|
The Prodigy Suomeen
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
La 22.10.2005
Klo 22.00
Helsingin jäähalli
48 EUR
Pane tätä ja viisastu. ;)
Aika suolaset hinnat on lipuilla tosin. :wtf: |
|
|
| MekkaFIN |
| Ois kyllä aika jees, tosin lipun hinnat o turhan suolaset eikä oo mitään majapaikkaa. :( |
|
|
| GrimReaper |
| Hmm mä näin ne kun ne oli täällä viimeks sillon joskus vuosia sitten, silloin oli tosi JEES mut toi 48e on kyl liikaa.. ellei ne soita vanhoja biisejä enimmäkseen, sitten vois harkita. Tää uus materiaali ei oikein jaksa innostaa. |
|
|
| juuh |
| vanhat biisti on kyllä huomattavasti parempia kun nää uudet.. ja tuo hinta ei kyllä ainakaan meikäläisen budjettiin sovellu :( jos hinnasta pudottas kympin tai pari pois niin olis voinu vaikka raahautua täältä :) |
|
|
| juuh |
| tai jos nyt opettelis kirjottamaan ensin.. biisit piti lukee tuossa edellisessä |
|
|
| Ghost Raver |
| Mielenkiintoa löytyisi mutta jo pelkästään hinta on esteenä. Sitten on tämä ikä vielä ongelmana, pitäs kyytikin saada jostain hankittua. |
|
|
| GrimReaper |
Prodigy unohtuu äkkiä ainakin mulla, kun Depeche Mode tulee Suomeen 6. maaliskuuta Helsinki Areenalle. Saa nähdä mitä liput maksaa tänne. DM:stä vois kyllä jo maksaa tuon viiskybää mutta nyky-Prodigysta se on liikaa. DM:n keikan liput tulee myyntiin 7. syyskuuta elikkä noin viikon päästä. Saapa nähdä mitä allekirjoittanut päättää tehdä...
Mä voisin kyllä majoittaa ihmisiä jos on tarvetta mutta tuskin menen Prodigya katsomaan. Enkä tiedä tosin muistakaan suunnitelmistani tuohon aikaan vielä mitään. Asun n. vartin junamatkan päässä Areenasta. Hesan jäähalliin on tosin matkaa hieman enemmän, ensin pitäis mennä Hesaan tai Pasilan asemalle ja sieltä sitten bussilla tai ratikalla lähemmäs jäähallia.
Juuh muuten, siellä sun postauksen oikeassa alakulmassa on pieni edit/delete -nappula josta pääset korjaamaan tekstiä jos on tullu virheitä tai haluat muuttaa sitä tai jopa poistaa koko postauksen. Laitapa muistiin! :p |
|
|
| juuh |
| niinpäs olikin joo :P kiitoksia grim :) laitetaan muistiin |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mä voisin kyllä majoittaa ihmisiä jos on tarvetta mutta tuskin menen Prodigya katsomaan. Enkä tiedä tosin muistakaan suunnitelmistani tuohon aikaan vielä mitään. Asun n. vartin junamatkan päässä Areenasta. Hesan jäähalliin on tosin matkaa hieman enemmän, ensin pitäis mennä Hesaan tai Pasilan asemalle ja sieltä sitten bussilla tai ratikalla lähemmäs jäähallia. |
Majota mut!:D |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Majota mut!:D |
Hih, sä nyt asut muutenkin jo pk-seudulla. Tarkotin niitä jotka ei asu täällä. :stongue: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Prodigy unohtuu äkkiä ainakin mulla, kun Depeche Mode tulee Suomeen 6. maaliskuuta Helsinki Areenalle. Saa nähdä mitä liput maksaa tänne. DM:stä vois kyllä jo maksaa tuon viiskybää mutta nyky-Prodigysta se on liikaa. DM:n keikan liput tulee myyntiin 7. syyskuuta elikkä noin viikon päästä. Saapa nähdä mitä allekirjoittanut päättää tehdä... |
Ui stana. Depeche Mode ois aika kovis! Paljos haluat vuokraa? :P |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Ui stana. Depeche Mode ois aika kovis! Paljos haluat vuokraa? :P |
Njaa, enpä o vielä miettiny kun on puol vuotta aikaa koko tapahtumaan..hihi yritän keksiä jotain. Depeche Modeen liput on 47e/51e ja paikka on siis Hartwall Areena tietenkin eikä "virheellisesti" Helsinki Areena mikä joissain uutisissa on mainittu. 6.3. on maanantai, ovet aukee klo 18:30 ja keikka alkaa klo 20. Lipuilla on hintaa mutta uskon DM:n olevan enemmän sen arvoinen kuin Prodigy, ja koska en ole DM:ää nähnyt vielä livenä, menee se edelle. |
|
|
|
|