return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Amsterdam Dance Event 2005
View this Thread in Original format
@win
Zo, even een nieuw topic voor het overzicht ;)

http://festival.amsterdam-dance-eve...=ade05f.program
@win
Wordt de vrijdag echt wel naar Paulus en Ferry :eyes:

En tsja die zaterdag...Asta of Ocean Diva...:confused:
Muppy
quote:
Originally posted by @win

hmmm ik denk dat ik op zaterdag naar de Asta ga...

trouwens niet te vergeten dat op donderdag Marco V ook nog staat geprogrameerd...
magikb
I think I came at the wrong time for my holidays!!
There are some pretty decent dj's spinning that weekend..

If it wasn't so expensive I may have actually been able to fly back for this... :(
HiGH_NrG
Mooi dat ze dit weer precies in mijn tentamenweken plannen...
Partyhardy!
wat is progressive weinig geprogrammeerd. Weinig is een fout woord, zeg maar totaal niet! :( echt bagger!

Enige vette lijkt me de Marine Parade Label Party op donderdag in Cafe Pakhuis met Adam Freeland en Evil Nine Live. Dikke breakbeat :cool:

Nee dit jaar is het zwaar teleurstellend!
ahp2002
quote:

sorry Jean draait dan al

wat wel interessant is dat rond die tijd ergens de premiere van een dance opera is van Laurens van Rooyen vs Geert Huinink (Tiesto producer). Die tracks klinken zeer indrukwekkend hoor! Wil dr wel heen eigenlijk
HardKiller
quote:

Asta voor mij, Ocean Diva is volgende week ook al :p
sndh
pfff inderdaad, er is geen progressive geprogrammeerd....echt ik kan behalve de breakbeats van Evil9 niets vinden!! bagger!
Djeebie
Soulwax Nite Versions/2 Many DJ's & Friends ook niet? Dat is er toch echt wel eentje om naar toe te gaan :cool:

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Djeebie
Soulwax Nite Versions/2 Many DJ's & Friends ook niet? Dat is er toch echt wel eentje om naar toe te gaan :cool:

Ik hou niet van eclectisme, ze zijn technisch natuurlijk zeer begaafd, maar ik ga er echt totaal niet op los...
Djeebie
Het verschilt nogal op welke plek ze draaien. Voor een groot publiek, zoals op Lowlands, draaien ze heel toegankelijk. Daar was jij zeker losgegaan! O.a. For Sale - Buy Now, Tomas Andersson - Washing Up (Tiga Mix) en meer tracks in die stijl.

In de Paradiso zal het inderdaad wel eclectisch worden. Ik vind het supervet in ieder geval.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement