return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחפש את הטרקליסט של רוברט גיטלמן מהעיר האדומה
View this Thread in Original format
Nefesh Sick
הוא הביא שם סט יפה אני חייב את הטרק ליסט תודה .
Shahar
יש לך למעלה טרד של חיפוש טראקים וטראקליסטים

ואת מי בכלל הטראקליסט הזה מעניין
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
יש לך למעלה טרד של חיפוש טראקים וטראקליסטים

ואת מי בכלל הטראקליסט הזה מעניין

אותי, היו שם כמה צ'ונים מצויינים. IDS בשבילי
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אותי, היו שם כמה צ'ונים מצויינים. IDS בשבילי


סבבה אז חפש אותם יש לך טרד לזה
skelz
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי שחר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Dj Alex (ISR)
תשתף אותי במה שהצחיק אותך כל כך..
SPL
איך אני אוהב אתכם!
כל אחת פה מינמום מגה די ג'יי שכחתי... אתם מזלזים פה בדי ג'יים כאילו אתם מינמום מחמים את ארמין וטייסטו לפני כל הופעה!
Shahar
quote:
Originally posted by skelz
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי שחר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


אין עלי אה :D
אנשים פה מעזים להתלונן שהשחר המצחיק נעלם :whip:

quote:
Originally posted by SPL
איך אני אוהב אתכם!
כל אחת פה מינמום מגה די ג'יי שכחתי... אתם מזלזים פה בדי ג'יים כאילו אתם מינמום מחמים את ארמין וטייסטו לפני כל הופעה!


וואלה כן בהשאווה אלייך אני מגה דיג'יי איך אני איתך?
וואלה בשבילי אפילו רועי פלינר משתין עליך מבחינת טכניקה
מתאים?

אל תתחיל לעשות דאווינים גם אתה למה אתה סתם מדליק אותי
תבין אנשים פה בפורום יכולים להביע דעה על איזה דיג'יי שבא להם אפילו אם הם פחות מפורסמים ממנו ואם אני חושב שרוברט לא שווה שאני ישים פה טראקליסט שלו אני יגיד את זה ועל הזין שלי מה שתענה
יאללה תעביר
Glenn-Holmes
צמד המילים "רועי פלינר" השתרבב לפורום?!

:whip: :whip: :whip:
skelz
חיובי יגאל
אבל הוא יודע לעשות ביטמיקס בצורה נכונה
עובדות :PP

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
תשתף אותי במה שהצחיק אותך כל כך..


אם לא הבנת..
אין טעם להסביר :)

SPL
quote:
Originally posted by Shahar
אין עלי אה :D
אנשים פה מעזים להתלונן שהשחר המצחיק נעלם :whip:



וואלה כן בהשאווה אלייך אני מגה דיג'יי איך אני איתך?
וואלה בשבילי אפילו רועי פלינר משתין עליך מבחינת טכניקה
מתאים?

אל תתחיל לעשות דאווינים גם אתה למה אתה סתם מדליק אותי
תבין אנשים פה בפורום יכולים להביע דעה על איזה דיג'יי שבא להם אפילו אם הם פחות מפורסמים ממנו ואם אני חושב שרוברט לא שווה שאני ישים פה טראקליסט שלו אני יגיד את זה ועל הזין שלי מה שתענה
יאללה תעביר


אתה ילד מה לעשות...
ותתחיל לדבר כמו בן אדם עם מינימום רמת משכל ולא כמו איזה אחד מהשוק
אחרי המקלדת כולם גברים אה?
מה הקנאה אוכלת אותך?
Shahar
quote:
Originally posted by SPL
אתה ילד מה לעשות...
ותתחיל לדבר כמו בן אדם עם מינימום רמת משכל ולא כמו איזה אחד מהשוק
אחרי המקלדת כולם גברים אה?
מה הקנאה אוכלת אותך?


ילד אבל יכול לעשות לך ביצפר
מי שמכיר אותי פה יודע שאני גבר גם במציאות
תרוצה לסגור דברים במציאות אין בעיה אני תמיד מחפש אקשן

אבל למה נראה לך שאני מקנא בך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement