|
Eftersnack : Monday Bar Summer Cruise '05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
nuuu funkar dem :)
(slutar de funka är det för min router blir för överbelastad (jävla crap Netgear!) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
wohooo.. vilken jävla kryss alltså!
SweTA meetupen, förevigad.










visst är vi söta ;) |
Dont work.. |
|
|
| jofawe |
jag vet, min router är död.
håller på att krabbar med det.
Steve har bilderna snart ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag vet, min router är död.
håller på att krabbar med det.
Steve har bilderna snart ;) |
hur snart, HUR snart:D |
|
|
| SwedeTrance |
| F-n... missade meetupen trots att jag snacka med Steve en timme innan eller nåt... inte ofta man kollar på klockan när det är kryss.... :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har tyvärr vart lite busy idag men imorgon laddar jag in samtliga i min lap-top och sedan åker dom raka vägen upp exklusivt på Liquidsunset...
Massa fina bilder Jofawe !!!!! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Massa fina bilder Jofawe !!!!! |
Jag veeeeet ... därför jag hade så svårt att gallra själv :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu finns det ytterligare några hundra bilder uppe på http://www.Liquidsunset.org som Jofawe har tagit.
Sammanlagt har vi nu över 450 bilder
Jag kommer att lägga upp och länka till samtliga SWETA-meetup bilder här senare ikväll :gsmile: |
|
|
| AC. |
Känns som det mesta redan är sagt...
Sjukt kul kryssning! Roligaste sedan vårkryssen 04 med Armin..
Några av höjdpunkterna var Say hello av deep dish (ingen aning om vem som lirade den) samt Astrix - Fire med J00F var kul att höra. |
|
|
| Kvicket |
Första kryssningen även för mig, var ju inte direkt en besvikelse :p
Fyfan vad kul det var, hade även tur att hamna bara någon hytt från Hardstyle/hardcorefantasterna med bästa ljudet på kryssen, så vi gick höra grym musik dygnet runt :)
Judge Jules spelade bra, inget fantastikt dock enligt mig. Eddie är inte så grym att dansa till men fan så rolig att lyssna till och se när han lirar. Flemming var bara hur skön som helst, fyfan vilket röjigt sett han drog av... Helt underbart!
Kryssningen slogs dock med hästlängder av Mysteryland, men det är en annan femma. |
|
|
| jofawe |
| nu funkar sweta meetup bilderna ;) |
|
|
| mr_fisken |
| :eyes: sött:eyes: |
|
|
|
|