|
Vuelta 2005
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
Voila de ronde van Spanje is vandaag begonnen.Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt.Aje over Armstrong wilt zagen,da kan hier ook, ah nee da's just den deze rijdt'em ni, nooit gereden en zal'em ook nooit rijden:toothless :p
Al meteen mooie prestatie van Verbrugghe,jammer dat'm op 1 secondje strand van Mentsjov.
Der heeft er daar ene nen afgrijselijke trui gekregen, echt mottig, blauw me gele stipkes ofzo,welk klassement is da?
ps:as ge hier wilt komme zeveren dat er al een sportthread,bol het dan af:o :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by cyberia
Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt |
Wielrennen zuigt :p
Je hoeft niet te reageren, ik ga deze thread niet meer open doen :tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Sjiek van de Rik (crappy rhyme not intended). Mijn aandacht gaat vooral uit naar de onvermijdelijke Boonen ("Ik ga niet voor ritwinst, ik wil alleen m'n concurrenten confronteren" -> uw concurrenten zijn sprinters die voor ritzeges gaan, dus ni zwanzen hé :rolleyes: ) en Wim Van Huffel. In de ronde van Duitsland zat hij nog niet helemaal top, maar kzie hem wel pieken in de bergen (pun wederom not intended)! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
pieken in de bergen (pun wederom not intended)! |
Haha droog. :p
Ik wist zelfs niet dat de Vuelta vandaag begon, en ik ben enorm verbaasd dat Verbrugghe zo'n mooie proloog heeft gereden. :)
Ik ben benieuwd wat de andere ritten zullen brengen. |
|
|
| Bunz |
^^ Wim van Huffel zit thuis denkek
jammer da Verbrugghe net nie kon winne, maja tweede is ook nie slecht natuurlijk. Heras zit precies goed in vorm dus da blijkt weer de te kloppen man te zijn, we moete natuurlijk nog ff wachte op de bergen om da tegoei te kunne zien. Ik ben ook zeer benieuwd of Aitor Gonzalez nog eens goed kan presteren (tijdrit was mss nie echt super ma toch)
nuja, kga de vuelta helaas nie kunne volge op de tv. wel jammer aangezien da mijn favoriete ronde van de 3 is.
(en ik ben vergeten men wielerprono ploeg in te geven :o ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Van Huffel, thuis, heb ik iets gemist? :conf: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Van Huffel, thuis, heb ik iets gemist? :conf: |
blijkbaar ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Wielrennen zuigt :p
Je hoeft niet te reageren, ik ga deze thread niet meer open doen :tongue3 |
lmao :stongue: |
|
|
| The_G0dfather |
't mag wel even spannend zijn als de Giro van dit jaar
zalig !
en grappig at the same time
Gibo the great vs Cunego the kid (LMAO alle2 zwaar afgegaan)
iets te zelfzeker bij Lampre :haha: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Haha droog. :p
Ik wist zelfs niet dat de Vuelta vandaag begon, en ik ben enorm verbaasd dat Verbrugghe zo'n mooie proloog heeft gereden. :)
|
Verbrugge heeft voor zover ik weet nog altijd de snelste proloog ooit gereden achter zijn naam staan. Paar jaar geleden in de Giro. |
|
|
| Soliplex |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
't mag wel even spannend zijn als de Giro van dit jaar
zalig !
en grappig at the same time
Gibo the great vs Cunego the kid (LMAO alle2 zwaar afgegaan)
iets te zelfzeker bij Lampre :haha: |
Cunego bleek achteraf klierkoorts te hebben,waardoor hij ook uit de Tour wegbleef, kzie ni echt in waarom dat afgaan is... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Soliplex
Cunego bleek achteraf klierkoorts te hebben,waardoor hij ook uit de Tour wegbleef, kzie ni echt in waarom dat afgaan is... |
ja dus just, efkes vergeten ...
nuja, toch iets te zelfzeker bij lampre, iets wat je bv zelfs bij Armstrong nooit gezien hebt
en Simoni... 'k weet nog, toen hij twee jaar geleden de Tour reed nadat hij de Giro gewonnen had, dat ie zei Armstrong zwaar onder druk te zetten etc...
't ging nog maar beetje bergop en hij zag ze al vliegen |
|
|
|
|