|
שיגעון הסודוקו
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
לא יודע איך לא פתחו על זה טרד עדיין
אני כל כך מכור לזה שאלוהים ישמור...
יש פה מישהו שפותר את זה?... |
|
|
| DjChook |
באת קצת מאוחר, אני חושב שהשיגעון כבר די נעלם
פתרתי אותם בהתחלה שדיברו עליהם
היום כבר אין לי סבלנות
(אני לא יכול להגיד שאין לי זמן) |
|
|
| Glenn-Holmes |
איזה נעלם
לפני כמה ימים ני מקבל הודעה לפלאפון שאני יכול עכשיו להוריד תסודוקו ולשחק בו בפלאפון
וראסמי משכן זה די נמאס...
למי יש סבלנות לשבת מול זה...
אני מעדיף תשבץ הגיון של ידיעות אחרונות
חשיבה הרבה יותר מגוונת |
|
|
| DjChook |
אני אוהב את הטריוויה היומית של מעריב
אני כמעט אף פעם לא יודע משהו
אבל זה מלמד דברים נחמדים |
|
|
| ronsh |
הבאתי את זה גם לפלא
וגם קנו לי ספר..
ואני פותר כל יום את זה של ידיעות אחרונות..
בבעעעע אני ממממכככככככווווווווררררררררררר |
|
|
| epsilon1 |
למה בהתחלה חשבתי שכתוב
"שיגעון הדיסקו"?
:conf: |
|
|
| Sm0keMachine |
רק בשמירות בצבא אני פותר את זה :)
מעביר את הזמן לא רע בכלל...
אבל הסודוקו הקשים יכולים לחרפן אותך..! |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
רק בשמירות בצבא אני פותר את זה :)
מעביר את הזמן לא רע בכלל...
אבל הסודוקו הקשים יכולים לחרפן אותך..! |
זה כל הקטע..
הקלים לא שווים
הקשים הם כל הרעיון..יש טכניקות .. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by ronsh
זה כל הקטע..
הקלים לא שווים
הקשים הם כל הרעיון..יש טכניקות .. |
אז תסביר לי מה הטכניקה שלך בכלליות עם הסודוקו הקשים?
ניחושים? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אוהב את הטריוויה היומית של מעריב
אני כמעט אף פעם לא יודע משהו
אבל זה מלמד דברים נחמדים |
כן, גם אני בזמן האחרון כל לילה תופס לי איזה 20 דקות בשירותים ופותר את התשחץ וקורא את הטריוויה במעריב...זה נחמד :) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אז תסביר לי מה הטכניקה שלך בכלליות עם הסודוקו הקשים?
ניחושים? |
זה מה שאני שונא בסודוקו.. יש כמה שיטות טכניות למצוא איזה מספר להציב אבל ב"קשים" נותנים לך מצב מתישהו שיש לך כמה אפשרויות ואין לך איך לגלות ואתה חייב לנחש כדי להמשיך, אם בחרת לא נכון תמחק הכל.. מה שקוראים ניסוי וטעיה
הקטע הזה הורס בשבילי זה מאריך את הזמן שאתה פותר לפי מזל זה הכל..
ומזל זה חרא הכי כיף הגיון נטו |
|
|
|
|