return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מוטורולה הדור ה 3
View this Thread in Original format
Segev
טוב לא ניראה לי שיש פה משהו קשור אז פתחתי טרד חדש..
קיצר אבא שלי החליט שהוא רוצה שנעבור לדור ה 3 ובדיוק יש עכשיו מבצע לחיילים שעם יש חייל בבית אז קונים
motorola E1000
ומקבלים עוד אחד בחינם..
מבצא של אורנג ד"א
השאלה שהיא עם הפלאפון הזה שווה משהו כי הפלאפון האחרון שהבאתי היה מהתלהבות של ילד קטן שהוא עם מצלמה וזה היה נפילה של פלאפון שחבל על הזמן
מדובר על
alpah
שזה פלפון ישראלי..
קיצר מה אני מזיין תמוח יש כאן משהו שמכיר שמע או משהו תודה..
Shahar
יש לי את ה
E398
והוא בנזונה

אבל מלא אנשים אומרים שהפלאפונים של מוטורולה מסובכים אז לא יודע
אם תרוצה אני יברר עם אח שלי הוא מבין בפלאפונים
יש לו את הסמסונג החדש שעוד לא הגיע לארץ
Segev
בסך הכל יש לי גישה למכשירים מסובכים זאת לא הבעיה שלי
יום ימיים מקסימיום ואני יודע עליו הכל השאלה שלי עם הוא שווה
עם הוא אמין ושאני לא יצטרך להחליף אותו כל שבועעים כי הגויסטיק שלי הלך או כי הצלילים לא פועלים או שלא שומעים אותי שאני מדבר כי זה מה שקורה לי כל הזמן בפלאפון החדש..
ועם אתה יכול לדבר עם אח שלך והוא ממליץ עליו אז בכיף...
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
בסך הכל יש לי גישה למכשירים מסובכים זאת לא הבעיה שלי
יום ימיים מקסימיום ואני יודע עליו הכל השאלה שלי עם הוא שווה
עם הוא אמין ושאני לא יצטרך להחליף אותו כל שבועעים כי הגויסטיק שלי הלך או כי הצלילים לא פועלים או שלא שומעים אותי שאני מדבר כי זה מה שקורה לי כל הזמן בפלאפון החדש..
ועם אתה יכול לדבר עם אח שלך והוא ממליץ עליו אז בכיף...


שמע בוא אני יגיד לך בפלאפון שלי בספר טלפונים אתה לא יכול לעשות חיפוש
יעני אתה לא יכול להקליד תשם ולהגיע אליו
אתה יכול רק לעבור מאות לאות
אבל בתוך האותיות אתה לא יכול לדפדף וזה מעצבן

ולדגם שלי יש בעיה של דיליי
יעני מישו מתקשר לוקח איזה חצי שנה עד שהצלצול יתחיל
ושמים לב לזה זה מעצבן
וזה גם בתפריטים

וגם בגלל הצבא המקשים נמחקים לי אבל הסבירו לי איך לשכנע את מוטורולה להחליף את זה

שאומרים שהם מסובכים מתכוונים לקטע הטכני
ואולי גם לזה שאתה צריך לחפור בפלאפון בשביל להדליק את הבלוטוט

וכן מחר אני ידבר עם אח שלי אני יביא לך תשובה
sh33p
אחי אני ממליץ לך על
nokia 6680
יש אותו לאחותי וגם לחברה שלי
פלאפון פשוט חלומי, אשכרה מחשב כף יד
ממוטורולה אני לא כל כך מתלהב
יש לי את ה
e398
ויש לו כמה בעיות
התפריטים איטיים ומסורבלים
אבל מבחינת אמפי 3 הוא תותח
שומעים ממש טוב

קיצור לדעתי הנוקיה הוא הכי טוב שיש ברשת אורנג
חרשתי עליו, אין על הפלאפון הזה
epsilon1
מצטרף לSH33P
נוקיה 6680 הפלאפון הכי טוב בכל מה שקשור לדור השלישי (ובכלל
Flotser
הכי טוב תקרא באתר
www.pocket.co.il
וכנס שמה גם לפורומים

אני אישית עדיין מרוצה מה 3310
שלי :wtf:
Segev
עם הנוקיה היה בין האפשרויות תאמינו לי שהייתי לוקח פשוט אבא שלי לא הולך להוציא 6000 שקל על שני מכשירים הוא רוצה לקבל אחד חינם לעצמו כאילו...
והמכשיר עצמו לא ממש יקר...
DjChook
הנוקיה 6680 אמנם עושה דברים מגניבים, אבל בתור מחשב כף יד הוא לא משהו
ואם כל הכבוד, הוא לא נכנס לג'ינסים אפילו, מה זה הגודל הזה?!

אגב, גם הוא איטי בטירוף

לדעתי מבחינת מהירות אין על ה 6320
רציתי להביא מחו"ל את ה
6320I

שהוא שיפור מן הסתם, שעוד לא הגיע לארץ
אבל חבר שלי הביא אותו מאמסטרדם, וגם הוא איטי כמו ה 6680
אני פשוט לא יכול לחכות שאני רוצה לכתוב הודעה שהפלאפון יתחיל לחשוב

במיוחד אני , שאני וטכנולוגיה הולכים מאד מהר
Tarantula
עזבו אותכם דור שלישי, למי יש כוח לכל שיחות הוידאו האלה..
עדיף להיפגש וזהו

קיצר אין על סמסונג 900
אחד הפלאפונים היותר נוחים ומגניבים שיש...:D

Shahar
תקשיב שמע לי טוב
אח שלי אמר
E1000
מבחינת מולטימדיה פלאפון סוף הדרך
וגם עולה שליש מהנוקיה
הוא אמר לך עליו ותהיה רגוע זה פלאפון בנזונה..
Black Dragon
אני עם אלונה..חבל שלא לקחתי את ה900 לי יש את ה855 גם מכשיר בן זונה
בקשר למוטורלה...תשאלו את הנסיכה סיסי :)
גם להחזיק שלט רחוק דמוי פלאפון וגם לא מצויין כמו שאומרים
לפי שבוע קראתי כתבה שסמנכ"ל אורנג' הגיב אליו שהדור השלישי היה אמור לפעול ללא תקלות ובצורה חלקה
אבל מסתבר שלדור השלישי עדיין יש המון בעיות.
יש בעיות קליטה..לפעמים המכשיר לא זמין למרות שיש לו קליטה מלאה..מנתק באמצע את השיחות והאיכות שלו לא בשמיים.
אני יודע שזה תופס לגבי ה
LG & MOTOROLA
אבל לגבי הנוקיה אין לי מושג..
בעיקרון נוקיה תמיד שיווקו מכשירים איכותיים אני לא מאמין שיש סיבה שהנוקיה הזה יאכזב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement