|
שכחתי, ועכשיו תיקון עוול
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
רועי, הל-קופטר, הסאפמר האגדי של הפורום
וסתם מר. שריר... חגג יום הולדת השבוע
ולא רשמתי לו מזל טוב כי שכחתי...
אז עכשיו אני אומר
מ ז ל ט ו ב
:) |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב שריריםםםם...עד 100 כ 20 אחויי :p
רק בריאות...ותבקר יותר בפורום, מתגעגעים :clown: |
|
|
| Shahar |
מזלללל טובבבבבב
נראה לי הבנאדם הכי מורעל בפורום
שמור על עצמך בצבא ותצליח שם! |
|
|
| Sm0keMachine |
מזל טוב אחי
שיהיה בהצלחה בהמשך..
ותחזור לכתוב פה לפעמים...כשיש לך זמן;) |
|
|
| YuVaL |
מזל"ט מיסטר שריר... תמשיך לקרוע ת'תחת בצבא.. שתדע שעם
TranceAddict
איתך תמיד..
יוב. |
|
|
| TTman |
מזל טוב למסכן האגדי
בטח הוא עכשיו טוחן איפשהו בצבא
:D :D :D :D :D |
|
|
| Flotser |
מזל טוב רועי!!!
:p :wtf: :wtf: :p
שתהיה לך עוד אחלה שנה, תהנה בצבא ותעשה כיף בין לבין
וגם מזל טוב לכל תושבי רעננה על בחירתו של ראש העיר החדש
:p
ללא ספק אתה המלך פה בפורום,
(אני יוצא עכשיו לשבועיים אבט"ש אני מקווה אתה גאה בי
:D ) |
|
|
| Hell_Copter |
תודה רבה לכל מי שכתב...
כבר לא יוצא לי להכנס כמו פעם כי אין לי זמן שאני בבית ולפעמים אני פשוט לא בדודא להכנס...
אבל יהיה בסדר :D |
|
|
| Shahar |
שמתם לב שיש אנשים לא נכנסים שנים לא פורום
ופתאום שיש להם יומולדת ורושמים להם מזלטוב הם צצים |
|
|
|
|