return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Marco V - Godd !!!!!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
שיאללה איזה טראק מפציץ!!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט ענק אנשים..
תודה לגיל ששלח לי אותו
;)
הוא כבר בפייל שארינג אז אני ממליץ בחום להוריד!!
Hell_Copter
הורדתי את זה משם כבר אתמול
ת'אמת הורדתי מקאזה שלשום אבל האיכות הייתה על הפנים אז הורדתי עוד פעם

באמת טראק יפה
אהבתי את איך שהיא מדברת
eXeTik
יש לי
Radio Rip
יצא כבר בוויניל?
MoSH_MaN
יצא בווניל
וזה טראק נחמד
Vman
טראק אדיר
אי אפשר היה לצפות לפחות ממארקו ובנגמין הגדוליםםםםםםם
Ariels
??? איזה גרסא יותר טובה מהשתיים
dub/original
Dj-2TaLL
יוווווווווו
הוא יצא בוינייל?@?@?
אני רץ להוריד אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D
clubsolutely
ה
vocals
פשוט אדיר

בכלל כל הקטע פצצתי...
!!!!!!!!!!
DJ-Energy
אני אישית אוהב יותר את ה
Dub Mix
ממש מפקיץ!!!
nesher
לא יודע
לא אהבתי
הליריקס פצצה כן
אבל הטראק סתם
מרקו וי באמת עושה טכנו מינימלי
אבל הפעם זה מינימלי מדי
אין פה כלוםםםם

Vman
DO YOU BELIEVE IN A GOD THAT SATISFIES
DO YOU BELIEVE IN A GOD THAT OPEN EYES
DO YOU BELIEVE IN A GOD THAT TELL'S YOU LIES
OE DO YOU BELIEVE IN ME

DO YOU BELIEVE IN A GOD THAT BRING YOU DOWN
DO YOU BELIEVE IN A GOD THAT WEARS A CROWN
DO YOU BELIEVE IN A GOD THAT MAKES YOU BOW
OR DO YOU BELIEVE ME
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher
לא יודע
לא אהבתי
הליריקס פצצה כן
אבל הטראק סתם
מרקו וי באמת עושה טכנו מינימלי
אבל הפעם זה מינימלי מדי
אין פה כלוםםםם


צוד'ק זה לא משהו ענק...
אבל האוריג'ינל הרבה יותר טוב
כי הדאב חוזרק על עמצו ובאורגילני יש כמה אפקטים וכמה באסים ימים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement