TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
Pages:
[1]
2
3
בצפר - שנת לימודים מהנה :)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
שנת לימודים מהנה חברהההה...
אללה י"א 5 שכונההה :p
מערכת כלתתת עולםםם...
מסיים השנה גם עם מתמטיקה...
רק טובב יהיה השנה חברה..
אז לכל מי שלומד, הרבה הצלחהההה :)
איך הבגרויות ד"א?
אני רק צריך לעשות שוב בלשון...נכשלתי ינעל העולםםםם...
omergunr
גועללללללל נפש ב"ה עוד מעט סוכות..
Sm0keMachine
ואלה שיהיה לכם בהצלחה כל הילדים שחוזרים לבצפר.. ;)
תעשו חיים בבצפר.. אחרי הכל זה כיף אל תקחו את זה קשה.. :D
מישהו יודע מתי יש בגרויות חורף?
אני חושב על להשלים...
omergunr
בחורף... :crazy:
Shahar
חחחחחח צעירים מתיםםםםם
תתגייסו כבר
omergunr
http://img337.**************/my.php?...fsdsdfdf6xw.jpg
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
OREN
הלוואי עליי עוד שנה בבצפר
ronsh
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח צעירים מתיםםםםם
תתגייסו כבר
אמר הפזמניק שעוד מעט יוצא לחפש"ש
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by OREN
הלוואי עליי עוד שנה בבצפר
+1
yaman
שתיהיה לכולם שנת לימודים חבל על הזמן
מקווה שיילך לי בעזרת ה' טוב עם הי"ג
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
+1
לא נמאס?
YoraY
איייייייי התקופה הכי סבבה שיש!!!
כל המלומדים תעשו חיים!!!:>
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages:
[1]
2
3
Privacy Statement