|
חדש-ותיק
|
View this Thread in Original format
| Phxia |
חח הייתי פה בפורום לפני שנה שנתיים תחת הכינוי
dave_abr
איכשהו שחכתי את הסיסמא ולא נכנסתי מאז רק ביקרתי בפורום של הפרודקשיין
אז דוגרי זה סתם קאמבאק בשקל חח כי אין פה אחד שמכיר אותי נראה לי
בכל מקרה אני מחדרה ואני בן 17 וחצי ורציתי לשתף אותכם ברמיקס שעשיתי שמתי אותו בפרומושיין אז הנה לינק
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=288794 |
|
|
| DjChook |
ברוכים השבים
(I guess) |
|
|
| Phxia |
| quote: | Originally posted by DjChook
ברוכים השבים
(I guess) |
חח תודה רבה אחי
קבלת פנים צנועה יחסית אבל סבבה |
|
|
| DjChook |
כי בתכלס רשמת פה בשביל שנשמע את מה שיש לך להציע
ולא בשביל שנכיר אותך...
זו לפחות דעתי, ומכיוון שאני לא נוהג להביע דעה על קטעים שאני שומע
טיפלתי בך בדרך שחשבתי שהיא הכי מתאימה והיא.. ציניות ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי בתכלס רשמת פה בשביל שנשמע את מה שיש לך להציע
ולא בשביל שנכיר אותך...
זו לפחות דעתי, ומכיוון שאני לא נוהג להביע דעה על קטעים שאני שומע
טיפלתי בך בדרך שחשבתי שהיא הכי מתאימה והיא.. ציניות ;) |
אני נורא אוהב ציניות
לא יודע כמה ציני הייתי יכול להיות אבל אם הייתי משתין מהבטן :D |
|
|
| Phxia |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי בתכלס רשמת פה בשביל שנשמע את מה שיש לך להציע
ולא בשביל שנכיר אותך...
זו לפחות דעתי, ומכיוון שאני לא נוהג להביע דעה על קטעים שאני שומע
טיפלתי בך בדרך שחשבתי שהיא הכי מתאימה והיא.. ציניות ;) |
צודק ..
אפשר לחשוב שפתחתי את זה בשביל תגובות על הקטע
לא שמתי לב שאני עושה את זה חח הכיוון שלי היה יותר להציג את עצמי וגם להוסיף שאני יוצר מוזיקה ..
חפיף |
|
|
| ronsh |
מקווה שבאמת לא התכוונת לקבל פה קצת פרסום
ברוך שובך |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני נורא אוהב ציניות
לא יודע כמה ציני הייתי יכול להיות אבל אם הייתי משתין מהבטן :D |
אני משתין עליך, וגם על כל הפורום הזה... בקשת
:disbelief
פקסיה, מספיק שלא רשמת את השם שלך אפילו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני משתין עליך, וגם על כל הפורום הזה... בקשת
:disbelief
|
שחר זה ממש לא מצחיק להשתלט על היוזר של אדם חולה!:whip: |
|
|
| Phxia |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני משתין עליך, וגם על כל הפורום הזה... בקשת
:disbelief
פקסיה, מספיק שלא רשמת את השם שלך אפילו |
קוראים לי דוד ..
חחח ונוציא לכם את הכיף ואני אגיד ראשון את זה...
"הכי טוב":happy2: |
|
|
| YoraY |
עזבו תאיש כולו סבבה....
יהיה לו טוב הוא ישאר יהיה רע ילך מה הסרט
אנחנו צריכים להשתפר בקבלות פנים לאנשים זה לא נראה טוב....
בקיצר אח שלו הקטע שלך לא יורד .. 31 פעמים הצליחו אבל שאני אנסה זה ידפק..... |
|
|
|
|