|
אני פה 5 שנים ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
עוד מעט מקבל סמר? |
יש עוד זמן.. מקבלים סמר חודשיים לפני השחרור |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יש עוד זמן.. מקבלים סמר חודשיים לפני השחרור |
גם בחייל ירוק זה ככה?
חשבתי רק בחייל האוויר
למה כל הדרגות שם מתעכבות
רבט מקבלים אחרי 10 חודש |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם בחייל ירוק זה ככה?
חשבתי רק בחייל האוויר
למה כל הדרגות שם מתעכבות
רבט מקבלים אחרי 10 חודש |
זה הקטע אחרי רבט זה הבדל של שנה בין כל דרגה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
זה הקטע אחרי רבט זה הבדל של שנה בין כל דרגה |
נו אני יודע
אבל בחייל ירוק מקבלים יותר מוקדם מחייל האוויר לא? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו אני יודע
אבל בחייל ירוק מקבלים יותר מוקדם מחייל האוויר לא? |
מממ לא יודע בקשר לזה... |
|
|
| DjChook |
בעיקרון בכל מקום יש קיצורי דרגות
אבל בגדול ג'ובניקים מקבלים משהו כזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בעיקרון בכל מקום יש קיצורי דרגות
אבל בגדול ג'ובניקים מקבלים משהו כזה |
אבל בחייל האוויר מקבלים רבט אחרי 10 חודש
והבנתי שבחייל ירוק מקבלים לפני..
ואז יוצא שאת כל הדרגות אתה מקבל לפני |
|
|
| DjChook |
| מה פתאום, חיל ירוק גם ב 10 חודשים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה פתאום, חיל ירוק גם ב 10 חודשים |
אז מה זיינו לנו תמוח שחייל האוויר מקבלים דרגות הכי מאוחר |
|
|
| taltul |
שמע אני מכיר אנשים שנשאר להם 5 חודשים עד לשיחרור והם אפילו לא קיבלו את הדרגות של רבט... כן יש כאלה בצבא...
"נקרא להם "הנשכחים
LOL |
|
|
| Glenn-Holmes |
תומכי לחימה (לפחות איפה שאני שירתתי) קיבלו ב-8 חודש רבט
ואז בשנה ושמונה סמל ושנתיים ושמונה סמר
ככה זה היה גם איתי
בכל מקרה ירון אתה נקודת ציון חשובה לפורום הזה |
|
|
| taltul |
:תיקון
אחרי בירור נוסף התבשר לי על אי-קיום של _הסמלים_ של הדרגות כאשר הדרגות עצמן התקבלו בפועל באופן אוטומטי מן הסתם... :rolleyes: |
|
|
|
|