return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Petanque competitie 2005-2006
View this Thread in Original format
TOR
discuss :wtf:
Pumaz
:eyespop:
Pumaz
Kan iemand het verschil uitleggen tussen de grond op een petanque-plein en die op een hondentoilet ?

Thanks in advance :)
Jasperovitsj
Oh boy...
Pumaz
Oh girl...
Bunz
Jean-Claude wint met zen 63 de prijs voor beloftevolle jongere

zeg dat ik het u gezegd heb !

nee serieus: deze topic is falen manne, falen ! :p
TOR
quote:
Originally posted by Bunz
Jean-Claude wint met zen 63 de prijs voor beloftevolle jongere

zeg dat ik het u gezegd heb !


10 pinten als't nie zo is hé :whip:
Jasperovitsj
De Jean-Claude zit zwaar aan den EPO, dus hij zal er geen moeite mee hebben...
Kaidreas
ksnap het nie
Phortastic
:stongue: :stongue:

Zehra
wat?
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
wat?


pe·tan·que (het ~, ~s)
1 variant van jeu de boules, waarbij de spelers moeten proberen de eigen ballen zo dicht mogelijk bij een klein houten balletje te gooien

(http://www.vandale.be/opzoeken/woor...kwoord=petanque)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement