return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חדש-ותיק
View this Thread in Original format
Phxia
חח הייתי פה בפורום לפני שנה שנתיים תחת הכינוי
dave_abr
איכשהו שחכתי את הסיסמא ולא נכנסתי מאז רק ביקרתי בפורום של הפרודקשיין
אז דוגרי זה סתם קאמבאק בשקל חח כי אין פה אחד שמכיר אותי נראה לי
בכל מקרה אני מחדרה ואני בן 17 וחצי ורציתי לשתף אותכם ברמיקס שעשיתי שמתי אותו בפרומושיין אז הנה לינק
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=288794
DjChook
ברוכים השבים
(I guess)
Phxia
quote:
Originally posted by DjChook
ברוכים השבים
(I guess)

חח תודה רבה אחי
קבלת פנים צנועה יחסית אבל סבבה
DjChook
כי בתכלס רשמת פה בשביל שנשמע את מה שיש לך להציע
ולא בשביל שנכיר אותך...

זו לפחות דעתי, ומכיוון שאני לא נוהג להביע דעה על קטעים שאני שומע
טיפלתי בך בדרך שחשבתי שהיא הכי מתאימה והיא.. ציניות ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
כי בתכלס רשמת פה בשביל שנשמע את מה שיש לך להציע
ולא בשביל שנכיר אותך...

זו לפחות דעתי, ומכיוון שאני לא נוהג להביע דעה על קטעים שאני שומע
טיפלתי בך בדרך שחשבתי שהיא הכי מתאימה והיא.. ציניות ;)


אני נורא אוהב ציניות
לא יודע כמה ציני הייתי יכול להיות אבל אם הייתי משתין מהבטן :D
Phxia
quote:
Originally posted by DjChook
כי בתכלס רשמת פה בשביל שנשמע את מה שיש לך להציע
ולא בשביל שנכיר אותך...

זו לפחות דעתי, ומכיוון שאני לא נוהג להביע דעה על קטעים שאני שומע
טיפלתי בך בדרך שחשבתי שהיא הכי מתאימה והיא.. ציניות ;)

צודק ..
אפשר לחשוב שפתחתי את זה בשביל תגובות על הקטע
לא שמתי לב שאני עושה את זה חח הכיוון שלי היה יותר להציג את עצמי וגם להוסיף שאני יוצר מוזיקה ..
חפיף
ronsh
מקווה שבאמת לא התכוונת לקבל פה קצת פרסום

ברוך שובך
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני נורא אוהב ציניות
לא יודע כמה ציני הייתי יכול להיות אבל אם הייתי משתין מהבטן :D


אני משתין עליך, וגם על כל הפורום הזה... בקשת
:disbelief

פקסיה, מספיק שלא רשמת את השם שלך אפילו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אני משתין עליך, וגם על כל הפורום הזה... בקשת
:disbelief



שחר זה ממש לא מצחיק להשתלט על היוזר של אדם חולה!:whip:
Phxia
quote:
Originally posted by DjChook
אני משתין עליך, וגם על כל הפורום הזה... בקשת
:disbelief

פקסיה, מספיק שלא רשמת את השם שלך אפילו

קוראים לי דוד ..
חחח ונוציא לכם את הכיף ואני אגיד ראשון את זה...
"הכי טוב":happy2:

YoraY
עזבו תאיש כולו סבבה....

יהיה לו טוב הוא ישאר יהיה רע ילך מה הסרט



אנחנו צריכים להשתפר בקבלות פנים לאנשים זה לא נראה טוב....





בקיצר אח שלו הקטע שלך לא יורד .. 31 פעמים הצליחו אבל שאני אנסה זה ידפק.....
yaman
ברוך שובך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement