומאסים, דימרים, וכל שאר התאורה החכמה....


אתה מחפש תאורה והנה אני כותב לך ספר על איזה מיקסרים כדי לקנות איפה...
היית יכול לכתוב תאורה מלכתחילה...
:mad: :mad: :mad:
חחחחחחחח...

אין לי מושג בזה אחי...
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח........ מצטער אחי.
אני מבין שאתם (לפחות רובכם) תקליטני מועדונים, שמבינים בעיקר במיקסרים, קומפאקטים, ופאטפונים.....
אני אחפש תאורה במקומות אחרים......
מי יודע.... אולי אני אמצא איזה משהו באיזור או שמקסימום אני "אייבא" לארץ כמה דברים.
אבל אם כבר אני פה בקטע של חיפוש ציוד, יש לך אולי מושג איפה אני יכול לקנות מזוודות לדיסקים?
Dj-2TaLL
הייתי בת"א לא מזמן ואני ראיתי כאלה מזודות לתקליטים באי.אם.פי אני לא בטוח, אולי יש שם גם מזודות לדיסקים, אולי יש גם בכלי זמר, מזודות כאלה, אבל תתקשר לברר לפני שאתה נוסע, אה כן, ויש להם מדיניות מזדיינת, הם לא מוסרים מחירים בטלפון, אז תן להם את אבא והם יגידו לך כמה זה עולה
:D :D :D
Dj Moriano
תגידו מה אתם שרוטים????
א.ב. אלקטרוניקה יש תאורה


זה בחולון אני לא מוצא את המספר שאני אמצא אני ארשום
Agent-Fire
א.ב אלקטרוניקה
http://www.ab-electronics.co.il/ab/
טלפון
03-5560893

באמת יש שם תאורה טובה!

HyPeRSoNiC
תודה רבה לכם חבר'ה!!!!
אני הייתי פעם בחנות הזאת.... אבל איבדתי את הטלפון שלהם.
הם קצת יקרים, ואין להם מוצרים דווקא של חברה ספציפית שאני מחפש... קוראים לה
Martin
אולי אתם מכירים?
בכל מקרה, אבל יש להם דווקא מוצרים טובים. אני אקפוץ לשם כשיהיה לי זמן.

בינתיים, אם אתם מכירים עוד מקומות, או אתרים, אתם מוזמנים לכתוב לי...
:D :D :D
Dj Moriano
quote:
Originally posted by jin_kazama
?




בהתחלה חשבי שאתה לא מבין כי אתה חדש או משהו
אבל חלאס

מה הקטע למה אתה סתם רושם פוסטים????
אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"

אתה סתם מעצבן מלא אנשים.....
אם אין לך מה להגיד אז לא נורא אתה לא חייב להגיב על כל ט'רד שנפתח.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement