return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
תאילנד !!
View this Thread in Original format
yahel222
אז יום שני הבא
5.9
אני טס לתאילנד

מישהו היה ???
DjChook
יא בן זונה משוחרר

שיהיה בכיף אחי

ולא, אני יותר איה-נאפה סטייל ;)
סתם
FederalBI
אתה ושלוש בנות תאילנדיות ב50 דולר בקל
:D
taltul
quote:
Originally posted by yahel222
אז יום שני הבא
5.9
אני טס לתאילנד

מישהו היה ???

אני אישית לא אך מכיר אחד שהיה שם במשך חודשיים והשני ממש עכשיו בימים האלה עדיין שם כבר במשך 10 ימים אבל הוא נסע משם לא מישראל אלא מאוסטרליה שבה הוא היה משהו כמו חודש וחצי בערך...חתיכת טיול מה שנקרא...

ד''א לגבי הראשון שהזכרתי, מה שהוא עשה זה משלוח של כמה ארגזים עם חולצות ב1 שח ותאמין לי האיכות והכל לא שונה ממה שמוכרים לך כאן בקסטרו וכדומה במחירים של 80+ ש''ח...
m0sh
אחותי הייתה שם וחוזרת לחודש עוד כמה שבועות
אני נראה לי נוסע שנה הבאה...אם היה לי דרך לקמבן עכשיו כרטיס די בזול הייתי גם טס לחודש
omergunr
אני פעמיים
Sm0keMachine
יש לי שני חברים טובים שנוסעים ב
13/9 !

הם אמרו לי שהם לא לוקחים לשם כלום - רק חולצה מכנס ותחתונים.
כל השאר הם יקנו שם..
וגם הם לא סגרו על שום מלון ושום דבר..
גם אתה ככה?

כמה יצא לך כרטיס טיסה?
Shahar
אני יותר אילת-עם-חברה-סטייל
8.9
סוףסוףףף
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
אני יותר אילת-עם-חברה-סטייל
8.9
סוףסוףףף

ראש קטן אתה...
DjNumShum
רק השתחררת איך כבר יש לך כסף לתאילנד?

Glenn-Holmes
יש טיפוסים ויש טיפוסים
כמו שאני מכיר את עצמי ולמרות שאני לא מכיר את תאילנד אני חושב שזה לא בדיוק המקום בשבילי...יש כאלה שזה מתאים להם
ויש כאלה כמוני שלא כל כך

בכל מקרה אחי תעשה חיים אין ספק שזה טיול שיכול מאוד לתרום לך אם אתה הטיפוס של להזרק איפשהו ולהתחיל להסתדר בכוחות עצמך (זה מאוד מאתגר למען האמת)
yahel222
מצאתי כרטיס באל על ב 712 דולר
עולה תכלס 940 אבל היה להם מבצע במשך 3 ימים במחיר הזה
במקרה באתי להזמין כרטיס יומיים לפני המבצע (בתחילת יולי) ואז חזרתי אחרי יומיים
באמת זול

ותאילנד למי שלא יודע זה לא בדיוק סטייל המזרח הרחוק של הודו ולאוס וכו'
אין שם כ"כ טראקים וכאלה דברים
זה יחסית נופש
בהתחלה נוחתים בבנגקוק אחרי יום נוסעים לצפון (10 שעות נסיעה) שם עושים טראק עם גיפים (יש גם רגלי אבל אני רוצה לנהוג בג'ונגל) הוא בערך 4-5 ימים
אח"כ טסים לדרום לאיים - קוסמוי קופנגן וכו' שם מעבירים עוד 10 ימים בערך
ויש מספיק מה לעשות - במיוחד להיות במסיבות (פול מון בקופנגן) ובים
ואז חזרה לבנגקוק לעשות קניות

ומלון אני מזמין רק ללילה הראשון בבנגקוק כדי לא להיתקע ולהתחיל לחפש חדר אחרי טיסה של 13 שעות....

כסף - עבדתי בשנה וחצי האחרונות במהלך הצבא (בלי אישור) אז חסכתי וגם המענק שחרור עוזר לי

ואני לא יגזים עם תחתון אחד אבל לוקחים תיק גב גדול ולא לוחקים יותר מדי
מכנס 2 חולצות וכמה תחתונים
מה שחסר קונים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement