|
Weekend 02-04/09
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Vrijdag 02/09:
* Burchtdance @ Sotto's met Niels Van Gogh, Wout, Regi, DJ Frank, ...
Wie heeft er nog interesse om hier naartoe te gaan?
Zaterdag 03/09:
* Goed uitslapen en al bekomen van de eerste dagen school:)
* In de namiddag eens naar Sluis. Een terrasje doen en cd's kopen.
* In de avond naar een receptie van een winkel.
* En s'avonds gaan babysitten bij mijn zus.
Zondag 04/09:
* Op het gemakske en lekker niets doen:) |
|
|
| Pumaz |
Vrijdag & zaterdag: het volk in de Barbaar doen flippen op mijn deep-minimal-tech-tribal-prog-electro house sounds
:D |
|
|
| Phortastic |
| ge zijt breakbeat vergeten :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ge zijt breakbeat vergeten :D |
Ik ga geen breaks spelen deze week denk ik ;)
@ Fred : Barbaar is een bar in Gent :) |
|
|
| Bunz |
vr 02/09:
* 8:00 examen Mechanica
* huiswaarts keren
* beetje leren
za 03/09
* biologie leren
zo 04/09
* biologie leren
het dagschema van een student is altijd simpel ;)
btw pumaz, heb ge toevallig nog erges e setje online staan ofzo? ik ben benieuwd naar wat deep-minimal-tech-tribal-prog-electro house allemaal inhoud. |
|
|
| Pumaz |
| Ik zal eens zo eentje maken ;) |
|
|
| Kelly* |
Dit weekend..... totaal nog geen idee
Ik hoop Watertrance in Rotterdam :D
maar we zullen wel zien waar we weer terecht komen :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Studeren studeren studeren, en zondagavond eerste zaalvoetbalmatch van het nieuwe seizoen... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ga geen breaks spelen deze week denk ik ;)
@ Fred : Barbaar is een bar in Gent :) |
draai je daar tijdens de week ook ? |
|
|
| CygnusX |
| Een weekendje Centerparcs (Vossemeren) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
draai je daar tijdens de week ook ? |
Als ik eens zin heb misschien :p |
|
|
|
|