return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני פה 5 שנים !
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
התגייסתי לפורום הזה לפני 5 שנים בספטמבר שנת 2000 כמו שאתם רואים
מי היה מאמין שאחרי חצי עשור אני עדיין יכתוב פה..

אז נחזור קצת אחורה....
בשנת 2000 הפורום היה הרבה יותר קטן .. נראה לי היה רק את המיוזיק דיסקשן.. וזהו...!
בזמן שנרשמתי אני הייתי אולי הישראלי היחיד..
ואחר כך הגיעו גיל שוורץ, מורן ויובל.. והיינו היחידים בפורום טראנסאדיקט..
כשהגיעו עוד כמה אנשים כבר התחלנו להציק לסוומפר שיתן פורום לישראלים..
ואז להפתעתנו נפתח פורום לישראלים כמו שביקשנו,
ואני כתבתי את הפוסט הראשון למי שלא זוכר :D

בקיצור תצדיעו לי צעירים !!!!!
:cool:
DjChook
אתה יכול למצוץ לי

אגב, נרשמת 10 ימים לפני
ואני הייתי הרבה יותר פעיל ממך בתקופה דאשתקד ;)

ומורן זימן אותי חזרה כשפתחתם את הפורום כי נמאס לי ממנו

ויודע מה

תראה איפה אתה ואיפה אני היום

MUHAHAHA

סתם.
:wtf:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
אתה יכול למצוץ לי

אגב, נרשמת 10 ימים לפני
ואני הייתי הרבה יותר פעיל ממך בתקופה דאשתקד ;)

ומורן זימן אותי חזרה כשפתחתם את הפורום כי נמאס לי ממנו

ויודע מה

תראה איפה אתה ואיפה אני היום

MUHAHAHA

סתם.
:wtf:




תמונה אחת שווה אלף מילים :)
m0sh
אממ אני חייב לציין שהזכויות יוצרים על שניכם שייכות לי
KrazyDJs
ריספקט אחי...5 שנים...פיייי :wtf:
DjChook
quote:
Originally posted by m0sh
אממ אני חייב לציין שהזכויות יוצרים על שניכם שייכות לי


זה לא הפוך ?
YoraY
TA 4 EVER
Shahar
סחה ירון
כבוד להכירתך
:D
yaman
פיייייייי

בדוגרי מתי שנרשמת הטראנס היה באמא של האמא של המיטב
Shahar
ירון מתי תמשתחרר?

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
ירון מתי תמשתחרר?


חצי שנה..
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
חצי שנה..


עוד מעט מקבל סמר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement