return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שכחתי, ועכשיו תיקון עוול
View this Thread in Original format
DjChook
רועי, הל-קופטר, הסאפמר האגדי של הפורום
וסתם מר. שריר... חגג יום הולדת השבוע
ולא רשמתי לו מזל טוב כי שכחתי...

אז עכשיו אני אומר


מ ז ל ט ו ב
:)
Rising
מזל טוב!!!!! :)
KrazyDJs
מזל טוב שריריםםםם...עד 100 כ 20 אחויי :p
רק בריאות...ותבקר יותר בפורום, מתגעגעים :clown:
Shahar
מזלללל טובבבבבב
נראה לי הבנאדם הכי מורעל בפורום
שמור על עצמך בצבא ותצליח שם!
Sm0keMachine
מזל טוב אחי
שיהיה בהצלחה בהמשך..
ותחזור לכתוב פה לפעמים...כשיש לך זמן;)
YuVaL
מזל"ט מיסטר שריר... תמשיך לקרוע ת'תחת בצבא.. שתדע שעם
TranceAddict
איתך תמיד..

יוב.
yaman
מזל טובבבבב
TTman
מזל טוב למסכן האגדי

בטח הוא עכשיו טוחן איפשהו בצבא

:D :D :D :D :D
Flotser
מזל טוב רועי!!!
:p :wtf: :wtf: :p

שתהיה לך עוד אחלה שנה, תהנה בצבא ותעשה כיף בין לבין
וגם מזל טוב לכל תושבי רעננה על בחירתו של ראש העיר החדש
:p


ללא ספק אתה המלך פה בפורום,


(אני יוצא עכשיו לשבועיים אבט"ש אני מקווה אתה גאה בי
:D )
Hell_Copter
תודה רבה לכל מי שכתב...
כבר לא יוצא לי להכנס כמו פעם כי אין לי זמן שאני בבית ולפעמים אני פשוט לא בדודא להכנס...
אבל יהיה בסדר :D

YoraY
מזלט :>
Shahar
שמתם לב שיש אנשים לא נכנסים שנים לא פורום
ופתאום שיש להם יומולדת ורושמים להם מזלטוב הם צצים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement