|
dj's hoe nemen jullie een mix op? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by BZRK
Waarom vind ik ogg vorbis dus zo goed?
Omdat ik dankzij vorbis mixkes van 80 minuten in uitstekende kwaliteit op mijn webspace van 50MB krijg.
Ge moogt eens proberen met MP3 hetzelfde resultaat te bereiken. |
The world of yousendit, you must learn... n00blar
| quote: | | Narrowminded to say the least... |
Dat slaat zoals gewoonlijk van u op niks, er zijn mensen die standaarden hebben ;) |
|
|
| BZRK |
| Heel sterke reactie hoor Pumaz ;) |
|
|
| Pumaz |
Och laat maar :rolleyes:
Toch een paar mensen die verstand hebben (ook al is eentje een Hollander) :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Och laat maar :rolleyes:
Toch een paar mensen die verstand hebben (ook al is eentje een Hollander) :D |
ogg > you |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Real
ogg > you |
kiddy fiddlers > you |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Maar een keer dat je hoger gaat in bitrate, let's say 192, dan maakt het allemaal niets meer uit welke codec je nu gebruikt. Je moet al extreem goed gehoor hebben om op die bitrates verschil te horen tussen Vorbis en MP3.
|
looooooooooooooooooooooool, quote van de dag toch wel. Slaat op geen hol wat je hier zegt. Zelfs op "hoge" bitrate van 192 (das btw ni hoog in my book, das gewoon standaard) maken use van codec WEL veel uit. En ge moogt op uwe kop gaan staan maar dat is gewoon een feit. En neen heb geen zin om dat uit te leggen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Snobs I tell ya, snobs :)
Uw oortjes gaan echt ni kapot van 128k... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Uw oortjes gaan echt ni kapot van 128k... |
true maar waarom slechtere kwaliteit luisteren als er betere voor handen is :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Daar ga ik volledig mee akkoord. Maar liever niet luisteren dan in mindere kwaliteit luisteren, dat vind ik lichtjes belachelijk, no offence... |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Slaat op geen hol wat je hier zegt. Zelfs op "hoge" bitrate van 192 (das btw ni hoog in my book, das gewoon standaard) maken use van codec WEL veel uit. En ge moogt op uwe kop gaan staan maar dat is gewoon een feit. |
Op hydrogenaudio weigeren ze nochtans listening tests te doen voor die bitrates, omdat dan zelfs voor de cracks ginder bijna alles transparant klinkt en vergelijking van codecs veel te moeilijk wordt...
Doe toch maar een poging om het uit te leggen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ no offence... |
none taken ;)
| quote: | Originally posted by BZRK
Doe toch maar een poging om het uit te leggen. |
Neen. Heb geen zin om hier 3 paginas vol te zeveren met allerlei vergelijkingen over dit thema.
Als gij happy zijt met ogg by all means use it. Wie ben ik om u da te verhinderen. Maar: mp3 > ogg (bij hoge bitrates welliswaar, 128kbit of meer) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nooit van een crack gehoord zeker ? :rolleyes: |
zeik ik heb de laatste tijd veel last dak woorden niet lees of woorden verkeerd lees, met allerlei rare situaties tot gevolg
"Nooit van crack gehoord zeker ?" WTFZOR :nervous: |
|
|
|
|