|
Speelgoed (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Kent iemand het Mega Drive spelletje 'Streets Of Rage' nog ?
Man daar was ik verslaafd aan :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Wacky Wheels!! :crazy:
Nah serieus..misschien Carmageddon :tongue2 |
zijt maar zeker, wacky wheels tehy own
sega 8bit---> alex the kid (schaar, steen of papier :cool: )
en lego, heel veel lego
ow ja van met 12-16 ongeveer heroquest en starquest, wij hielden hier echt marathons van :D maar 2 uber spellekes ook. |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ow ja van met 12-16 ongeveer heroquest en starquest, wij hielden hier echt marathons van :D maar 2 uber spellekes ook. |
heroquest het bordspel? ook héel erg veel gespeeld! :crazy: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Kent iemand het Mega Drive spelletje 'Streets Of Rage' nog ?
Man daar was ik verslaafd aan :D |
Haha, zalige games toch vroeger :) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zijt maar zeker, wacky wheels tehy own
sega 8bit---> alex the kid (schaar, steen of papier :cool: ) |
WACKY WHEEEEEELS :D da was subliem gewoon! :p
Owja, Alex the kid... was ik compleet vergeten. Om de 1 of andere redenen kon je daar precies uren aan verslijten ;).
Grappig, toen we paar maanden Sega Masterssystem hadden, zijn men moeder en m'n tante gigantisch verslaafd geraakt aan Misses Pac Man :p zowat elke week paar keer dat ze afspraken om da spel te spelen 'savonds (en wij ondertussen maar klagen dat we niet meer konden spelen :rolleyes: :toothless ).
Eerste pc was nog ene voor Commodor 64 denk k. Enige dat ge kon doen was code schrijven. Kweetnog da'k zo'n super dik boek had met achteraan pagina's vol code. Ik een hele dag zitten typen en doen... bleek dat het gewoon zo van die lijntjes waren die door elkaar lopen in allerlei kleuren (zoals de vroegere screensavers, of heb je die nu nog?), nuja I was proud of myself :D
En dan offcourse nen commodor 64. Met die plooibare floppy's!
Iemand dat zich het fameuze pc-spelleke 'stunts' herinnert, kon je je eigen banen maken enzo. Uren plezier man! |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Iemand dat zich het fameuze pc-spelleke 'stunts' herinnert, kon je je eigen banen maken enzo. Uren plezier man! |
ja kheb da ook nog gad, goed mee geamuseerd in den tijd :D
de pc-spellekes da ik speelde vroeger ware prince, supaplex, wolf 3D, Larry (met die quiz om te zien of ge wel 18 waart :haha: ), ducktales, bumpy, en nog vele andere :) |
|
|
| Eagle` |
| zeik idd ne master system hebbek ook nog gehad ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Bunz
ja kheb da ook nog gad, goed mee geamuseerd in den tijd :D
de pc-spellekes da ik speelde vroeger ware prince, supaplex, wolf 3D, Larry (met die quiz om te zien of ge wel 18 waart :haha: ), ducktales, bumpy, en nog vele andere :) |
inderdeed, larry, dat was wel lachen. nog in den tijd dat er alleen maar diskettes waren :)
en maar proberen te pokeren, en er geen reet vanaf kunnen :D
prince of persia, en robin hood defender of the crown dat waren nog eens spellekes ze.. spijtig dat ze dat hebben heruitgebracht in een nieuwe versie :)
ow ja en zoals heroquest en starquest----> ridderstrijd :cool: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Sonic, the hedgehog! Versies 1 en 2 speel ik nog af en toe es in rom-versie op de pc, verveelt nooit :D |
LOL, Sonic 1&2 op SEGA Master System, die hééééle ouwe. Ik weet er bijna niks meer van, hem best eens van onder het stof proberen te halen. |
|
|
| pooley |
alex kid + geheim maze na een speciale code op de mastersystem (de brede, oude versie dus :)
of duckhunt met het pistool, ownen ! |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by pooley
alex kid + geheim maze na een speciale code op de mastersystem (de brede, oude versie dus :)
of duckhunt met het pistool, ownen ! |
:eyes: was ik totaaaaal vergeten, diene maze!! Duckhunt, haha was funny... kziet precies nog levendig voor mij. Telkens je drukte op diene knop zo'n typisch synthesizer-white-noise-achtige knal van een geweer :D Khad ook nog zo'n spelleke met dieren die basketbal speelden, maar kben de naam vergeten. |
|
|
| TOR |
zoals iedereen hier wel aardig met lego en technics bezig geweest (logische stap na Duplo :toothless). stak zelf ook nieuwe dingen in elkaar en maakte er plannekes voor :o ooit nog geselecteerd geweest voor het Belgische kampioenschap Lego Technics trouwens..
daarna ook meegeëvolueerd.. begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest :D) en dan later de pc van mn vader ingepalmd.. vooral racespellen en shoot-em-ups gespeeld daar. Grand Prix 2 was toch mn grootste verslaving :crazy: |
|
|
|
|