return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי מאוסטריה!!
View this Thread in Original format
DJ_BoN
איזה מקום מעולה
ממש כיף שם
הסקי כיף אפילו קר שם בטירוף אבל זה כיף
והם חורשים שם בטלויזיה וברדיו על
lasgo - something

זה תקוע לי בראש כבר כמה ימים!!!!
אההההההההההההההההההההההההה
DJ-Energy
WB Bro
:)
DJ_BoN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
WB Bro
:)


danke! ;) ;)
Hell_Copter
ברוך שובך אחי

באמת שמתי לב שלא היית פה הרבה זמן
לא הבנתי לאן נעלמת..
בעיקר אחרי ההצהרה של אני מכור והכל
:)
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך שובך אחי

באמת שמתי לב שלא היית פה הרבה זמן
לא הבנתי לאן נעלמת..
בעיקר אחרי ההצהרה של אני מכור והכל
:)


=)
היה כיף
יש להם ערוץ טוב בטלויזיה שמשדר שירים טובים וגם לפעמים טראנסים
שמו שם הרבה את
kai tracid - life is too short
ו
lasgo - something

ועכשיו אני צריך להשלים המון פוסטיםם....
Hell_Copter
lasgo - something
באמת שיר שנדבק
אני זוכר שאני כל שניה התחלתי לשיר אותו
אבל עבר לי
אני עכשיו תקוע על רפטור... בערך

העיקר שנהנית גבר
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DJ_BoN


=)
היה כיף
יש להם ערוץ טוב בטלויזיה שמשדר שירים טובים וגם לפעמים טראנסים
שמו שם הרבה את
kai tracid - life is too short
ו
lasgo - something

ועכשיו אני צריך להשלים המון פוסטיםם....


ערוץ
Viva
?

הלוואי שהוא יגיע לישראל מתישהו....:sadgreen:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


ערוץ
Viva
?

הלוואי שהוא יגיע לישראל מתישהו....:sadgreen:


ערוץ ויוה?!
יש את זה לא...?
או שאתה מדבר על ויוה אחר...
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Agent-Fire


ערוץ
Viva
?

הלוואי שהוא יגיע לישראל מתישהו....:sadgreen:



אני ממש לא זוכר איך קראו לערוץ הזה, יש לו למעלה מצד ימין כל הזמן כזה ארבע משולשים ריקים עם צלעות כחולות שרק אחד מהם, השלישי מימין, מלא בצבע צהוב.
ערוץ נחמד ביותר.
אממממממממ מי זה היה זה שגר באוסטריה אולי הוא יעזור עם השם?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ערוץ ויוה?!
יש את זה לא...?
או שאתה מדבר על ויוה אחר...


לא אני לא מדבר על ויוה הישראלי של אופרות הסבון
אני על ערוץ המוזיקה שמשדר גם הרבה טראנס
זה ערוץ גרמני.
אם יש לך קליפים במחשב אז אולי ראיתה כזה סמל בצד.

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


לא אני לא מדבר על ויוה הישראלי של אופרות הסבון
אני על ערוץ המוזיקה שמשדר גם הרבה טראנס
זה ערוץ גרמני.
אם יש לך קליפים במחשב אז אולי ראיתה כזה סמל בצד.


וואלה אחי...
מצטער אבל לא יצא לי להיות בגרמניה או בארץ שמדברים בה גרמנית
מה שכן... לא נראה לי שיש מצב שיהיה את זה בארץ
אבל תמיד אפשר לקוות
Agent-Fire
רוב הקליפים שאפשר להוריד באינטרנט הם מוקלטים מערוץ הזה...
משדרים שם מלא סקוטר!!!
זה פשוט חלום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement