return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
The Prodigy Suomeen
View this Thread in Original format
Puuhis
La 22.10.2005
Klo 22.00
Helsingin jäähalli
48 EUR

Pane tätä ja viisastu. ;)
Aika suolaset hinnat on lipuilla tosin. :wtf:
MekkaFIN
Ois kyllä aika jees, tosin lipun hinnat o turhan suolaset eikä oo mitään majapaikkaa. :(
GrimReaper
Hmm mä näin ne kun ne oli täällä viimeks sillon joskus vuosia sitten, silloin oli tosi JEES mut toi 48e on kyl liikaa.. ellei ne soita vanhoja biisejä enimmäkseen, sitten vois harkita. Tää uus materiaali ei oikein jaksa innostaa.
juuh
vanhat biisti on kyllä huomattavasti parempia kun nää uudet.. ja tuo hinta ei kyllä ainakaan meikäläisen budjettiin sovellu :( jos hinnasta pudottas kympin tai pari pois niin olis voinu vaikka raahautua täältä :)
juuh
tai jos nyt opettelis kirjottamaan ensin.. biisit piti lukee tuossa edellisessä
Ghost Raver
Mielenkiintoa löytyisi mutta jo pelkästään hinta on esteenä. Sitten on tämä ikä vielä ongelmana, pitäs kyytikin saada jostain hankittua.
GrimReaper
Prodigy unohtuu äkkiä ainakin mulla, kun Depeche Mode tulee Suomeen 6. maaliskuuta Helsinki Areenalle. Saa nähdä mitä liput maksaa tänne. DM:stä vois kyllä jo maksaa tuon viiskybää mutta nyky-Prodigysta se on liikaa. DM:n keikan liput tulee myyntiin 7. syyskuuta elikkä noin viikon päästä. Saapa nähdä mitä allekirjoittanut päättää tehdä...

Mä voisin kyllä majoittaa ihmisiä jos on tarvetta mutta tuskin menen Prodigya katsomaan. Enkä tiedä tosin muistakaan suunnitelmistani tuohon aikaan vielä mitään. Asun n. vartin junamatkan päässä Areenasta. Hesan jäähalliin on tosin matkaa hieman enemmän, ensin pitäis mennä Hesaan tai Pasilan asemalle ja sieltä sitten bussilla tai ratikalla lähemmäs jäähallia.

Juuh muuten, siellä sun postauksen oikeassa alakulmassa on pieni edit/delete -nappula josta pääset korjaamaan tekstiä jos on tullu virheitä tai haluat muuttaa sitä tai jopa poistaa koko postauksen. Laitapa muistiin! :p
juuh
niinpäs olikin joo :P kiitoksia grim :) laitetaan muistiin
Puuhis
quote:
Originally posted by GrimReaper
Mä voisin kyllä majoittaa ihmisiä jos on tarvetta mutta tuskin menen Prodigya katsomaan. Enkä tiedä tosin muistakaan suunnitelmistani tuohon aikaan vielä mitään. Asun n. vartin junamatkan päässä Areenasta. Hesan jäähalliin on tosin matkaa hieman enemmän, ensin pitäis mennä Hesaan tai Pasilan asemalle ja sieltä sitten bussilla tai ratikalla lähemmäs jäähallia.

Majota mut!:D
GrimReaper
quote:
Originally posted by Puuhis
Majota mut!:D

Hih, sä nyt asut muutenkin jo pk-seudulla. Tarkotin niitä jotka ei asu täällä. :stongue:

MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Prodigy unohtuu äkkiä ainakin mulla, kun Depeche Mode tulee Suomeen 6. maaliskuuta Helsinki Areenalle. Saa nähdä mitä liput maksaa tänne. DM:stä vois kyllä jo maksaa tuon viiskybää mutta nyky-Prodigysta se on liikaa. DM:n keikan liput tulee myyntiin 7. syyskuuta elikkä noin viikon päästä. Saapa nähdä mitä allekirjoittanut päättää tehdä...

Ui stana. Depeche Mode ois aika kovis! Paljos haluat vuokraa? :P
GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Ui stana. Depeche Mode ois aika kovis! Paljos haluat vuokraa? :P

Njaa, enpä o vielä miettiny kun on puol vuotta aikaa koko tapahtumaan..hihi yritän keksiä jotain. Depeche Modeen liput on 47e/51e ja paikka on siis Hartwall Areena tietenkin eikä "virheellisesti" Helsinki Areena mikä joissain uutisissa on mainittu. 6.3. on maanantai, ovet aukee klo 18:30 ja keikka alkaa klo 20. Lipuilla on hintaa mutta uskon DM:n olevan enemmän sen arvoinen kuin Prodigy, ja koska en ole DM:ää nähnyt vielä livenä, menee se edelle.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement