return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Svettiga tjejer
View this Thread in Original format
Aendy
Oki, nu kommer det återigen en tråd som ligger lite utanför TA:s ramar. Men ändå. Surfade runt lite på hatobjektet YOSTHLMs hemsida och fann följande lista. Är fortfarande den generella uppfattningen om tjeidrott samma som YOSTHLM utrycker den eller är det någon som tycker olika. Själv blir jag helt tokig när man dissar tjejidrott.
Ravesquad
förstår inte riktigt tjusningen med o frossa i överklassnoja.. själv gillade jag damhandbollen:)
reveal
jag tyckte att handbollen var hur bra som helst att titta på... fattar inte vart dom vill komma? tror dom att dom är bättre än oss andra eller? för det är dom alltså inte, snarare sämre med tanke på deras sätt att se på andra människor
Vitryss
Sluta Aendy, surfa inte runt på YOSTHLMs hemsida, man kan få men för livet, :)

Allvarligt, de är verkligen helt störda. Håller mig verkligen undan.

ÄCKLIGA är dem...
Gaby
quote:
Originally posted by Vitryss
Sluta Aendy, surfa inte runt på YOSTHLMs hemsida, man kan få men för livet, :)

Allvarligt, de är verkligen helt störda. Håller mig verkligen undan.

ÄCKLIGA är dem...

Håller verkligen me'!!:p

Men tjejhandboll e ju lite tråkigt, golf kan man oxå skippa...varför så mycket sport? Eller varför så lite dans? Räcker det inte med sportkanalerna?
Det är inte så att jag alltid har hatat sport och så (enda ämnet där jag lyckades fixa 5:a och MVG) men det e ju såååååååå tråkigt att kolla på!!!
King of Clubs
Yosthlm är satan i cantona-krage..

Jag tycker också det var larvigt att såga damhandbollen, som var roligare än vad man hade förväntat sig.. håller med om att golf kan man dock skippa. Kan tänka mig att det är roligt att spela, men att se på tv är bara så otroligt tråkigt..
Aendy
quote:
Originally posted by Gaby
men det e ju såååååååå tråkigt att kolla på!!!

"/...Det är det oregisserade skådespelet som attraherar. Alla inblandade i ett idrottsdrama; spelare, domare, publik, följs åt mot den ovissa upplösningen. Ingen i hela världen sitter inne med lösningen till dramat. Ovissheten förenar, det är sann dramatik som är svårslagen.../
SteveTranz4ever
Tacka vet jag dam tennis. Varför ?

Anna Kournikova... that´s why
klick->Anna 1

Hon kan spela tennis också
klick->Anna 2

Hon får gärna svettas och flåsa i mitt öra.. :p

ses...
ZAiNT CiD
Håller med föregående talare! Finns inget sexigare än en svettig tjej i tenniskjol!...come to Paulo! :D
tjockis
quote:
Originally posted by ZAiNT CiD
Håller med föregående talare! Finns inget sexigare än en svettig tjej i tenniskjol!...come to Paulo! :D

en svettig tjej UTAN tenniskjol?

ZAiNT CiD
Nej tjockis, en tjej i tenniskjol med string under o ett tajt svettigt linne så att man ser nipples! lr en sånn där sexig sportbh. åhhh fy fan va snyggt!!! YUMMIE!!! :D
Aendy
Och det är det enda som är värt att se angående damidrott eller? Faen vad tradit att inställningen är sådan. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement