return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Waarom zit er een Key op #TAForum?
View this Thread in Original format
HaZZa
En als er een is, ken iemand me die ff sture dan? :)
Flippe
idd ja

k moet die key ook hebben!
Ding Chavez
:(
magrec
/msg magrec en request ff de key je krijgt hem echt wel hoor ;)


dusse /msg magrec en vraag maar naar de key of PM maar /msg gaat sneller...
Flippe
*Done*
Remy D
Nou laat het FORUM maar zitten zo voor mij, heb 1x geprobeerd die key te vragen lukt niet dus jammer dan. Zolang die Key hier niet neergezet wordt of dat je weer gewoon kan inloggen kom ik er niet meer. Lekker vaag weer.
Optimus Trance
* /msg: insufficient parameters


ehm... jaa...
wat betekent dit???
Blik
tik in:



ik vind het ook stom, maar ik ben niet de man van het channel

[henkie praat]
Beste blik de key is er nie voor nix.. dus late we em dan ook nie gaan poste beste vrin
Remy D
Nou van mij hoeft het niet zo, vondt het er altijd wel leuk maar zo ga ik er niet meer heen. Net of het een eer is om op het #TAforum te zitten. Nou die eer hoef ik dan niet. Ik zeg hier mijn woordje wel.
Blik
quote:
Originally posted by Blik

[henkie praat]
Beste blik de key is er nie voor nix.. dus late we em dan ook nie gaan poste beste vrin


en dat is gewoon triest, omdat jullie zonodig over warez moeten praten worden wij de dupe ervan, over mp3 doen ze helemaal niet moeilijk, als jullie zonodig over warez moeten praten maak dan een ander channel daarvoor

magrec
remy daar gaat het niet om iedereen die normaal gesproken op het taforum komt kan gewoon die key krijgen. (volgens mij)

Wat de preciese reden is van de key? (fbi ofzo ik weet ut niet)
Jukx
quote:
Originally posted by Blik


en dat is gewoon triest, omdat jullie zonodig over warez moeten praten worden wij de dupe ervan, over mp3 doen ze helemaal niet moeilijk, als jullie zonodig over warez moeten praten maak dan een ander channel daarvoor


ja vind ik ook hoor.. die key is vast weer het idee van een paar van die gasten die wel altijd ingelogd zijn maar echt NOOIT een woord wisselen op de channel, niemand kent ze en meestal is het niet eens duidelijk of je het nou over een bot hebt of over een bestaand persoon. beetje onzin dat dat soort mensen een beetje gaan lopen bepalen wie of wat er op de channel mag komen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement