return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Eurokit
View this Thread in Original format
Flippe
Wa een frot munten

Vooral die van 1 euro cent.
Wa een kleine rommel :)

Wa vinden jullie der van!?
Yarnie
quote:
Originally posted by Flippe
Wa een frot munten

Vooral die van 1 euro cent.
Wa een kleine rommel :)

Wa vinden jullie der van!?


true...true

keb ze net ook opgehaald.....maar ja tis toch weer gratis geld:)
toch mooi meegenomen.........
Blik
wel lachen toch

wij zijn het enige land die een eurokit gratis van de overheid krijgen, bedankt minister Zalm :p
M5
1 en 2 cent hadden ze gewoon weg moeten laten....wtf moet ik met al dat kleingeld in me portefeuille? maarja..niks aan te doen...ben trouwens wel benieuwd of die nieuwe briefjes erin passen....time will tell!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Yarnie


true...true

keb ze net ook opgehaald.....maar ja tis toch weer gratis geld:)
toch mooi meegenomen.........


haha jouw belastinggeld ja :)

Jammer dat we nix aan die 1 eurocenten hebben aangezien iedereen "mooie ronde bedragen" maakt waardoor alles godverdomme 10.000 keer duurder wordt!
Blik
quote:
Originally posted by M5
1 en 2 cent hadden ze gewoon weg moeten laten....wtf moet ik met al dat kleingeld in me portefeuille? maarja..niks aan te doen...ben trouwens wel benieuwd of die nieuwe briefjes erin passen....time will tell!


het 50 Euro briefje is iets groter als het tientje, en de briefjes worden steeds groter als de waarde meer word

het enige echte probleem is dat de briefjes ook hoger zijn, maar langer zijn ze niet
serialkillah
Ik vindt die 1 en 2 euro munten wel lache...
HiGH_NrG
Keb ze nog nie opgehaald...

Vind t allemaal maar een beetje ge-hype-d... :rolleyes:
New Wave
gheghe ik pin alles.....ksie wel of ik die muntjes ga halen..misschien iets voor de verzameling voor mijn kleinkinderen.................nu eerst nog een lekker wijf...........
Flipper01
Ik heb ze nog niet opgehaald, maar ik vind het wel jammer dat er munten van 1 en 2 cent zijn...heb je al die zut in je portemonee zitten.
Wel leuk allemaal die euro's maar het wordt er wel allemaal in duur van :whip:

Ruben_Dubbink
wel grappig spul.....
doet me denken aan m'n eerste speelgoedgeld.....dat zag er ook zo uit!
Optimus Trance
quote:
Originally posted by New Wave
nu eerst nog een lekker wijf...........


haal je die ook bij t postkantoor?:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement