return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שיגעון הסודוקו
View this Thread in Original format
ronsh
לא יודע איך לא פתחו על זה טרד עדיין
אני כל כך מכור לזה שאלוהים ישמור...

יש פה מישהו שפותר את זה?...
DjChook
באת קצת מאוחר, אני חושב שהשיגעון כבר די נעלם
פתרתי אותם בהתחלה שדיברו עליהם

היום כבר אין לי סבלנות
(אני לא יכול להגיד שאין לי זמן)
Glenn-Holmes
איזה נעלם
לפני כמה ימים ני מקבל הודעה לפלאפון שאני יכול עכשיו להוריד תסודוקו ולשחק בו בפלאפון
וראסמי משכן זה די נמאס...
למי יש סבלנות לשבת מול זה...
אני מעדיף תשבץ הגיון של ידיעות אחרונות
חשיבה הרבה יותר מגוונת
DjChook
אני אוהב את הטריוויה היומית של מעריב
אני כמעט אף פעם לא יודע משהו
אבל זה מלמד דברים נחמדים
ronsh
הבאתי את זה גם לפלא
וגם קנו לי ספר..

ואני פותר כל יום את זה של ידיעות אחרונות..
בבעעעע אני ממממכככככככווווווווררררררררררר
epsilon1
למה בהתחלה חשבתי שכתוב
"שיגעון הדיסקו"?
:conf:
Sm0keMachine
רק בשמירות בצבא אני פותר את זה :)
מעביר את הזמן לא רע בכלל...

אבל הסודוקו הקשים יכולים לחרפן אותך..!
ronsh
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
רק בשמירות בצבא אני פותר את זה :)
מעביר את הזמן לא רע בכלל...

אבל הסודוקו הקשים יכולים לחרפן אותך..!


זה כל הקטע..
הקלים לא שווים
הקשים הם כל הרעיון..יש טכניקות ..
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by ronsh
זה כל הקטע..
הקלים לא שווים
הקשים הם כל הרעיון..יש טכניקות ..


אז תסביר לי מה הטכניקה שלך בכלליות עם הסודוקו הקשים?

ניחושים?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
אני אוהב את הטריוויה היומית של מעריב
אני כמעט אף פעם לא יודע משהו
אבל זה מלמד דברים נחמדים


כן, גם אני בזמן האחרון כל לילה תופס לי איזה 20 דקות בשירותים ופותר את התשחץ וקורא את הטריוויה במעריב...זה נחמד :)

coby
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אז תסביר לי מה הטכניקה שלך בכלליות עם הסודוקו הקשים?

ניחושים?


זה מה שאני שונא בסודוקו.. יש כמה שיטות טכניות למצוא איזה מספר להציב אבל ב"קשים" נותנים לך מצב מתישהו שיש לך כמה אפשרויות ואין לך איך לגלות ואתה חייב לנחש כדי להמשיך, אם בחרת לא נכון תמחק הכל.. מה שקוראים ניסוי וטעיה

הקטע הזה הורס בשבילי זה מאריך את הזמן שאתה פותר לפי מזל זה הכל..

ומזל זה חרא הכי כיף הגיון נטו
Shahar
מזה הסודוקו הזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement