return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אני פה 5 שנים ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
עוד מעט מקבל סמר?


יש עוד זמן.. מקבלים סמר חודשיים לפני השחרור
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
יש עוד זמן.. מקבלים סמר חודשיים לפני השחרור


גם בחייל ירוק זה ככה?
חשבתי רק בחייל האוויר
למה כל הדרגות שם מתעכבות
רבט מקבלים אחרי 10 חודש
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
גם בחייל ירוק זה ככה?
חשבתי רק בחייל האוויר
למה כל הדרגות שם מתעכבות
רבט מקבלים אחרי 10 חודש


זה הקטע אחרי רבט זה הבדל של שנה בין כל דרגה
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
זה הקטע אחרי רבט זה הבדל של שנה בין כל דרגה


נו אני יודע
אבל בחייל ירוק מקבלים יותר מוקדם מחייל האוויר לא?
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
נו אני יודע
אבל בחייל ירוק מקבלים יותר מוקדם מחייל האוויר לא?


מממ לא יודע בקשר לזה...
DjChook
בעיקרון בכל מקום יש קיצורי דרגות
אבל בגדול ג'ובניקים מקבלים משהו כזה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בעיקרון בכל מקום יש קיצורי דרגות
אבל בגדול ג'ובניקים מקבלים משהו כזה


אבל בחייל האוויר מקבלים רבט אחרי 10 חודש
והבנתי שבחייל ירוק מקבלים לפני..
ואז יוצא שאת כל הדרגות אתה מקבל לפני
DjChook
מה פתאום, חיל ירוק גם ב 10 חודשים
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מה פתאום, חיל ירוק גם ב 10 חודשים


אז מה זיינו לנו תמוח שחייל האוויר מקבלים דרגות הכי מאוחר
taltul
שמע אני מכיר אנשים שנשאר להם 5 חודשים עד לשיחרור והם אפילו לא קיבלו את הדרגות של רבט... כן יש כאלה בצבא...

"נקרא להם "הנשכחים

LOL

Glenn-Holmes
תומכי לחימה (לפחות איפה שאני שירתתי) קיבלו ב-8 חודש רבט
ואז בשנה ושמונה סמל ושנתיים ושמונה סמר
ככה זה היה גם איתי

בכל מקרה ירון אתה נקודת ציון חשובה לפורום הזה
taltul
:תיקון

אחרי בירור נוסף התבשר לי על אי-קיום של _הסמלים_ של הדרגות כאשר הדרגות עצמן התקבלו בפועל באופן אוטומטי מן הסתם... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement