|
אני פה 5 שנים !
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
התגייסתי לפורום הזה לפני 5 שנים בספטמבר שנת 2000 כמו שאתם רואים
מי היה מאמין שאחרי חצי עשור אני עדיין יכתוב פה..
אז נחזור קצת אחורה....
בשנת 2000 הפורום היה הרבה יותר קטן .. נראה לי היה רק את המיוזיק דיסקשן.. וזהו...!
בזמן שנרשמתי אני הייתי אולי הישראלי היחיד..
ואחר כך הגיעו גיל שוורץ, מורן ויובל.. והיינו היחידים בפורום טראנסאדיקט..
כשהגיעו עוד כמה אנשים כבר התחלנו להציק לסוומפר שיתן פורום לישראלים..
ואז להפתעתנו נפתח פורום לישראלים כמו שביקשנו,
ואני כתבתי את הפוסט הראשון למי שלא זוכר :D
בקיצור תצדיעו לי צעירים !!!!!
:cool: |
|
|
| DjChook |
אתה יכול למצוץ לי
אגב, נרשמת 10 ימים לפני
ואני הייתי הרבה יותר פעיל ממך בתקופה דאשתקד ;)
ומורן זימן אותי חזרה כשפתחתם את הפורום כי נמאס לי ממנו
ויודע מה
תראה איפה אתה ואיפה אני היום
MUHAHAHA
סתם.
:wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה יכול למצוץ לי
אגב, נרשמת 10 ימים לפני
ואני הייתי הרבה יותר פעיל ממך בתקופה דאשתקד ;)
ומורן זימן אותי חזרה כשפתחתם את הפורום כי נמאס לי ממנו
ויודע מה
תראה איפה אתה ואיפה אני היום
MUHAHAHA
סתם.
:wtf: |

תמונה אחת שווה אלף מילים :) |
|
|
| m0sh |
| אממ אני חייב לציין שהזכויות יוצרים על שניכם שייכות לי |
|
|
| KrazyDJs |
| ריספקט אחי...5 שנים...פיייי :wtf: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
אממ אני חייב לציין שהזכויות יוצרים על שניכם שייכות לי |
זה לא הפוך ? |
|
|
| Shahar |
סחה ירון
כבוד להכירתך
:D |
|
|
| yaman |
פיייייייי
בדוגרי מתי שנרשמת הטראנס היה באמא של האמא של המיטב |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
ירון מתי תמשתחרר? |
חצי שנה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חצי שנה.. |
עוד מעט מקבל סמר? |
|
|
|
|