return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Speelgoed (pg. 2)
View this Thread in Original format
speentje
speelde vroeger uren en uren met lego en technics, en als het mooi weer was gewoon buiten! :toothless
Pumaz
quote:
Originally posted by speentje
als het mooi weer was gewoon buiten! :toothless

Met of zonder Lego ? :p
Synthesia
Lego en Technics, Playmobil, autokes...daarna PC-spellekes (Prince of Persia etc, Wolfenstein 3D, Doom, Duke Nukem!!! en Quake)..nadat ook gestopt met computer spellekes
pooley
barbie en oma's bakkerij
Eagle`
ik en speelgoed rofl, hell where to begin: ik was echt zo into lego, playmobil => bucht

op zolder heb ik nog steeds 3-4 volledige catalogussen van het "piratenassortiment" liggen ofzo, heb zo een stuk of 5 van die grote boten, 2 hoofdkwartieren en nog allema ander dingen. Dan had ek nog paar dingen van de gewone wereld: een autogarage+carwash, racetrack, iet van den brandweer, de flikke en nog andere zever,... Van de riddertijd had ek oek zo nog een groot kasteel en ngo iet met ne katapult en stuff.

Daarvoor had ik als ook nog de ganse collectie voor de klein mannen toen ek kleiner was, fabuland of hoe noemde da, zo met die beesten, pretparken en draaimolens en , ...

Technics hebbek ook nog paar constructies van gehad.

2 grote dozen vol matchboxkes, van die elektice racebanen zo met gevechtvliegtuigen (F-15 en ne flanker mig-29 dacht ek),F-1 voiturkes

Dan als ek 11-12 werd ofzo, begon da met van die miniatuur traktors, dieren (koeien,paarden,ganzen,kippen,varkens,... alle alles wa ge op een boerderij vindt ;) ), boerderij,

Da waren traktors en gereedschap van één of ander merk da ze in de christiaansen in de baselikstraat in halle verkochten (Twas ni siku twas iet anders). Paar traktors van merken als Fort, Fendt, Deuz far, Massey ferguson. En met ne ganshoop landbouwmateriaal, een press (kweet ni goe hoe ge da zegt in tschoon vlaams, alle zo voor botten stro te maken),ploegen, zaaimachines, karren, strokarren, aanhangwagens voor de beesten, pikdorsers, hakselaars, allé name it I had it :(

Eens voorbij 14 ofzo was da eigelijk gedaan met speelgoed constant buiten zitten ravotten in de modder, kampen bouwen, bogen maken, met die velo ronddrasjen ...


OOOh those were the times ;)
Jasperovitsj
Zo'n beetje alles wat hier al vernoemd is, alleen een spelcomputer heb ik nooit gekregen of mogen kopen van m'n spaarcentjes :sadgreen:
speentje
quote:
Originally posted by Pumaz
Met of zonder Lego ? :p


zonder :toothless had toen in m'n kamer reeds een groot deel gereserveerd voor m'n lego collectie. Was nogal redelijk fan van de ridderkes en vrijbuiters. Uren speelplezier heb ik er mee gehad...good old times :whip: snif
djcresto
quote:
Originally posted by Freezel
Lego, GI Joe, Transformers, Mask. Samen met vrienden toen hadden we echt een supergrote collectie van dit. Daarna kwam het NES, SNES en Playstation tijdperk. Vooral Mario Kart en FIFA waren vaste bezigheden :D


geen enkel racespel kan typen aan mario kart :D

Ik hield me vooral bezig met lego playmobil, matchboxen, super nintendo, vroeger ook veel kampen gebouwd en op straat gevoetbald.
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
geen enkel racespel kan typen aan mario kart :D

Gran Tourismo 4 > * :p
Synthesia
quote:
Originally posted by Pumaz
Gran Tourismo 4 > * :p


Wacky Wheels!! :crazy:

Nah serieus..misschien Carmageddon :tongue2

Bertn
quote:
Originally posted by lievez
dan zo die mini autokes (wetek ook al naam niemer :)),


micro machines!!!!:D


ik had vroeger hopen lego, ik speelde niet graag met playmobil. Verder ook een sega, en mijn eerste pc gekocht toen ik 12jaar was, met de centjes van mijn plechtige communie:)
Dark Apostle
Ik speelde vooral met GI. JOE, M.A.S.K., Lego, Micromachines en speelgoed autotjes (voorkeur ging uit naar Majorette, hoewel ik later besefte dat Matchbox beter waren, Hotweels heb ik altijd maar voos gevonden)

Mijn computerspellekes tijd begon met een pong machine (met 3 variaties: tennis, hockey en football, graaf hé?), dan kwam mijn Sega Masterssystem (bijeen gespaard met 20 franskes), dan Sega Megadrive (heb later de Mega-CD add-on gekocht, maar support van Sega werd gestopt omdat het flopte), dan heb ik een Playstation gekocht en nu heb ik Playstation 2 en speel ik ook op mijn PC (mijn 3de al)

Heb nog altijd mijne Lego, heb er ook lang mee gespeeld, tot ergens in het 3-4de middelbaar, mijn Megadrive staat ook nog in men kast.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement