|
מחפש את הטרקליסט של רוברט גיטלמן מהעיר האדומה
|
View this Thread in Original format
| Nefesh Sick |
| הוא הביא שם סט יפה אני חייב את הטרק ליסט תודה . |
|
|
| Shahar |
יש לך למעלה טרד של חיפוש טראקים וטראקליסטים
ואת מי בכלל הטראקליסט הזה מעניין |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש לך למעלה טרד של חיפוש טראקים וטראקליסטים
ואת מי בכלל הטראקליסט הזה מעניין |
אותי, היו שם כמה צ'ונים מצויינים. IDS בשבילי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אותי, היו שם כמה צ'ונים מצויינים. IDS בשבילי |
סבבה אז חפש אותם יש לך טרד לזה |
|
|
| skelz |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי שחר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| תשתף אותי במה שהצחיק אותך כל כך.. |
|
|
| SPL |
איך אני אוהב אתכם!
כל אחת פה מינמום מגה די ג'יי שכחתי... אתם מזלזים פה בדי ג'יים כאילו אתם מינמום מחמים את ארמין וטייסטו לפני כל הופעה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי שחר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
אין עלי אה :D
אנשים פה מעזים להתלונן שהשחר המצחיק נעלם :whip:
| quote: | Originally posted by SPL
איך אני אוהב אתכם!
כל אחת פה מינמום מגה די ג'יי שכחתי... אתם מזלזים פה בדי ג'יים כאילו אתם מינמום מחמים את ארמין וטייסטו לפני כל הופעה! |
וואלה כן בהשאווה אלייך אני מגה דיג'יי איך אני איתך?
וואלה בשבילי אפילו רועי פלינר משתין עליך מבחינת טכניקה
מתאים?
אל תתחיל לעשות דאווינים גם אתה למה אתה סתם מדליק אותי
תבין אנשים פה בפורום יכולים להביע דעה על איזה דיג'יי שבא להם אפילו אם הם פחות מפורסמים ממנו ואם אני חושב שרוברט לא שווה שאני ישים פה טראקליסט שלו אני יגיד את זה ועל הזין שלי מה שתענה
יאללה תעביר |
|
|
| Glenn-Holmes |
צמד המילים "רועי פלינר" השתרבב לפורום?!
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| skelz |
חיובי יגאל
אבל הוא יודע לעשות ביטמיקס בצורה נכונה
עובדות :PP
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תשתף אותי במה שהצחיק אותך כל כך.. |
אם לא הבנת..
אין טעם להסביר :) |
|
|
| SPL |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין עלי אה :D
אנשים פה מעזים להתלונן שהשחר המצחיק נעלם :whip:
וואלה כן בהשאווה אלייך אני מגה דיג'יי איך אני איתך?
וואלה בשבילי אפילו רועי פלינר משתין עליך מבחינת טכניקה
מתאים?
אל תתחיל לעשות דאווינים גם אתה למה אתה סתם מדליק אותי
תבין אנשים פה בפורום יכולים להביע דעה על איזה דיג'יי שבא להם אפילו אם הם פחות מפורסמים ממנו ואם אני חושב שרוברט לא שווה שאני ישים פה טראקליסט שלו אני יגיד את זה ועל הזין שלי מה שתענה
יאללה תעביר |
אתה ילד מה לעשות...
ותתחיל לדבר כמו בן אדם עם מינימום רמת משכל ולא כמו איזה אחד מהשוק
אחרי המקלדת כולם גברים אה?
מה הקנאה אוכלת אותך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by SPL
אתה ילד מה לעשות...
ותתחיל לדבר כמו בן אדם עם מינימום רמת משכל ולא כמו איזה אחד מהשוק
אחרי המקלדת כולם גברים אה?
מה הקנאה אוכלת אותך? |
ילד אבל יכול לעשות לך ביצפר
מי שמכיר אותי פה יודע שאני גבר גם במציאות
תרוצה לסגור דברים במציאות אין בעיה אני תמיד מחפש אקשן
אבל למה נראה לך שאני מקנא בך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|