|
אהלן חבר'ה, עדכון מצבי :)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
שלום לכולם, למי שלא יודע שמי עודד, הייתי פה פעם הרבה ואני כבר שנה בקושי נכנס לפה כמו חרא..
אקיצר, נזכרתי שכדאי לבדוק מה מצב העניינים פה אז אני אספר קצת מה קורה איתי ואני אשמח לשמוע מכולם מה איתכם היום, כולל חבר'ה שלא מכירים אותי אני אשמח לדעת קצת יותר על הנפשות הפועלות בפורום היום :)
בכל מקרה, אני סיימתי ביוני את השנת שירות שלי במכינה קדם-צבאית והעליתי פרופיל לשמונים ושתיים... תותחנים ננעלו עליי והיום אני נמצא כבר בסוף שבוע שלישי של הטירונות (עד מתי). כידוע טירונות זה באסה אבל אני מחכה עוד חודש ככה שאנחנו נסיים רובאי 03 ונעבור לקורסים מקצועיים. החבר'ה אחלה, המפקדים תותחים אחד אחד (חוץ מאיזה אחד שניים) ואני מבסוט... אפילו צ'יפרו אותנו במנוסרים :) כל מקרה, זה בערך מה שיש לי לספר כרגע ואני אשתדל להיות פה בפורום כל פעם שאני חוזר הביתה... עדכנו אותי מה קורה איתכם !!! |
|
|
| KrazyDJs |
אהלן דדי...
באמת נעלמת לנו...
בהצלחות בצבא :)
אני סתם..מתחיל י"א חמישי הבא...אין לי כוח...:( |
|
|
| Sm0keMachine |
ברוכים השבים אחי..
ואלה לא ידעתי שהתגייסת?
טוב אני לא יבאס אותך ויוריד לך את המוטיבציה כמו שאני עושה בט'רדים שק'שורים לצבא בד"כ כי אני מריח פה רעל צבאי...;) אז שיהיה לך בהצלחה ותעשה חיים!
אגב מה זה מנוסרים ???!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב אני לא יבאס אותך ויוריד לך את המוטיבציה כמו שאני עושה בט'רדים שק'שורים לצבא בד"כ כי אני מריח פה רעל צבאי...;) אז שיהיה לך בהצלחה ותעשה חיים! |
גם אני חשבתי להגיד מה דעתי אבל צודק אם יש מוטיבציה לא צריך להוריד אותה
בהצלחה! |
|
|
| oDrori |
זה בסדר אתם יכולים לבאס, אני אקח הכל בפרופורציות כי גם קשה לי למרות הרעל :)
אני נמצא ב- MLRS
שזה אחלה מקום להיות בו וסה"כ מרוצה מהשיבוץ
(מי שזוכר אז DJ2TaLL
מהפורום גם היה שם)
"מנוסר" = רובה אם 16 מקוצר מאוד... פחות מדוייק אבל גם פחות מסורבל
:)
ספרו עוד קצת איפה אתם ומה עושים :)
אה כן וקרייזי (מצטער הזכרון לא מה שהיה פעם), אל תתבאס י"א אחת השנים היפות. צא לפולין
! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by oDrori
אה כן וקרייזי (מצטער הזכרון לא מה שהיה פעם), אל תתבאס י"א אחת השנים היפות. צא לפולין
! |
אליאור...
והדבר היחיד שיפה בה זה לסיים עם מתמטיקה...אם ירצה השם רק לקבל ת'55 כדי לסיים ת'עניין...
ואין כסף..או רצון ללכת לפולין...
נשאיר את המקום למישהו שבאמת חשוב לו לנסוע לשם..
אני יודע שאם אני אסע אני היחיד שאהיה שמח בכל הטיול הזה..להיות שבוע עם אנשים בדיכאון לא מתאים... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אליאור...
והדבר היחיד שיפה בה זה לסיים עם מתמטיקה...אם ירצה השם רק לקבל ת'55 כדי לסיים ת'עניין...
ואין כסף..או רצון ללכת לפולין...
נשאיר את המקום למישהו שבאמת חשוב לו לנסוע לשם..
אני יודע שאם אני אסע אני היחיד שאהיה שמח בכל הטיול הזה..להיות שבוע עם אנשים בדיכאון לא מתאים... |
עדיף שתסיים עם זה כבר
כי חבל להשלים את זה אחרי (או בזמן?) הצבא
אם כבר אתה לומד אז תסיים כמו שצריך עם המקצועות החשובים..
מתמטיקה ברמה של 3, 4 יחידות זה לא כזה קשה אחרי הכל..
5 יחידות זה באמת קשה אני מסכים.. |
|
|
| DjChook |
עודד יא חולב פרות !!!
אתה בטח תתאכזב קצת מהעובדה שרועי גם חוזר פעם בשנה ונכנס לפה כבר לא כמו פעם, מורן דופק בריטיות בלונדון וצח גם כבר לא כותב פה
אז אין טעם לעשות שילושים ריבועים או מחומשים אצלך ברפת או במגרש המשחקים השכונתי ;)
(למי שלא יודע, הוא מגעש)
רק אני פה עוד מנהל את העניינים
(גם כן מנהל)
שמור על עצמך, אם אתה מבסוט, אז גם תותחנים יכול להיות...בסדר ;)
מכיר רן ערבות?
אסף הרשקוביץ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אהלן דדי...
באמת נעלמת לנו...
בהצלחות בצבא :)
אני סתם..מתחיל י"א חמישי הבא...אין לי כוח...:( |
י''א?????????
:eyes:
הזמן פשוט טס....:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
זה בסדר אתם יכולים לבאס, אני אקח הכל בפרופורציות כי גם קשה לי למרות הרעל :)
אני נמצא ב- MLRS
שזה אחלה מקום להיות בו וסה"כ מרוצה מהשיבוץ
(מי שזוכר אז DJ2TaLL
מהפורום גם היה שם)
"מנוסר" = רובה אם 16 מקוצר מאוד... פחות מדוייק אבל גם פחות מסורבל
:)
ספרו עוד קצת איפה אתם ומה עושים :)
אה כן וקרייזי (מצטער הזכרון לא מה שהיה פעם), אל תתבאס י"א אחת השנים היפות. צא לפולין
! |
אממ אני אפסנאי בצריפין
כרגע עושים לי הסבה ואני עובד כללי חח |
|
|
| DjChook |
| עזוב, אני עדין בטוח שיובל ביסודי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
עודדדדדדדדד
מה המצב אחשלי??
שנים לא שמעתי ממך, באסה שלא הסתדר בסוף הקטע הזה של נטע וזה
בקטנה אבל, כשאתה באיזור אז קפוץ לבקר אתה תמיד מוזמן |
|
|
|
|