return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Vuelta 2005
View this Thread in Original format
cyberia
Voila de ronde van Spanje is vandaag begonnen.Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt.Aje over Armstrong wilt zagen,da kan hier ook, ah nee da's just den deze rijdt'em ni, nooit gereden en zal'em ook nooit rijden:toothless :p

Al meteen mooie prestatie van Verbrugghe,jammer dat'm op 1 secondje strand van Mentsjov.
Der heeft er daar ene nen afgrijselijke trui gekregen, echt mottig, blauw me gele stipkes ofzo,welk klassement is da?

ps:as ge hier wilt komme zeveren dat er al een sportthread,bol het dan af:o :p
Pumaz
quote:
Originally posted by cyberia
Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt

Wielrennen zuigt :p

Je hoeft niet te reageren, ik ga deze thread niet meer open doen :tongue3
Jasperovitsj
Sjiek van de Rik (crappy rhyme not intended). Mijn aandacht gaat vooral uit naar de onvermijdelijke Boonen ("Ik ga niet voor ritwinst, ik wil alleen m'n concurrenten confronteren" -> uw concurrenten zijn sprinters die voor ritzeges gaan, dus ni zwanzen hé :rolleyes: ) en Wim Van Huffel. In de ronde van Duitsland zat hij nog niet helemaal top, maar kzie hem wel pieken in de bergen (pun wederom not intended)!
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
pieken in de bergen (pun wederom not intended)!


Haha droog. :p

Ik wist zelfs niet dat de Vuelta vandaag begon, en ik ben enorm verbaasd dat Verbrugghe zo'n mooie proloog heeft gereden. :)

Ik ben benieuwd wat de andere ritten zullen brengen.
Bunz
^^ Wim van Huffel zit thuis denkek

jammer da Verbrugghe net nie kon winne, maja tweede is ook nie slecht natuurlijk. Heras zit precies goed in vorm dus da blijkt weer de te kloppen man te zijn, we moete natuurlijk nog ff wachte op de bergen om da tegoei te kunne zien. Ik ben ook zeer benieuwd of Aitor Gonzalez nog eens goed kan presteren (tijdrit was mss nie echt super ma toch)

nuja, kga de vuelta helaas nie kunne volge op de tv. wel jammer aangezien da mijn favoriete ronde van de 3 is.

(en ik ben vergeten men wielerprono ploeg in te geven :o )
Jasperovitsj
Van Huffel, thuis, heb ik iets gemist? :conf:
Bunz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Van Huffel, thuis, heb ik iets gemist? :conf:


blijkbaar ;)
Phortastic
quote:
Originally posted by Pumaz
Wielrennen zuigt :p

Je hoeft niet te reageren, ik ga deze thread niet meer open doen :tongue3


lmao :stongue:
The_G0dfather
't mag wel even spannend zijn als de Giro van dit jaar
zalig !

en grappig at the same time
Gibo the great vs Cunego the kid (LMAO alle2 zwaar afgegaan)
iets te zelfzeker bij Lampre :haha:
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Haha droog. :p

Ik wist zelfs niet dat de Vuelta vandaag begon, en ik ben enorm verbaasd dat Verbrugghe zo'n mooie proloog heeft gereden. :)


Verbrugge heeft voor zover ik weet nog altijd de snelste proloog ooit gereden achter zijn naam staan. Paar jaar geleden in de Giro.

Soliplex
quote:
Originally posted by The_G0dfather
't mag wel even spannend zijn als de Giro van dit jaar
zalig !

en grappig at the same time
Gibo the great vs Cunego the kid (LMAO alle2 zwaar afgegaan)
iets te zelfzeker bij Lampre :haha:


Cunego bleek achteraf klierkoorts te hebben,waardoor hij ook uit de Tour wegbleef, kzie ni echt in waarom dat afgaan is...
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Soliplex
Cunego bleek achteraf klierkoorts te hebben,waardoor hij ook uit de Tour wegbleef, kzie ni echt in waarom dat afgaan is...


ja dus just, efkes vergeten ...
nuja, toch iets te zelfzeker bij lampre, iets wat je bv zelfs bij Armstrong nooit gezien hebt
en Simoni... 'k weet nog, toen hij twee jaar geleden de Tour reed nadat hij de Giro gewonnen had, dat ie zei Armstrong zwaar onder druk te zetten etc...
't ging nog maar beetje bergop en hij zag ze al vliegen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement